ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιαν 31, 2010 4:25 pm

Ουτε αυτο το Σαββατοκυριακο θα δειτε προοδο γιατι λογω αυξημενου φορτου εργασιας δεν προλαβα να παρω τα πραγματα που θελω. Δεν κοπροσκυλιασα ομως. Πεταχτηκα το Σαββατο σε ενα καταστημα με aftermarket προϊοντα και αγορασα 4 λασπωτηρες και ασφαλειες καπο ολα της SPARCO και ασχοληθηκα με το micra.

Εικόνα


Εικόνα
Το αβαφτο καπο θα βαφτει και αυτο λειαν συντομως απλα περιμενει τους 4 προβολεις.Θα βαψω και τις ζαντες λευκες και με μια κεραια στην οροφη ειναι ετοιμο το rally replica.


Στο jimny τωρα. Η πλαφονιερα οροφης που ειχα παρει ειναι λιγο μεγαλη μετα το κοψιμο οποτε επρεπε να βρω μια πιο μικρη, οποτε περασα απο την μαντρα με τα τρακαρισμενα και πηρα την πλαφονιερα απο ενα cherokee του 07. Ειναι σαν αυτη που εβγαλα απο το grand cherokee απλα πιο μικρη. Εχει και αυτη ηλεκτρονικη πυξιδα και φωτισμο.
Εικόνα
Ετσι θα μπορεσω να βαλω το CB στην οροφη οπως το ειχα παλια.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιαν 31, 2010 4:27 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Φεβ 03, 2010 5:27 pm

Παυλο κοιτα διαφορες:
Εικόνα
Αριστερα ειναι το αγνωστου πατρος και δεξια ειναι το SKF που πηρα σημερα.....
Ειναι και τα δυο 16mm και στην τρυπα και στον αξονα.



Και αυτη ειναι η φωτο του απατεωνα στο E-bay:
Εικόνα

Ακριβως τα ιδια ε? Παιζει να ειναι και ανοξειδωτα.....
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Οσο κοστισε το 1 SKF κοστισαν τα 8 που πηρα απο το E-bay....


Υ.Γ.1 Το καταστημα SKF που πηγα σημερα ειναι επισημος διανομεας οχι καμια τρυπα.... Αφου του λεω τι θελω, μου φερνει ενα με αριστερο σπειρωμα. Ευτηχως που δεν εχω εμπιστοσυνη σε τετοιους π@π@ρες και ανοιγω τα κουτια μπροστα τους. Ακολουθει διαλογος για γελια και για κλαματα:

-Μαστορα, φερε μου ενα αλλο γιατι αυτο ειναι αριστεροστροφο.
-Οχι δεξιοστροφο ειναι, τα εχω σε αλλο ραφι.
-Οριστε, κοιταξε το και μονος σου.
-Μα αφου στο κουτι εχει κωδικο για δεξι, δεξιοστροφο ειναι σε μπερδευει....
-(Αρχιζω και τα παιρνω....):rant2: βιδωσε το στο χερι σου και θα το καταλαβεις.
-(Το βαζει στο χερι του και το γυριζει δεξια) ΝΑ!!! δεξιοστροφο ειναι....(Εν το μεταξυ ερχεται και αλλο ενα βλημα διπλα του, που μου εριχνε 30 χρονια) και αρχιζει και το γυρναει και αυτος στο χερι του...
-Το βλεπεις που οταν το γυρνας δεξια ξεβιδωνει?
-Ναι.
-Σε μια βιδα αναφερομαστε παντα στο βιδωμα, ΟΧΙ στο ξεβιδωμα....Αυτο ειναι αριστερο σπειρωμα....
-Μα το κουτι γραφει....
-:wall:ΠΕΤΑ ΤΟ ΤΟ ΚΩΛΟΚΟΥΤΟ!!!!!!!
Ευτηχως ηρθε αλλος ενας και ειδε οτι ο κωδικος του κουτιου με αυτον του rod end ουδεμια σχεση ειχαν (ναι οι γερμανοι εχουν προβλεψει ακομα και τον τελευταιο καφρο πωλητη) και μου εδωσαν το σωστο....
Ερωτηση του βλημα Νο1: Μα πως το καταλαβες? κωβει το ματι σου ε...?
- :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :censored: :chainsaw: :wall: :msn_slap: :rant2:







Υ.Γ.2 Αφου καλμαρω λιγο, του λεω πως ειδα στο Ελληνικο site της SKF οτι υπαρχει τετοιο rod end το οποιο δεν χρειαζεται συντηρηση και γρασαρισμα.Ο λογος ειναι πως μεσα του εχει μια στρωση απο PTFE (το TEFLON για οσους δεν το ξερουν) και η φθορα του ειναι αστεια.
-Οχι (μου λεει) δεν ειναι PFTT (ουτε ηξερε τι ειναι το PTFE) Εχει μεσα του μια φλουδα απο TEFLON (οχι απο λεμονι? παλι καλα....) και θελει ειδικη παραγγελια. Κοστιζει περιπου 90 ευρω το ενα....
:?: :?: :?: :?: :?: :arrow: Οχι ενταξει του λεω θα παρω αυτο.....




Τελικα στην διευθυνση θα βαλω κλασσικο ακρομπαρο. Ο λογος ειναι πως ακομα και το SKF εχει εναν ελαχιστο τζογο (ισως και επειδη ειναι αγρασαριστο μεσα του) και αν βαλεις τρια rod end με 1 δεκατο ανοχη το καθε ενα, στο τελος ο τζογος στο τιμονι θα ειναι αισθητος.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό bluesportage » Παρ Φεβ 05, 2010 4:49 pm

bluesportage
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 5:43 pm
Τοποθεσία: κερατσινι-βραχατι κορινθιας

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Φεβ 05, 2010 8:20 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Φεβ 08, 2010 6:01 pm

Tο Σαββατο περασα μια βολτα απο το Jimny για να δω πως καθεται το roll cage που εφτιαξα. Δεν ειναι καλο.
Εικόνα


Τα προβληματα ειναι 3:
1ον. η γωνια που σχηματιζει μετα το ταμπλο για να περνανε τα ποδια ειναι πολυ μεγαλη και φοβαμαι οτι σε ενα (οξω απο εδω) τουμπαρισμα θα λυγισουν. Για να λεμε του στραβου το δικιο ο κανονισμος (1000 ευχαριστω Φωκιων) ζηταει παχος σωληνας απο 2 εως 2.5mm και εγω εχω βαλει 4mm.
Αλλα και παλι απο την στιγμη που το κανω θα το κανω σωστα.

2ον. Η αριστερη κολωνα του roll cage στριμωχνεται αναμεσα απο τους διακοπτες των ηλεκτρικων παραθυρων και τον διακοπτη των φωτων και υπαρχει μια μικρη συγχηση εκει.

Το 3ο προβλημα εχει να κανει με το οτι οταν κολλησω το roll cage στο αμαξωμα το ταμπλο θα εγκλωβιστει. Και αν χρειαστει να βγει για καποιο λογο, τοτε τι κανω?





Πολυ απλα το ξαναφτιαχνω απο την αρχη. Αυτη τη φορα οι κωλονες (δεν θα αναφερθω σε Α-pilllar και B-pillar γιατι μονο οι Α υπαρχουν) του roll cage θα πανε πισω απο το ταμπλο και θα ακολουθησουν τις κωλονες του αμαξωματος. Ετσι θα υπαρχει μονο μια γωνια και αυτη με λιγες μοιρες.
Για να το φτιαξω ομως χωρις κωλησεις αυτη την φορα θα χρειαστω κουρμπαδορο, τον οποιο εγω δεν εχω.
Οποτε εφυγα σφαιρα στο γραφειο μου και αρχισα να σχεδιαζω τον εναν κουρμπαδορο μερα τον αλλο. Σχεδιο στο σχεδιο κατεληξα στο οτι θα φτιαξω που θα φτιαξω κατι τουλαχιστον να εξυπηρετησει και αλλες αναγκες.

Οποτε εφτιαξα μια πρεσσα 20 τονων η οποια εκτος απο το roll cage θα με βοηθησει και σε αλλες εφαρμογες οπως: αλλαγμα των silent block των radius arms, ξεπρεσαρισμα ρουλεμαν και φυσικα στην δουλεια μου...
Και για να το κανω πιο δυσκολο μιας και ηταν Σαββατο επρεπε να το φτιαξω απο περισσευομενα σιδερα-υλικα που ειχα εκει και μου επιαναν τοπο.



Ξεκινησα με 100αρι κοιλοδοκο για την ολη κατασκευη:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Του εβαλα και 4 "τρελλες" ροδες εκ των οποιων οι δυο μπροστινες με φρενο για να ανεβει η χρηστικοτητα του.
Τα δυο Π που βλεπεται ειναι το "τραπεζι πανω στο οποιο θα ασκειται η ολη κοντρα των 20 τονων.


Και αφου κολληθηκε το τραπεζι, μετα απο 4 ωρες συνολικης δουλειας ειναι σχεδον ετοιμη:
Εικόνα
Μεσα στην εβδομαδα θα παω να παρω το εμβολο και την χειροκινητη αντλια και αφου τα συναρμολογησω θα την δοκιμασω πανω σε κατι.... :lol: :lol:





Βεβαια επειδη ειχα περισεμα 2 ωριτσες, ειπα να φτιαξω την πισω παναρ.
Πρωτα εφτιαξα την φωλια που θα κολληθει στην σωληνα και που μεσα της θα ανοιχτει σπειρωμα 16X2 για το rod end.
Αφου εκοψα το σωληνακι (χρησημοποιησα την παλια μπαρα που ενωνε τους τροχους στου jimny γιατι ηταν ιδανικη γι' αυτη τη δουλεια) του ανοιξα το σπειρωμα.
Εικόνα


Εδω πεφτει γελιο....... Δεν μου εφτανε το στενο χρονικο περιθωριο που ειχα, με πηρε και η γυναικα μου να γυρισω νωριτερα για να κανω babysitting μιας και επρεπε να φυγει....
Η φωτο τα λεει ολα:
Εικόνα

Εγω ανοιγω σπειρωμα στον παγκο και ταυτοχρονα ο τορνος ειναι στο auto και παιρνει ενα πασο την φωλια του rod end......

Το αποτελεσμα ειναι μια χαρα. Η φωλια ειναι ετοιμη για κολλημα:
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Σάβ Δεκ 29, 2012 5:33 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Φεβ 08, 2010 7:44 pm

Θοδωρή ίσως αν δοκίμαζες κάτι τέτοιο:

Εικόνα

θα δυσκολεύει βέβαια την πρόσβαση αλλά:

1. είσαι αίλουρος δεν έχεις πρόβλημα :P
2. θα είναι πολύ πιο ανθεκτική και στοβαρή η κατασκευή.

Το θέμα είναι πως αφού ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο θα είναι πολύ πιο φαρδύ με τα νεά μετατρόχια, γιατί δεν φτιάχνεις εξωτερικό roll cage? Θα έχεις πολύ καλύτερη άνεση χώρου μέσα, λιγότερες (εως καθόλου) ζημιές σε περίπτωση τουμπας (με μικρή ταχύτητα προφανώς) και ίδια αντοχή και ασφάλεια.

Κάτι τέτοιο πχ:

Εικόνα

Και κάτι ακόμα, έχεις σκεφτεί να αφαίρέσεις εντελώς το ταμπλό? Αφού τα έσφαξες όλα ούτως ή άλλως ( :P ) θα ήτανε ωραίο αν το έβγαζες τελείως και να έφτιαχνες μια custom κατασκευή από λαμαρίνα πχ (μπορείς να το ντύσεις με μαύρη τσόχα). Αν φτιαχτεί κατάλληλα θα έχει χώρο και καλύτερη εργονομία για cb, gps διακόπτες όργανα κλπ

Για παράδειγμα, δες το εσωτερικό από αγωνιστικό VW Touareg Baja:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Φεβ 08, 2010 8:29 pm

Γιαννη το σκεφτηκα αλλα η προσβαση θα ειναι πολυ δυσκολη. Σε τετοιο βαθμο που τα γνωστα "κατεβαινω και σκαβω ανα 5 λεπτα" των εκδρομων θα μου ειναι αδυνατα. Πιο πολυ με βλεπω να κατεβαζω παραθυρο και να το παιζω αφεντικο παρα να πιασω φτυαρι......
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Διαγωνια μπαρα θα μπει, αλλα με αντιθετη φορα. Σαν αυτη εδω:
Εικόνα.
Ειναι πιο ευκολα προσβασιμη και σε περιπτωση φωτιας βγαινεις πολυ πιο γρηγορα εξω.


Για το exo δεν εχω εγω αντιρρηση, αλλα η τροχαια. Ο νομος λεει πως οτι εξεχει απο την περιμετρο του αυτοκινητου ειναι παρανομο. Γι'αυτο και κυνηγανε τα bull bar και τους σταθερους κοτσαδορους.

Για το ταμπλο το σκεφτομαι. :hmmm:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Φεβ 08, 2010 9:05 pm

Δεν το σκέφτηκα αυτό με την τροχαία, κρίμα γιατί μοιάζει η ιδανική λύση.

Οπότε η πρότασή μου είνια να αφαίρέσεις το ταμπλό και να φτιάξεις ένα roll cage που να ακολουθεί το άνοιγμα της πόρτας, πχ:

Εικόνα

Το πράσινο τμήμα μπορείς να το κάνεις αφαιρούμενο ή να μη το βάλεις καθόλου.

Αν αφαιρέσεις το ταμπλό εκτός του ότι θα γίνει πολύ καλύτερο το roll cage μπορείς να φτιάξεις (έχεις φτιάξει πολύ πιο δύσκολα) πολύ καλύτερη κατασκευή για το είδος του αυτοκινήτου.

Ένα πρόχειρο σχεδιάκι:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό gargas » Δευτ Φεβ 08, 2010 9:55 pm

φιλε θοδωρη θα συμφωνισω και εγω με τον IKE

1ον: να ξυλωσεις το ταμπλο οπως και να εχει!!!!
2ον:πιστευω πως δεν χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια για νεο ταμπλο.....
γιατι ετσι θα φας παλι πολυ χρονο και σε βλεπω να τελειωνεις το
2011.......
3ον:η καλυτερη λυση πιστευω οπως και στο σχημα που σου εκανε ειναι να
γινει εντελως εσωτερικα οι μπαρες και να μην εχεις κανενα προβλημα
στο μπες βγες και αν θες στην τελικη βαζεις στην πορτα του οδηγου μια
χιαστη αποσπωμενη... και στου συνοδηγου που δεν θα υπαρχει χιχιχι!!!
μονιμη!!!!


παρε και αλλες ιδεες!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=sIuptrP- ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=17_1gqOh ... re=related
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Φεβ 08, 2010 10:53 pm

Μα αυτο εννοουσα ωρε παληκαρια. Το γραφω πιο πανω. Το ταμπλο θα βγει, θα φτιαχτει το roll cage με την βοηθεια της πρεσσας και η' θα ξαναμπει το ιδιο ταμπλο η' θα φτιαχτει καινουργιο. Προτιμω να ξαναμπει το ιδιο γιατι δεν ειναι και ασχημο.... Θα προτιμουσα να θυμιζει για λιγο καιρο ακομα αυτοκινητο. :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Φεβ 08, 2010 11:46 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Φεβ 09, 2010 12:30 am

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί Φεβ 09, 2010 2:53 pm

Τα εξωτερικά cage ( εκτός απο την τροχαια) δεν τα "αγαπαει και η FIA και βεβαια θα μου πεις.... δεν θα τρεξω, και τα στμφωνησω

ομως
το οτι δεν τα αγαπαει σημαινει οτι κατ αρχην τα εχουν τεσταρει κι εχουν καποια θεματακια τα οποια ενδυναμη να κανουν τα πραγματα χειροτερα

τα εξωτερικά συνηθως καθε Π πετειωνει ουσιαστικά σε _|
αυτη η γωνια + το οτι το φωρτιο εφαρμοζεται καθετα και μαλιστα με μοχλό ως προς το σημειο κολληματος
το κανει τον "αδυναμο κρικο" με κινδυνο να καταρευσει ολη η κατασκευη μαζι και να πατηκωσει το αμαξωμα χωρις η ιδια να παραμορφωθει αποροφωντας καποιες δυναμεις...

( και ξανα συγνωμη για το off αλλα χαριτολογοντας " ο τροχος εχει ανακαλυφθει δεν χρειαζεται να τον ξαναεφευρουμε")
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Φεβ 09, 2010 3:33 pm

fokion δίκιο έχεις και ένα εξωτερικό roll-cage για να έχει την ίδια αντοχή με ένα εσωτερικό θα είναι αρκετά βαρύτερο. Το πρόβλημα που αναφέρεις είναι υπαρκτό αλλά λύνεται (και ουσιαστικά ανάγεται σε έξτρα βάρος). Στη συγκεκριμένη περίπτωση (σε Jimny δηλαδή) που υπάρχει πρόβλημα με τους εσωτερικούς χώρους θα είχε νόημα αν επιτρεπόταν από την τροχαία. Γενικά προφανώς δεν είναι και η καλύτερη λύση.

ΥΓ. Υπάρχει και το άλλο πλεονέκτημα του εξωτερικού cage πως δεν αφήνει το αμάξωμα να έρθει σε επαφή, αν πχ τουμπάρεις με 1χαω σε trial.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης