Λοιπον, πρωτα απ'ολα θυμαστε την βαση που ειχα φτιαξει με την σωληνα?:

Την πηρα μαζι μου στο γραφειο και την τελειωσα.....

Της εφαρμοσα την απλη τεχνικη της τριγωνοποιησης για να αντεξει σε ολα τα φορτια που θα ασκηθουν πανω της.
Και μια απο κατω που φαινονται οι φρεζατες αλενοβιδες:

Εδω φαινεται (τροπος του λεγειν.....) αυτο που σας ελεγα για την εφαρμογη της γωνιας στο silent-block. Με αυτο τον τροπο μεταφερω τα φορτια που κανονικα θα ταλαιπωρουσαν το λαστιχο, στο σιδερενιο κομματι.

Αυτη ειναι η αλλη βαση (η εργοστασιακη του nissan). Της κολλησα μια λαμα για να κατσει απο κατω της το μεγαλο silent-block:

Και εκει που ημουν χαρουμενος και καλα ετοιμος (νομιζα....) για την τοποθετηση, παρατηρησα οτι κατι λειπει απο το transfer.....
Που ειναι ο λεβιες.......? οεο?
Ειχα ξεχασει να φτιαξω το μοχλικο συστημα για την τετρακινηση!!!!
Οποτε ξανα πισω στο γραφειο και μεσα σε 2 ωρες ξηλωσα το μοχλικο απο το παλιο κιβωτιο της nissan (ηταν ενα συμπλεγμα που περιελαμβανε και τα 2 κιβωτια) και το προσαρμοσα στα νεα δεδομενα.
Εφτιαξα 2 λαμακια που μεσα τους κλεινουν ενα κομματι απο talon (παραγωγο του teflon) και το οποιο εχει αναλαβει τον ρολο του κουζινετου.
Τα 2 λαμακια τα κολλησα πανω στην λαμα ευθυγραμμισης αν θυμαστε της πλακας του transfer:

Και εδω ολο το συστημα κομμενο και ραμμενο για το jimny:

Και καπου εδω σταματει το μαρτυριο ολων μας μιας και ξημερωσε Κυριακη και πηρα μαζι μου την φωτογραφικη για την τοποθετηση.
Φωτο απο την διαδικασια δεν πηρα γιατι μονος μου το παλευα και δεν ειχα χρονο (εκαιγε και ο τοπος και τις 2 μερες.....).
Μια απο πισω:

Και μια απο εμπρος:

Εδω φαινεται το μοχλικο του transfer τελειωμενο:

Χαρη στο body-lift των 8cm, το transfer χωνεψε ολο μεσα στην κοιλια του jimny και ετσι ειναι μερικως προστατευμενο.
Η φωτο ειναι παρμενη υπο γωνια. Στην πραγματικοτητα εξεχουν μονο 5mm......

Οταν ξαναφτιαξω τις βασεις των radius arms τον Αυγουστο, ολη η κοιλια θα ειναι επιπεδη.
Εδω φαινονται τελειωμενες οι βασεις:


Και εδω φαινεται η μεγαλη γωνια του αξονα μεταδοσης. Γι' αυτην τη γωνια υπαιτιοι ειναι το κοντεμα του αξονα κατα 10cm και το μεγαλο υψος εισοδου της κινησης στο κιβωτιο. Ευτηχως την λυση εδωσε το 8ποντο body-lift.....

Για να καταλαβετε την διαφορα, ο ιδιος αξονας στο jimny ειναι παραλληλος με το εδαφος.
Μιας και θα τα ξαναπουμε μεσα στον Αυγουστο θα ηθελα να ευχηθω σε ολους: