ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό bluesportage » Κυρ Μάιος 03, 2009 11:57 am

bluesportage
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 5:43 pm
Τοποθεσία: κερατσινι-βραχατι κορινθιας

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μάιος 10, 2009 7:13 pm

Συγνωμη για την καθυστερηση αλλα εσβησα τις φωτο απο την canon και επρεπε να τις ξανατραβηξω απο την αρχη.

Πρωτα απ' ολα επλυνα το jimny για πρωτη φορα μετα το βαψιμο του πριν απο 9 μηνες περιπου... Ειχα βαρεθει να βλεπω την ιδια ποσοτητα σκονης μεσα κι εξω απο το αυτοκινητο...
Εικόνα



Και μια απο το πλαι.
Εικόνα



Μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα να αφαιρεσω κι' αλλο βαρος απο ψηλα για χαρη της ευσταθειας στα δυσκολα. Το αλουμινενιο πισω κομματι κοπηκε στο μισο και εμεινε μονο το καπακι του χωρου αποσκευων.
Την θεση του θα παρει το πανι που θα μπει και στην οροφη. Το κομματι που εφυγε ζυγιζε περι τα 2 κιλα μονο το αλουμινιο (βαλτε και τα φωτα και το plexiglass που θα εμπαινε....) Εδω μετα το κοψιμο:
Εικόνα




Στα πισω μπρατσα τωρα. Εδω φαινονται και τα 2 "αυτακια" απο τα μπρατσα. Ξερω-ξερω, φαινονται χαμηλα και ισως να ειναι για καποιους αλλα εγω τα ηθελα ετσι ωστε να να ειναι οριζοντια τα μπρατσα.
Με αυτο τον τροπο οταν θα σηκωνω το αυτοκινητο απο την αεραναρτηση δεν θα κανουν μεγαλη γωνια:
Εικόνα



Εδω μια πιο κοντινη απο την πλευρα του σασι:
Εικόνα



Και αλλη μια απο την πλευρα του αξονα:
Εικόνα
Δεν τα εχω κολλησει ακομα καλα, απλα τα εχω τσιμπησει.




Εδω φαινεται το ποσο πισω πηγε ο πισω αξονας για να μεγαλωσω την γωνια εξοδου με τα 33αρια. παρομοια πηγε και ο μπροστινος.
Εικόνα





Στο μπροστινο μερος τωρα, η βαση του αμαξωματος (body lift) θα κοπει συριζα και θα αντικατασταθει απο μια αλλη που τα νευρα αντιστηριξης δεν θα εξεχουν τοσο πολυ οσο τα εργοστασιακα. Αυτο γινεται γιατι με τα 30,5 που ειχα παλια με πληρως στριμμενο τιμονι εβρισκαν πανω τους.
Η ασπρη μπογια που φαινεται το μαρτυραει εντονα νομιζω....
Εικόνα




Στο εσωτερικο τωρα......Τα ξηλωσα ΟΛΑ!!!!
Ο λογος? Πολυ απλα, οταν ξεκινας απο ασπρο χαρτι τοτε εχεις πιο πολλες επιλογες.
Εφτιαχνα και ξαναφτιαχνα σχεδια απο roll-cage που να ειναι αρκετα ανθεχτικο σε μια (οξω απο εδω) τουμπα, να μην μου κρυβει το οπτικο πεδιο μπροστα στο πλαι και προς τα πανω (cabrio...),να μην χτυπαω το γονατο και το κεφαλι μου στη εισοδο και στην εξοδο και να μην ειναι ασχημο.....

Οποτε σκεφτηκα το εξης. Καθισμα και roll cage θα ειναι ΕΝΑ. Τα πλαινα του roll-cage θα ειναι τα πλαινα του bucket καθισματος. Για να ξεκαθαρισω λιγακι το τοπιο.τ Το roll-cage θα ειναι μονο απο την πλευρα του οδηγου.
Το καθισμα του συνοδηγου καταργειται ΤΕΛΕΙΩΣ. Την θεση του θα παρουν ολα τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου (radio-cd, laptop GPS,CB) και απο κατω ενα μικρος αποθηκευτικος χωρος.



Ετσι γλυτωνω το βαρος του: δεξιου μερους του roll-cage, του καθισματος και του συνοδηγου.
Μετα το περασμα του τυφωνα:
Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Κυρ Μάιος 10, 2009 7:35 pm

μάστορα .....πόσο σου πήγε το εργαλείο :lol:
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό bluesportage » Κυρ Μάιος 17, 2009 11:26 am

jeo εισαι ολα τα λεφτα ρε αγορινα!!!!!
bluesportage
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 5:43 pm
Τοποθεσία: κερατσινι-βραχατι κορινθιας

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μάιος 17, 2009 4:33 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μάιος 17, 2009 4:50 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό dimisgv » Τετ Μάιος 20, 2009 9:13 am

Άβαταρ μέλους
dimisgv
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 07, 2007 11:36 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Μάιος 20, 2009 4:09 pm

Σημερα ξεκλεψα λιγο χρονο απο την δουλεια μου και πηγα απο το καταστημα που σας ελεγα (οταν ερθει η ωρα θα σας πω ποιος και που). Ο υπευθηνος για τις αεροφουσκες ελειπε αλλα τις πρωτες πληροφοριες τις πηρα. Η Firestone βγαζει πολλα συστηματα για αερα.
Απο απλα: βλεπε φουσκα μεσα στο υπαρχον ελατηριο, μεχρι και εξελιγμενα: πληρη καταργηση των ελατηριων με αεροφουσκες και εγκεφαλο που κραταει το αμαξωμα παντα παραλληλο με τον δρομο.



Δεν εχω καταληξει ακομα αλλα ξεχωρισα το συγκεκριμενο συστημα:
Εικόνα



Αυτο προοριζεται για αντικατασταση των μπροστινων ελατηριων και αμορτισερ στα DODGE RAM και CHEVROLET:
Εικόνα


Τα ξεχωρισα γιατι αεροφουσκα και αμορτισερ, ειναι ενα και δουλευουν σαν τα γνωστα μας coilover.



2 Τα αρνητικα εδω. Δεν ξερω τι διαδρομη εχουν τα αμορτισερ της Bilstein.
Και το κοστος ειναι 1000 ευρω το ζευγαρι!!!! δηλαδη περιπου 2000 μπροστα και πισω..
Λεω περιπου γιατι δεν ξερω αν στο καθε kit σου δινουν και καποια δεξαμενη αερα-συμπιεστη, κατι που εγω δεν χρειαζεται να τα παρω διπλα.

Μεχρι να γυρισει το παλληκαρι να μου τα κανει λιανα, ουτε εγω θα ξερω.


Αναμεινατε.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τετ Μάιος 20, 2009 7:39 pm

compressed 10.7in =27.2cm
extended 16.3in=41.4cm

και λέγονται "Level-Rite" Air Springs + Shocks ή air over shock

Θοδωρή είναι για να κρατάνε το αυτοκίνητο στο ίδιο ύψος εάν προσθέσεις βάρος , δεν είναι για να σηκώνουν το βάρος του αυτοκινήτου . Τσέκαρε το βάρος πρώτα και μετά δώσε τα μπικικίνια σου . Και εννοείτε δες και για λίγο μεγαλύτερες διαδρομές ε .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό gargas » Σάβ Σεπ 12, 2009 4:22 pm

To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Σεπ 19, 2009 7:45 pm

Εχθες παρειγγειλα 4 air shocks της FOX.

Εικόνα

Τεχνικα χαρακτηριστικα:
Shock Style: 2.0 Air Shock Series
Shaft Diameter: 1.25 inches
Extended Length: 35.09 inches
Collapsed Length: 21.09 inches
Travel: 14 inches
Reservoir: No
Reservoir Length: N/A
Mounting Point: 1/2 Spherical Ball

Για οσουν θελουν να κανουν την αλλαγη σε εκατοστα πολλαπλασιαστε με 2,54.

Για οσους δεν ξερουν (δεν το παιζω εξυπνος) ειναι συνδυασμος ελατηριου και αμορτισερ στον ιδιο αξονα. Μεσα του εχει ενα αρνητικο ελατηριο που κραταει το βαρος του αυτοκινητου, λαδι για την αποσβεση σαν αμορτισερ και αζωτο υπο πιεση.

Δεν ειναι αεραναρτηση αλλα με λιγες παρεμβασεις αργοτερα θα μπορεσω να ρυθμιζω το υψος οπως ηθελα. Το πιο συμαντικο ειναι πως σε λιγο καιρο το αυτοκινητο θα κατεβει απο τους τακους που ειναι 1 χρονο τωρα.


Μια εσωτερικη φωτο για να μπειτε λιγο στο παιχνιδι:

Εικόνα

99% Θα τρυπησω τους θολους για να μπουν λιγο πιο μεσα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Κυρ Σεπ 20, 2009 4:55 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Σεπ 20, 2009 10:17 am

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Artisan » Παρ Σεπ 25, 2009 9:42 am

Άβαταρ μέλους
Artisan
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Τρί Σεπ 01, 2009 10:46 am
Τοποθεσία: θεατρο "ΠΕΤΡΑΣ"

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Σεπ 28, 2009 4:14 pm

Να σαι καλα φιλε μου. Σ' ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

Λοιπον τα αυτα τα 4 air shocks που ειχα παραγγειλει απο E-bay δεν προκειται να τα παρω γιατι ο πωλητης αλλαξε γνωμη (να του καει το βιντεο...).
Βρηκα ομως αλλα ακριβως τα ιδια απο καταστημα απο αυτη την φορα και περιμενω απαντηση αν στελνει στην Ελλαδα.

Περιμενω.....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης