ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό thanasakis » Τετ Δεκ 05, 2012 12:58 am

Οταν λεω εγω οτι μιλαει η εμπειρια... Ναι επεσες μέσα ειναι για roll cage και το υλικο ειναι carbon steel δηλαδη ανθρακούχο χάλυβα... και παλι ευχαριστω πολυ....
thanasakis
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 30, 2012 10:05 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Δεκ 05, 2012 7:36 pm

Σε ατσαλι δυσκολευουν πολυ τα πραγματα φιλε. Τουλαχιστον εγω δεν ξερω που εχει.
Ανοξειδωτα εχω δει μερικα.
Βρηκα αυτο εδω απο την OMP, το οποιο δεν ειναι παραλογα ακριβο:
http://www.ebay.com/itm/320907373391?it ... m=&vxp=mtr


Απο την αλλη (και δεν στο παιζω ξερολας) καλο θα ηταν να αποφυγεις τετοιους συνδεσμους στην κατασκευη σου, η τουλαχιστον να τους περιορισεις κατα πολυ. Το κακο με αυτους τους συνδεσμους ειναι πως η αντοχη τους εξαντλειται σε μια βιδα.
Δεν λεω πως θα σπασει η ατσαλενια βιδα, αλλα αν χτυπα ξυλο, ερθει η ωρα που θα δοκιμαστει ο κλωβος, αυτοι οι συνδεσμοι δεν θα αντισταθουν και πολυ γιατι λογω της μιας βιδας μπορει να περιστραφουν εστω και μερικες μοιρες.




ΑΝ ειχε 2 βιδες οπως αυτος εδω, η μια θα εκανε αντιστηριξη στην αλλη και ο συνδεσμος θα ηταν πολυ πιο σταθερος:
http://sxsalliance.com/attachment.php?s ... 1291997474



Υ.Γ. Για τι αυτοκινητο προωριζεται ο κλωβος?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ Δεκ 05, 2012 9:26 pm

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Δεκ 05, 2012 11:19 pm

Εξηγησε το λιγο Φωκιων, γιατι σ'εχασα. Αναφερεσαι στο link που εβαλα για τον συνδεσμο της OMP?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό thanasakis » Πέμ Δεκ 06, 2012 3:27 am

λοιπον εχω παρει ενα mazda rx7 και το ετοιμαζω για πιστα... πηρα και ενα roll cage 'cusco' και ηθελα να προσθεσω μπαρες και στις πορτεσ οδηγου-συνοδηγου, απλα το ψαχνω για να γινει σωστη η δουλεια και να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.... απλα ασχολουμε μονος μου με το αμαξι και σαν παιδι δν εχω και τν τρελη πειρα....
thanasakis
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 30, 2012 10:05 pm

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ Δεκ 06, 2012 7:48 pm

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό thanasakis » Παρ Δεκ 07, 2012 3:15 am

thanasakis
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 30, 2012 10:05 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Δεκ 11, 2012 6:18 pm

Προσφερεις σημαντικη γνωση και θα ζητησεις συγνωμη για off topic βρε Φωκιων? Τι ειναι αυτα που λες.....


Λοιπον χρωσταω μερικες φωτο και λιγα κειμενα....
Πρωτα απ'ολα οι τελειωμενοι θολοι:



Μπορει να φαινεται μπαταλικο το ασταρωμα, αλλα δεν ειναι. Ειναι αναγκαια ομως τοση ποσοτητα για την λασπη και την υγρασια που θα τρωει ο θολος απο κατω:



Και η βελτιωμενη βαση των fox στην θεση της.

Το μαυρο ματ "χρωμα" που βλεπετε ειναι 2 χερια πισσας για σασι. Απο την στιγμη που ειναι απο κατω θα τρωει και αυτο λασπη, οποτε....
Με την ιδια πισσα περασα και την αποληξη του θολου που εφτιαξα.



Αλλαγες εκανα και στις βιδες. Φρεζαρισα τις τρυπες και εβαλα φρεζατες βιδες Μ10 με allen κεφαλι (ανοξειδωτες βεβαια....). Οι παλιες εξαγωνες δεν χωραγαν ουτε για αστειο....




Ναι τοσο κοντα.....





Οι δευτερες ενισχυσεις απο την μεσα πλευρα. Εκμεταλευτηκα ακομη και τα 2cm διαφορας υψους της καμπινας....




Ολα εχουν μπει στην θεση τους και πλεον ξεκινα η ανοδος της καμπινας για να βρει τα FOX:




Ολα πηγαν τελεια:




Τα σημαδια στο ασταρι ειναι το allen κλειδι....ναι τοσο οριακα.
Ολα πηγαν καλα ομως και ειμαι ευχαριστημενος.




Και μετα απο 6 μηνες το αυτοκινητο ξετακαριστηκε (ξανα.....):

Ευθεια βλεπετε την πορτα που ξαναμπηκε στην θεση της και δεξια βλεπετε το σκουπιδι της Aυtoplus......



Κατι που δεν ειχα δειξει οταν ανοιξα την κεφαλη απο το μοχλικο του κιβωτιου ταχυτητων (ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ).
Ειχε περασει νερο πριν απο 6-7 χρονια που εκανα καταδυσεις σε ενα ποταμι και εκτοτε το νερο δεν εφυγε ποτε απο εκει μεσα. Σιγα-σιγα ξεκινησε το σκουριασμα μεσα στο μοχλικο.
Πιστευω αξιζει να το τσεκαρετε τωρα που το ειδατε.




Εκανα και μια μικρη τροποποιηση στον λεβιε ταχυτητων για να μην βρισκει στην λαμαρινα (λογω του body lift).

Κανονικα ειναι ευθεια, αλλα του εκανα ενα ελαφρυ S. Οχι δεν το εκανα με τοπικο πυρωμα για να μην του αλλαξω την σκληροτητα και μου μεινει στο χερι....
Αχρηστη πληροφορια. Μεταξυ του σιδερου και του λαστιχενιου λεβιε, υπαρχει κανονικο silentblock, πιθανοτατα για να μην τρωει αποτομες δυναμεις στο τελος της διαδρομης του....



Εβαλα και την καλωδιωση, αλλα δεν πηρα φωτο γιατι επιασε βροχη......
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Τρί Δεκ 11, 2012 8:15 pm

ωραιος Θοδωρη :wink: :wink: μ'αρεσεις.......... :lol: :lol: η λεπτομερια - inox φρεζατη allen........................ ολα τα λεφτα :D
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Δεκ 15, 2012 8:20 pm

Να σας πω την αληθεια δεν ειχα και πολυ ορεξη να δουλεψω σημερα...
Ειχα πολυ λιγα πραγματα να κανω, εκανε και κρυο.... Αυτο που ακολουθησε ομως δεν το φανταζομουν....

Πρωτα απ'ολα ετριψα με ντουκοχαρτο και εβαψα ΠΑΛΙ τον χωρο αποσκευων (ωρες-ωρες απορω με την γαιδουρινη υπομονη μου.....).

Θα τον εβαφα ετσι και αλλιως για να βαψω τις αποληξεις των θολων, αλλα μετα αναγκαστηκα να τον βαψω ολοκληρο γιατι μου επεσαν κατι βαρια πραγματα και πεταξαν μερικες φλιδες χρωματος.....
Αυτη την φορα τον εβαψα με μικρο ρολλακι για να αφησει πολυ περισοτερο χρωμα στην επιφανεια απ' οτι το σπρευ.

Βγηκε μια χαρα. Νομιζω πως ετσι επρεπε να βαψω ολοκληρη την καμπιινα απο την αρχη.....



Σειρα ειχε η ηλεκτρικη καλωδιωση.
Για να δω απο που θα την περασω επρεπε να βαλω τα καθισματα και τις ζωνες 4ων σημειων.




Το εκανα και αυτο και μετα λεω: Λες να το εβαζα μπροστα να δω οτι ολα πηγαν καλα με την καλωδιωση του ταμπλο?
Βαζω μπαταρια, βγαζω το καλυμμα απο την εισαγωγη, γυρναω.... ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.... 3 λεπτα γυρναω το κλειδι και δεν επαιρνε με τιποτα....
Και εκει που ριχνω πρωινα που*****κια στον εαυτο μου και σκεφτομαι πως καπου εχω κανει μ@λ@κι@... θυμαμαι οτι τα καλωδια της τρομπας βενζινης απλα τα περασα μεσα απο την καμπινα και δεν τα ενωσα απο κατω.....
Σας μιλαω ντομπρα, με το που το συνδεσα πηρε μπροστα με μιση μιζια..... 1 χρονο και κατι ειχε να παρει.....



Μετα λεω... αφου πηρε μπροστα, δεν το κανω και μια βολτα να δω τι εχει αλλαξει με τον κλωβο....
Οποτε ξεκινησα το extreme 4Χ4 που κανει ο off road master και ο antonis.....




Σε αυτην την φωτο κατεβηκα και αρχισα να το κουναω απο τον κλωβο για να δω τα περιθωρια σε roll over. Το δυσκολεψα πολυ, αλλα δεν αισθανθηκα σε καμια περιπτωση ταση ασταθιας.

Επισης δεν καταλαβε τιποτα απο την αυξηση του βαρους. Ακομη και με δευτερα (χωρις κοντες σχεσεις) και 1.000rpm αρπαζε σαν ενα εργοστασιακο jimny και λιιιιιιγο καλυτερα... Πρεπει να ειναι πολυ κοντα αυτα τα διαφορικα.....


Μιας και δεν ειχα τετρακινηση και το εδαφος ηταν νωπο, περιοριστηκα σε απλα πραγματα.




Το εχω ξαναπει πριν απο 1 χρονο, ΘΕΛΕΙ 33αρια!!!!!!



Την ωρα που εκανα οτι εκανα, εριχνα κλεφτες ματιες στις πισω βασεις των FOX. ΑΝ κουναγαν δεν το εβλεπα με γυμνο ματι. Την ιδια διαδικασια (οχι ακομα...:lol: :lol: ) θα ακολουθησω και μπροστα.
Πρεπει να φερω το τιμονι στα ισια του, να κανω μια εξαερωση ακομη στα φρενα, να ανεβασω λιγο την γωνια του trasnfer και μερικα αλλα πραγματακια.
Πιστευω πως στην κοπη της πιτας, αυτη την φορα θα ερθω με το δικο μου jimny!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Παρ Ιαν 18, 2013 11:31 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Don_Manolo » Σάβ Δεκ 15, 2012 8:39 pm

Αν δεν το δω από κοντά ή σε βίντεο δεν πιστεύω ότι κινείται μόνο του. Κάπου έξω από τα περιθώρια της φωτογραφίας κρύβεται ένας γερανός.
Άβαταρ μέλους
Don_Manolo
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
Τοποθεσία: Γέρακας Αττικής

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Δεκ 16, 2012 1:25 am

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό georgekoko » Κυρ Δεκ 16, 2012 7:49 pm

Άβαταρ μέλους
georgekoko
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 18, 2010 10:06 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Δεκ 16, 2012 8:10 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Φωτης ranger » Δευτ Δεκ 17, 2012 12:40 am

Φωτης ranger
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 7:29 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες