ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Νοέμ 22, 2010 8:55 pm

Σας ευχαριστω πολυ παιδια. Το εννοω.

Αυτες τις δυο εβδομαδες που περασαν, μου φυγε ο κωλος να προλαβω και την δουλεια μου και το project. Μετα απο καθυστερηση μιας εβδομαδας:shock: παρελαβα και το δευτερο κιτ silent-block της super pro για την πισω παναρ......

Επισης σε μια προσπαθεια να κανω οσο γινεται λιγοτερες πατεντες πηγα στην NISSAN να παραγγειλω την ντιζα για το χειροφρενο. Η απαντηση τους ηταν παραγγελια απο Ιαπωνια με 85 ευρω και παραδοση σε 15 μερες. Ναι... καλα...

Οποτε παλια μου τεχνη κοσκινο και παντρεμα των δυο ντιζων σε μια.....
Εδω ειναι ολα τα υλικα και της SUZUKI και της NISSAN.
Εικόνα




Λιγο μετα προεκυψε αυτο εδω:
Εικόνα



Και για να μην πολυλογω πηγα εκει που μου εφτιαξαν τα "σωληνακια" φρενων να σφιξουν εναν ρεγουλατορο στην ακρη και εγω εφτιαξα ενα ανταπτορα για να συνδεσω τον μηχανισμο του χειροφρενου με την ντιζα:
Εικόνα




Μονο που οταν πηγα ενα βραδυ στο αυτοκινητο για μια προβα ανακαλυψα οτι δεν υπηρχε χωρος για ολα αυτα τα πραγματα. Οποτε προσωρινα εφτιαξα 2 πλακακια που σφιγγουν τις ντιζες μεταξυ τους.
Εικόνα




Εβαψα και τον πισω αξονα μεταδοσης ωστε να εχω κινηση και διορθωσα την μπροστινη παναρ γιατι μου βγηκε 2mm μακρυτερη :oops:
Εικόνα




Και παμε τωρα στην Κυριακη που μας περασε.
Αφου μπηκαν και οι δυο παναρ (για αλλη μια φορα) στην θεση τους:
Εικόνα

Εικόνα




Συναρμολογησα το χειροφρενο και μπηκε ο πισω αξονας με τις βιδες του:
Εικόνα
Προς το παρον το χειροφρενο ειναι πιο σημαντικο απο τα φρενα γιατι πλεον εχω την δυνατοτητα να βαλω το jimny μεσα στο γκαραζ και να δουλεψω χωρις να βρεχομαι-παγωνω-καιγομαι απο τα καιρικα φαινομενα....




Και αφου μαζεψα λιγο το μοτερ το εβαλα μπροστα και το jimny κινηθηκε για πρωτη φορα μετα απο 2 χρονια μονο του....:D :D :D :D :D
Αφου σιγουρευτηκα οτι το χειροφρενο λειτουργει καλα και οτι το jimny δεν θα καβαλησει κανενα περαστικο αυτοκινητο, εφτιαξα δυο ραμπες 30cm υψους απο κοντομαδερα της δουλειας μου στους διαγωνιους τροχους, για να δοκιμασω την αρθρωση με τα νεα διαταξη των silent-block:


Να σας πω την αληθεια δεν περιμενα να ανεβει, γιατι ο μπροστινος αξονας μεταδοσης ελειπε και προς το παρον το jimny ειναι πισωκινητο.Αλλα ανεβηκε και μαλιστα χωρις να βαλω καν τα κοντα. Απο το λιγο που το πηγα μπρος-πισω και παρ'ολο τα 30αρια, ξεκιναει πιο ευκολα απο ενα εργοστασιακο jimny. Οποτε οταν μπουν τα 33αρια πιστευω πως θα εχω την ιδια τελικη μεταδοση που εχει και ενα απλο jimny.

Την επομενη φορα πρεπει να συμπληρωσω αζωτο στα FOX γιατι το αυτοκινητο καθεται χαμηλα.
Εικόνα



Στις επομενες δυο φωτο τα FOX εχουν ακομα 10cm διαδρομης.
Εικόνα

Εικόνα



Ναι αυτος ειναι ο ιδιος κωνος υψους 50cm που ειχα απο την αρχη....
Εικόνα



Και χαρη στην συμμετρια της αναρτησης εμπρος-πισω ο ιδιος κωνος μπανει και πισω:
Εικόνα



Εδω φαινεται η επιτυχια των προσθηκων δεξια και αριστερα απο τα silent-block
Αυτο ειναι του αξονα:
Εικόνα



Και αυτο εδω του σασι.
Εικόνα
Αν ειχα ακολουθησει την διαταξη της Land Rover που τα λαμακια ακουμπανε κατευθειαν στο silent-block, τοτε δεν θα υπηρχε χωρος να γυρισει το radius arm και η ολη αναρτηση θα ειχε τερματισει πολυ πριν.


Κοιταξτε ποσο εχουν γυρισει στον αξονα τους τα radius arms:
Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Νοέμ 23, 2010 12:29 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Νοέμ 25, 2010 5:43 pm

Φιλαρακι κι εγω κατι τετοιο βλεπω να γινεται.
Κανονιστε ρε ρεμαλια να τελειωσω τι δικο μου και εσεις να τα εχετε τακαρισμενα.... :lol: :lol: :lol: :lol:



Την δευτερα βρηκα μια ωρα κενη απο την δουλεια μου (πλεον μου εχουν μεινει λιγες ελευθερες ωρες λογω φορτου εργασιας) και εκατσα να καθαρισω τα φρενα.
Και εκει που τα εχω λυσει και ξεκιναω να καθαριζω σκουριες και καταλοιπα απο τα τακακια, βλεπω κατι περιεργο.....

Οι δαγκανες ειναι ολοιδιες!!!!! Τι εννοω? Οτι ειναι και οι δυο δεξιες...... Οχι δεν εχει σημασια οπως μπαινουμε η' οπως βγαινουμε. Σημασια εχει οτι ειναι ιδιες.

Εικόνα


Το θεμα ειναι πως τωρα πρεπει να επισπευσω τα τετραπιστονα του Silvia. Για να κερδισω λιγες μερες χασουρα, σημερα πηγα και πηρα τα τακακια του.
Ευτηχως εχω 3 επιλογες.
Ιταλικα FERODO με 60 ευρω, καποια γιαπωνεζικα με αγωνιστικη παστα με 150 ευρω και καποια αλλα παλι γιαπωνεζικα με 206 ευρω.
Προς το παρον δεν με ενδιαφερουν τα ακριβα οποτε πηρα τωρα τα FERODO, να κανω τις δοκιμες μου και μετα βλεπουμε.
Κατεστραμενε, τα ιδια τακακια κανουν και για σενα. Φοραμε τις ιδιες Sumitomo. :lol: :lol: :lol:


Επισης πηρα συνθετικα λαδια-φιλτρο για το μοτερ και Heavy duty βαλβολινες για τα διαφορικα και το κιβωτιο ταχυτητων. Πηρα και αντιψυκτικο, γιατι για να βγαλω τον ατερμονα πριν απο 2 χρονια επρεπε να βγαλω και το ψυγειο...


Οπως καταλαβαινετε το Σαββατο θα ειναι η ημερα των υγρων. Επισης θα βαλω μια τετραπιστονη δαγκανα επανω για να παρω τα μετρα του ανταπτορα (δεν ειναι κατευθειαν τοποθετηση....). Αναμεινατε τις φωτο.....




Υ.Γ. Ειχα κερδισει κατι ιμαντες στην κοπη της πιτας (μεταξυ αλλων) .....Τι θα γινει.... θα τους παρω?
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Τρί Δεκ 02, 2014 6:07 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Νοέμ 25, 2010 6:57 pm

1. να πας από το μαγαζί που είχε η κάρτα .
2. Αφού δεν κάνεις 4χ4 γιατί τα θές ; Δώστα σε κανέναν αλλον !

ΥΓ. ήρθαν τα ball joints.. Θα βάλω φοτο μετά να κλάψεις μέσα στο ρετιρέ που φτιάχνεις. :tongue:
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Νοέμ 25, 2010 7:28 pm

Μα δεν ειναι υποχρεωτικο να κολησει για να χρειαστει ιμαντες....
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Νοέμ 25, 2010 7:37 pm

1. Δεν μου εχετε δωσει ουτε την καρτα. Καμμενοι......
2. Τους θελω για να σε τραβαω οταν θα κολλας. Για αλλη μια φορα.


Υ.Γ.1. Συγχαρητηρια. Τωρα σου λειπουν τα υπολοιπα 50 εξαρτηματα της αναρτησης. Το 2011 θα σε φτασει?

Υ.Γ.2.Θα καθυστερησω οσο μπορω να γραψω στο pirate..... :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Antonis » Πέμ Νοέμ 25, 2010 9:10 pm

JimnyClub.Gr
Άβαταρ μέλους
Antonis
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 11:58 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Νοέμ 25, 2010 10:42 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Νοέμ 26, 2010 12:47 am

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Νοέμ 28, 2010 5:17 pm

Εχθες Σαββατο δουλεψα πολυ ευχαριστα. Χωρις αγχος, ηρεμα και απλα αλλαξα η' εβαλα λαδια-βαλβολινες και αλλα υγρα στο jimny.
Δεν ηταν πολλη δουλεια, αλλα μερα με την μερα γινεται ενα ακομη βημα προς τα εμπρος.


Η μερα ξεκινησε στις 7:30 το πρωι βαζοντας την μπαταρια να φορτισει στον φορτιστη μιας και ηθελε ενα UP....
Αμεσως μετα μια παραταξη στα υλικα για να ξερω τι εχω να κανω και να συγκροτησω λιγο την δουλεια μου:
Εικόνα




Για να αλλαξω τις βαλβολινες του πισω διαφορικου αναγκαστηκα να χρησιμοποιησω το αεροκλειδο και μαλιστα σε πληρη πιεση λειτουργιας.Ο λογος ηταν το απιστευτο σφυξιμο εκτος των newton που αναφερει το manual, αλλα και το loctite στο σπειρωμα. Προφανως μηχανικοι του κωλου υπαρχουν και εκτος της Ελλαδας....
Εικόνα




Σειρα ειχαν τα λαδια του κινητηρα. Κατι που δεν ξερουν πολλοι και δυστηχως μεταξυ αυτων και πολλοι μηχανικοι ειναι πως οταν αλλαζουμε φιλτρου λαδιου στον κινητηρα, εφαρμοζουμε με το δαχτυλο μας ενα φιλμ λαδιου απο το καινουργιο λαδι πανω στο λαστιχο στεγανοποιησης. Με αυτο τον τροπο, οταν το βιδωνουμε γλιστραει γλυκα στην βαση του χωρις να καταπονει την τσιμουχα και χωρις να χρειαστει να βιδωσει με εργαλειο. Μονο η δυναμη του χεριου μας, ειναι αρκετη.
Εικόνα




Αμεσως μετα αλλαξα αυτη εδω την σωληνα με μια μακρυτερη που καταληγει στο servo του φρενου.
Εικόνα
Ο λογος φυσικα το extreme body lift που το εφερε στα ορια του.




ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ TIP!!!!!!! ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν αλλαζουμε σωληνακι υποπιεσης με αλλο χωρις αυτο να ειναι σκληροτερο και να εχει εσωτερικο πλεγμα ενισχυσης. Ο λογος ειναι πως χωρις το πλεγμα αυτο, το σωληνακι καποια στιγμη (βοηθουμενο και απο την θερμοκρασια του μηχανοστασιου) θα κλεισει και θα μεινετε χωρις υποβοηθηση στα φρενα...
Εδω ειναι το καινουργιο σωληνακι αριστερα σε σχεση με το παλιο δεξια:
Εικόνα




Αυτο εδω ειναι η παλια εισαγωγη της ντιζας του ταχυμετρου στο transfer. Μεχρι να συγχρονισω τον παλιο αναλογικο κοσμο της NISSAN με τον νεο ψηφιακο της SUZUKI αυτο εδω θα παραμεινει με ενα ελαστικο πολυμερες στεγανοποιησης. Πλεον μπορω να μπω και στα ποταμια χωρις να κανω υποβρυχιο το transfer....
Εικόνα




Αφου τελειωσα και με το ψυγειο εριξα ενα πλυσιμο με το πιεστικο για να καθαρισω τα μηχανικα μερη. Αυτο ηθελα να το κανω 8 μηνες τωρα και ποτε δεν βρηκα λιγο χρονο...
Εικόνα

Εικόνα
Ετσι οπως εβλεπα το μηχανοστασιο, μου ηρθε και αλλη μια ιδεα. Λογω του οτι ο πυργος του FOX εχει "εισβαλλει" στο σημειο που ηταν το φιλτρο αερα του κινητηρα, θα μετακομισω την μπαταρια στο πισω μερος του αυτοκινητου και στην θεση της θα βαλω το φιλτροκουτο.
Καλυτερη κατανομη βαρους και περισσοτερος ελευθερος χωρος στο μηχανοστασιο. Και μιας και θα το κανω, αντι για μια μεγαλη μπαταρια (λογω του εργατη) θα βαλω δυο. Ετσι αν καποιος αντιμετωπισει προβλημα με την μπαταρια του σε μια εκδρομη (οχι δεν βγαζω τον εαυτο μου απ' εξω.....) θα μπορω να του δωσω την μια.
Σημειωση για τον εαυτο μου. Η δευτερη μπαταρια να ειναι με μικρους "γιαπωνεζικους πολους.





Αφου τελειωσα και με αυτο μου περισσεψαν 2 ωριτσες να κανω μια δοκιμη τα τετραπιστονα. Για να τα βαλω ομως πρεπει να βγαλω το προστατευτικο καλυμα του δισκου, το οποιο ετσι και αλλιως θα εβγαινε γιατι εχει γινει χαλια απο την μεταφορα του αξονα.
Για να βγει το προστατευτικο καλυμα πρεπει να βγει πρωτα η αυτοματη πλυμνη, μετα το παξιμαδι που κραταει το κωνικο ρουλεμαν (εδω ειναι τα δυσκολα....), μετα ο δισκος πακετο με το μουαγιε και τελευταιο ειναι το προστατευτικο καλυμα....

Πριν ξεκινησω να πω πως την διαδικασια αυτη την ξεκινησα τον Αυγουστο (ευτηχως...) και ηξερα τι επρεπε να κανω και τι εργαλεια θα χρειαστω.
Αφου βγαλω ευκολα την πλυμνη, ακολουθουν κατι ροδελες και μια απο αυτες ειναι ασφαλιστικη του παξιμαδιου του κωνικου ρουλεμαν.
Την πηρα λοιπον και εφτιαξα ενα εργαλειο απο αυτην για να μην χρειαστω τα πανακριβα special tool της NISSAN...
To εργαλειο που προεκυψε ειναι αυτο εδω:
Εικόνα
Ειναι κολλημενο σε καθε δοντι εξωτερικα, αλλα και εσωτερικα στην διαμετρο του.




Οπως βλεπετε η εφαρμογη του ειναι απολυτη και στην εξωτερικη πλευρα του αλλα και στην εσωτερικη που περναει το ημιαξονιο:
Εικόνα
Αν προσπαθουσα να το φτιαξω μονος μου, θα ετρωγα μια εβδομαδα σε πηγαινε-ελα και ατελειωτες ωρες στον παγκο. Μερικες φορες το πιο απλο ειναι και το πιο σωστο.



Αφου βγηκε το παξιμαδι και ο δισκος:
Εικόνα




Σειρα ειχαν οι εξι βιδες που εκτος απο το προστατευτικο καλυμα κρατανε και το ημιαξονιο στην θεση του.... :lol:
Εικόνα




Αυτα εδω ειναι τα τετραπιστονα απο το silvia S14.
Εικόνα




Τo θεμα ειναι το εξης. Το silvia φοραει δισκους με παχος 30mm (ναι ειναι γαιδουρια....)
Το patrol φοραει 20mm. Οποτε για να καλυψω αυτο το κενο των 10mm εκανα το εξης. Πηρα τα παλια τακακια με τα οποια τα αγορασα και τους εσπασα την παστα. Με αυτο τον τροπο μου εμειναν οι μεταλικοι φορεις τους παχους 5mm εκαστος.... Βλεπει κανεις που το παω.....?
Εικόνα




Βαζοντας τις προσθηκες αυτες (οχι δεν υπαρχει κανενα προβλημα και η ΝΙSSAN το κανει) δεν χρειαστηκε να κατσω να φτιαξω αλλες απο λαμα και μειωσα και αλλο τον χρονο.
Εικόνα
Στα συν ειναι και το οτι χρησιμοποιω εργοστασιακα εξαρτηματα με τις εργοστασιακες ανοχες.



Ετσι σκεφτομαι να το βαλω. Ειναι αντιγραφη της εργοστασιακης θεσης της SUZUKI και ειναι σοφη, μιας και ετσι προσφερει προστασια.
Εικόνα



Οπως βλεπετε υπαρχει αρκετος χωρος ακομη και με τις 15αρες που θα βαλω:
Εικόνα




Εδω εχω βγαλει το λαμαρινακι για να δειτε πως με τις προσθηκες πλεον δεν υπαρχει κενο μεταξυ του δισκου και απ'τα τακακια:
Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Νοέμ 28, 2010 7:33 pm

Θοδωρη να φανταστω πως θα βαλεις διαχωριστη στις μπαταριες ετσι? κατι τετοιο

Εικόνα

Ετσι ωστε να φορτιζονται οι μπαταριες ενω κινηται το τουτουνι και σε καποιο camping ας πουμε να μην χρησιμοποιεις και τις δυο κ μεινεις
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Νοέμ 29, 2010 4:26 pm

Καλα φανταζεσαι.... :wink: Με πιανεις!!!!!

Ειναι οτι καλυτερο για τετοιες εφαρμογες και εχει και την θεση OFF για ασφαλεια...
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Τρί Νοέμ 30, 2010 1:24 am

Δοκιμασε να βαλεις την δαγκανα στην μαμα θεση του patrol (μπορει να θελει μια ελαχιστη μετατροπη) ετσι θα γλυτωσεις αρκετο χρονο και ταλαιωπρια με μετριματα κοψιματα. Δεν νομιζω πως ποτε θα εχεις προβλημα σε κανενα εμποδιο να σου βρει η δαγκανα καπου.
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Νοέμ 30, 2010 4:29 pm

Αυτη ηταν η αρχικη σκεψη αγορινα, αλλα δεν ταιριαζει ουτε για πλακα. Τελειως διαφορετικο offset αλλα και αποστασεις βιδων.

Εχθες που κοιταγα τις φωτο μου ηρθε η ιδεα να φτιαξω μια πλακα με παχος 10mm και να την στηριξω σε αυτες τις 6 βιδες περιμετρικα του γονατου (πειτε το καρπουζι αν θελετε):
Εικόνα

Οποτε σημερα για να γλυτωσω λιγο χρονο, εκοψα το ρημαδι προστατευτικο του δισκου και το εστειλα να μου το αντιγραψουν και να το κοψουν με laser.

Μεχρι την παρασκευη θα το εχω και το Σαββατο θα τα βαλω επανω.
Μαλλον. Ελπιζω. Γιατι την Κυριακη ξεκινανε τα κρυα.....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Δεκ 03, 2010 11:37 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron