ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Δεκ 17, 2012 11:02 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Δεκ 19, 2012 11:14 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Πέμ Δεκ 20, 2012 6:03 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Φωτης ranger » Πέμ Δεκ 20, 2012 7:27 pm

Φωτης ranger
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 7:29 pm

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Δεκ 21, 2012 8:37 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Δεκ 23, 2012 7:38 pm

Χθες βροχη και σημερα κρυο....
Η προοδος στο project αυτο το Σαββατοκυριακο ηταν πιο κατω και απο την θερμοκρασια περιβαλλοντος...

Εφτιαξα κατι που ειχα αφησει σε εκρεμοτητα στην καλωδιωση, εβαλα και τα καθισματα με τις νεες τους βιδες (ανοξειδωτες και αυτες Γιωργη.... :wink:) και ξεκινησα με τις ζωνες.........
Αχ!!! αυτες οι ζωνες..... Εφαγα περιπου 1,30 ωρα μονο για την μια..... Και δεν τελειωσα γιατι πρεπει να φτιαξω 2 αγκραφες για τις 2 κατω ζωνες, μιας και αυτες δεν εχουν δυνατοτητα να αγκαλιασουν την σωληνα οπως οι επανω....
Οπως και να χει 2 φωτο πηρα και η μια ειναι αυτη:




H αλλη ειναι αυτη:

Αυτη θα ειναι η νεα θεση της μπαταριας.
Σε σχεση με την παλια θεση διπλα απο την μηχανη, ειναι 20cm πιο χαμηλα, (χαμηλοτερο κεντρο βαρους), πολυ κοντα στο κεντρο του αυτοκινητου (ζυγισμα) και με μια κινηση του δεξιου μου χεριου, μπορω πολυ ευκολα να την αποσυνδεσω σε περιπτωση που κατι δεν παει καλα.



Για να την στερεωσω παρηγγειλα την συγκεκριμενη βαση απο ebay:
Εικόνα
Ναι ειναι για μπαταρια optima και οχι δεν θα παρω τωρα και την optima γιατι ΔΕΝ ειμαι απογονος του Ωναση...
Θα δεσω τωρα την παλια μπαταρια σε αυτη την βαση και καποια στιγμη θα την αλλαξω με optima.



Παρηγγειλα και τo γομαρι απο την competition 4X4 για να ξεκινησω τα σχεδια του πισω προφυλακτηρα και της αναδιπλουμενης βασης της ρεζερβας (εκει να δειτε......):
Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Κυρ Δεκ 23, 2012 10:19 pm

ωραιος φιλε προχωρα!!!! :wink: :wink:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ Δεκ 24, 2012 6:48 am

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Δεκ 24, 2012 8:54 am

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Δεκ 30, 2012 10:34 pm

Μιας και το μονο που μπορουσα να κανω αυτο το Σαββατοκυριακο ηταν να βλεπω την βροχη να πεφτει, αποφασισα να κανω κατι διαφορετικο.
Εκατσα, διαβασα και μετρησα (περιπου 6 ωρες....) ολο το project και εκανα μια σουμα για να δω ποσες εργατοωρες και μερες εχω αναλωσει στο jimny.
Επισης τα εχω γραψει κυριως με την σειρα που εγιναν, αλλα οχι παντα.

Βαθια ανασα και ξεκιναω:

7 ημερες.



6 ωρες.



7 ωρες.... :lol: :lol: :lol: :lol:



100 ωρες.



104 ωρες.



46 ωρες.



118 ωρες.



54 ωρες.



25 ωρες.



68 ωρες.



110 ωρες.



32 ωρες.



36 ωρες.



96 ωρες.



16 ωρες.



9 ωρες.



3 ωρες.



16 ωρες.



51 ωρες.



324 ωρες..... (μακραν οι περισσοτερες εργατοωρες!!!!).



4 ωρες.



5 ωρες.





Επειδη ομως δεν ειμαι robot για να δουλευω τοσο καιρο, (εκανα τους υπολογισμους για εσας) και βγαινει το αποτελεσμα, πως το project μεχρι στιγμης εχει φτασει τις 175 μερες με 7ωρη απασχοληση καθε μερα.
Δηλαδη αν το εδινα σε ενα συνεργειο με 4Χ4 (εδω γελαμε) και του ανεθετα ολα αυτα που εχω κανει μεχρι στιγμης, θα δουλευε μονο για εμενα για 175 ημερες....
Οπως βλεπετε δεν υπαρχει καμια σχεση με τα 4 φαινομενικα χρονια (1.460 μερες) εως τωρα.



Και επειδη δεν ειναι ολα εργατοωρες, παρτε και μερικα αλλα στοιχεια:

1.Εχω διανυσει 1.750km πηγαινε-ελα Μοσχατο-Ελληνικο. Περιπου γιατι δεν εχω υπολογισει και μερικες διπλες αλλα και τριπλες διαδρομες που εκανα την ιδια μερα, λογω του γνωστου "επαγγελματισμου" των Ελληνων και των αψογων υπηρεσιων τους....

2. Εχω δουλεψει υπο βροχη, δυνατους αερηδες και σε θερμοκρασιες απο +42°C το καλοκαιρι εως 3°C τον χειμωνα.

3. Με εχουν τσιμπησει πανω απο 500 φορες τα ΓΑΜ:censored:ΝΑ κουνουπια τιγρεις!!!!!
Μπορει σε μερικους να φαινεται αστειο αλλα στα νοτια προαστεια υπαρχει μεγαλο θεμα και οταν ξυνεσαι ΣΥΝΕΧΕΙΑ σε 20 διαφορετικα σημεια ταυτοχρονα, πολυ απλα δεν δουλευεις...

4. Εχω φτιαξει 7 special tools μονο και μονο γι'αυτο το project.

5. Εχω αγορασει πανω απο 150 βιδες (κυριες-βοηθητικες-λανθασμενες) και πανω κατω τα ιδια παξιμαδια και ροδελες....

6. Εχω καταναλωσει 100+ δισκους κοπης και περιπου 40 δισκακια τροχισματος.

7. Εχω καναναλωσει επισης 1 μικρη καλουμπα συρματος για την μικρη mig και μια μεγαλη καλουμπα για την μεγαλη mig.

8. Η πιο επικινδυνη στιγμη του project δεν ηρθε απο το ιδιο το αυτοκινητο, αλλα απο μια σκατογρια που αποφασισε μια ωραια Κυριακη να μπει αντιθετα στον μονοδρομο που φτιαχνω το αυτοκινητο και να με βαλει στοχο.
Την τελευταια στιγμη και πριν με χτυπησει, κανω ενα διπλο axel και πεφτω μεσα στο jimny σαν σακι με πατατες....
Η' δε ατακα της σκατογριας μετα που σταματησε, ηταν αποστομωτικη: Πω-πω... παλι καλα που ειμαι καλη οδηγος και δεν σε πετυχα..... :shock:

9. Τελος.. πραγματικα δεν μπορω να υπολογισω ποσες ωρες εχω κατσει μπροστα στον υπολογιστη ψαχνωντας για λυσεις και ιδεες....
Minimum 2 ωρες καθε βραδυ. Μερικες φορες με εχει βρει και το ξημερωμα.....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Δευτ Δεκ 31, 2012 12:03 am

φιλαρακι ησουν αναλυτικοτατος!!!

Σκεψου ομως οτι:
1ον το αποτελεσμα μετραει
2ον το εκανες οπως ηθελες
3ον η ικανοποιηση οτι το εκανες μονος σου
4ον εμαθες πολλα σ'αυτο το προτζεκτ (σε σχεση αλλα που εχεις κανει)
5ον η ευχαριστηση με το που θα πας την πρωτη βολτα θα σβησει κατευθιαν ολες τις εργατοωρες!!!!! :wink:


Καλη χρονια σε σενα και στην οικογενεια σου..................(την υπομονη τους) και το 2013 οπως και να εχει με οποια ατελεια αν εχει μεινει θα το τσουλησεις!!!!!!!! :lol:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ Δεκ 31, 2012 1:15 am

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Δευτ Δεκ 31, 2012 11:43 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Δεκ 31, 2012 12:39 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιαν 01, 2013 5:02 pm

Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια!!!
Μιας και ειμαι ο πρωτος που γραφει στο project την 1 μερα του 2013, θα ηθελα να ευχηθω και παλι σε ολους να εχουμε μια καλη χρονια, ηπια και με ανοδικη τροχια!!!


Στα του project τωρα. Μερικες μερες πριν αλλαξει ο χρονος προμηθευτηκα 2 φιλτροκουτια απο το ιδιο παλληκαρι που μου εδωσε τους αξονες και το transfer box.
Ο λογος που κανω κατι τετοιο ειναι σχετικα απλος. Την θεση του παλιου φιλτροκουτιου την εχει παρει ο πυργος του FOX.
Οποτε μιας και η μπαταρια θα παει πισω απο τον συνοδηγο, το νεο φιλτροκουτι θα παρει την θεση της μπαταριας.



Οι υποψηφιοι ηταν 2 (οχι οτι ειχα και πολλες επιλογες.... :lol: :lol: :lol:).
Το ενα ηταν απο Suzuki Carry 1.300cc (ναι το λιλιπουτειο επαγγελματικο κλουβακι...).
Εικόνα
Αυτο ειναι στενο και ψηλο.


Και το αλλο ηταν απο Vitara 2.000cc V6:
Εικόνα
Αυτο ειναι φαρδυ μακρυ και ψηλο!!!!!



Παντως και τα 2 εχουν μεγαλυτερο φιλτρο αερα απο του jimny.
Να σας πω την αληθεια μου, θα ηθελα να βαλω του vitara. Εχει το καλο οτι η εισαγωγη του αερα, εχει σχεδον την ιδια διαμετρο με του jimny, (παρα 2mm) με αποτελεσμα να ταιριαζει και το snorkel!!!

Οποτε εχθες παραμονη πρωτοχρονιας μιας και ημουν στο πατρικο μου και καμια ωρα πριν αλλαξει ο χρονος, ειχα σκαρφαλωσει στην μηχανη του jimny με τον φακο και ποζαριζα φιλτροκουτια.....
Νικητης ηταν το φιλτροκουτι του vitara!!!!! Ταιριαξε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
2-3 θεματακια με την τοποθετηση θα εχω, αλλα οχι κατι το τρομερο. Τουλαχιστον οχι σε συγκριση με οσα εχω περασει μεχρι τωρα..... :lol: :lol: :lol:

Επισης αν διεκρινα καλα και η εξαγωγη απο το φιλτροκουτι ειναι λιγο μεγαλυτερη....


Αυριο θα παω να αναπληρωσω χρονο και θα βαλω και φωτο.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron