Αυτες τις δυο εβδομαδες που περασαν, μου φυγε ο κωλος να προλαβω και την δουλεια μου και το project. Μετα απο καθυστερηση μιας εβδομαδας:shock: παρελαβα και το δευτερο κιτ silent-block της super pro για την πισω παναρ......
Επισης σε μια προσπαθεια να κανω οσο γινεται λιγοτερες πατεντες πηγα στην NISSAN να παραγγειλω την ντιζα για το χειροφρενο. Η απαντηση τους ηταν παραγγελια απο Ιαπωνια με 85 ευρω και παραδοση σε 15 μερες. Ναι... καλα...
Οποτε παλια μου τεχνη κοσκινο και παντρεμα των δυο ντιζων σε μια.....
Εδω ειναι ολα τα υλικα και της SUZUKI και της NISSAN.

Λιγο μετα προεκυψε αυτο εδω:

Και για να μην πολυλογω πηγα εκει που μου εφτιαξαν τα "σωληνακια" φρενων να σφιξουν εναν ρεγουλατορο στην ακρη και εγω εφτιαξα ενα ανταπτορα για να συνδεσω τον μηχανισμο του χειροφρενου με την ντιζα:

Μονο που οταν πηγα ενα βραδυ στο αυτοκινητο για μια προβα ανακαλυψα οτι δεν υπηρχε χωρος για ολα αυτα τα πραγματα. Οποτε προσωρινα εφτιαξα 2 πλακακια που σφιγγουν τις ντιζες μεταξυ τους.

Εβαψα και τον πισω αξονα μεταδοσης ωστε να εχω κινηση και διορθωσα την μπροστινη παναρ γιατι μου βγηκε 2mm μακρυτερη


Και παμε τωρα στην Κυριακη που μας περασε.
Αφου μπηκαν και οι δυο παναρ (για αλλη μια φορα) στην θεση τους:


Συναρμολογησα το χειροφρενο και μπηκε ο πισω αξονας με τις βιδες του:

Προς το παρον το χειροφρενο ειναι πιο σημαντικο απο τα φρενα γιατι πλεον εχω την δυνατοτητα να βαλω το jimny μεσα στο γκαραζ και να δουλεψω χωρις να βρεχομαι-παγωνω-καιγομαι απο τα καιρικα φαινομενα....
Και αφου μαζεψα λιγο το μοτερ το εβαλα μπροστα και το jimny κινηθηκε για πρωτη φορα μετα απο 2 χρονια μονο του....





Αφου σιγουρευτηκα οτι το χειροφρενο λειτουργει καλα και οτι το jimny δεν θα καβαλησει κανενα περαστικο αυτοκινητο, εφτιαξα δυο ραμπες 30cm υψους απο κοντομαδερα της δουλειας μου στους διαγωνιους τροχους, για να δοκιμασω την αρθρωση με τα νεα διαταξη των silent-block:
Να σας πω την αληθεια δεν περιμενα να ανεβει, γιατι ο μπροστινος αξονας μεταδοσης ελειπε και προς το παρον το jimny ειναι πισωκινητο.Αλλα ανεβηκε και μαλιστα χωρις να βαλω καν τα κοντα. Απο το λιγο που το πηγα μπρος-πισω και παρ'ολο τα 30αρια, ξεκιναει πιο ευκολα απο ενα εργοστασιακο jimny. Οποτε οταν μπουν τα 33αρια πιστευω πως θα εχω την ιδια τελικη μεταδοση που εχει και ενα απλο jimny.
Την επομενη φορα πρεπει να συμπληρωσω αζωτο στα FOX γιατι το αυτοκινητο καθεται χαμηλα.

Στις επομενες δυο φωτο τα FOX εχουν ακομα 10cm διαδρομης.


Ναι αυτος ειναι ο ιδιος κωνος υψους 50cm που ειχα απο την αρχη....

Και χαρη στην συμμετρια της αναρτησης εμπρος-πισω ο ιδιος κωνος μπανει και πισω:

Εδω φαινεται η επιτυχια των προσθηκων δεξια και αριστερα απο τα silent-block
Αυτο ειναι του αξονα:

Και αυτο εδω του σασι.

Αν ειχα ακολουθησει την διαταξη της Land Rover που τα λαμακια ακουμπανε κατευθειαν στο silent-block, τοτε δεν θα υπηρχε χωρος να γυρισει το radius arm και η ολη αναρτηση θα ειχε τερματισει πολυ πριν.
Κοιταξτε ποσο εχουν γυρισει στον αξονα τους τα radius arms:
