ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ

Δημοσίευσηαπό Jimnakias » Τετ Μάιος 03, 2006 5:30 pm

Τώρα που ακρίβυνε η βενζίνη τι κάνουμε? Υγραέριο? Ρε σεις στα Χανιά η βενζίνη έχει ανέβει στο 1,115. Γεμίζω με 40 ευρά πλέον!

Έπρεπε να είχα πάρει κάτι σαν και αυτό..



[/url]

SEEK AND YE SHALL FIND !!!
Άβαταρ μέλους
Jimnakias
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 29, 2005 7:09 pm
Τοποθεσία: Χανιά

Δημοσίευσηαπό Troll » Πέμ Μάιος 11, 2006 5:24 pm

Ξερουμε τπτ για την απελευθερωση του πετρελαιου?
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Πέμ Μάιος 11, 2006 5:44 pm

Χμ ύποπτη ερώτηση από ύποπτο άτομο
Να περιμένουμε κάποια έκπληξη οεο
:clapping: :clapping: :clapping: :clapping:


[size=7][/sizexrhsto na xairesai to neo melos ths oikogenoias
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Πέμ Μάιος 11, 2006 5:45 pm

[quote="ΜΑΡΣΕΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ"]Χμ ύποπτη ερώτηση από ύποπτο άτομο
Να περιμένουμε κάποια έκπληξη οεο
:clapping: :clapping: :clapping: :clapping:
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό Troll » Πέμ Μάιος 11, 2006 6:11 pm

Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Μάιος 11, 2006 7:41 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Μάιος 15, 2006 2:09 pm

Εγω για τα ντίζελ έχω καταλάβει τα εξής:

Δεν απαγορεύεται η αγορά τους, απαγορεύεται η κυκλοφορία τους εντός περιφέρειας Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Πχ κάποιος που μένει στο Κολονάκι πχ μπορεί να αγοράσει ενα αυτοκίνητο επιβατικό ντίζελ αλλα απαγορεύεται να το μετακινήσει εντός Αθηνών. Ομοίως κάποιος που μένει στην Καρδίτσα μπορεί να αγοράσει ντίζελ φυσικά αλλα και αυτός απαγορεύεται να το κυκλοφορήσει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στην πράξη δε νομίζω να έχει φάει κανείς κλήση οπότε η αγορά επιβατικού ντίζελ είναι ελεύθερη αλλα και η κυκλοφορία του -στην πράξη- είναι ελευθερη.

Για παράδειγμα τα περισσότερα Discovery3 που έχω δεί (αρκετά) είναι ντίζελ και έχουν πινακίδες Αθήνας.

Μια ακόμα παρατήρηση:

Δεν ξέρω γιατί αλλα τα ντίζελ έχουν θεοποιηθεί σε μεγάλη μερίδα του κόσμου. Αν θέλετε την γνώμη μου όταν διαλέγετε αυτοκίνητο να κοιτάτε την κατανάλωση και τις επιδόσεις, πολλές φορές τα ντίζελ έχουν πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση απ'όσο φανταζόμαστε και οι επιδόσεις πάσχουν. Επίσης μην δίνετε και μεγάλη σημασία στην ροπή αν δεν ξέρετε τι είναι και τι εκφράζει και ΔΕΝ εκφράζει το πόσο "δυνατό" είναι το αυτοκίνητο.

Το θέμα είναι πως κάθε αυτοκίνητο και κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν πρέπει να βάζουμε ισοπεδωτικούς κανόνες αλλιώς θα αγοράσουμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Ντίζελ ή βενζινοκίνητα μπορεί να είναι οποιοδήποτε απο τα 2 η καλύτερη επιλογή, κατα περίπτωση πάντα, είτε θέλουμε επιδόσεις, είτε μικρή κατανάλωση, είτε και τα δύο.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Μάιος 15, 2006 3:31 pm

Tι εννοεις Γιαννη οτι τα ντηζελ εχουν μεγαλυτερη καταναλωση? Αφου οσα specs εχω δει απο διαφορες εταιριες οι ντηζελοκινητηρες εχουν μικροτερη καταναλωση απ' τους αντιστοιχους βενζινοκινητηρες!!!
Για παραδειγμα...
G.Vitara 2.0 JLXEW: 5M/T
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 140/6.000
Μέγιστη ροπή (Nm/σ.α.λ.) 183/4.000
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Κύκλος πόλης 11,6 λίτρα/100 χλμ
Κύκλος εκτός πόλης 7,6 λίτρα/100 χλμ.
G.Vitara 1.9 JLXA Diesel: 5M/T
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 129/3.750
Μέγιστη ροπή (Nm/σ.α.λ.) 300/2.000
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Κύκλος πόλης 9,4 λίτρα/100 χλμ
Κύκλος εκτός πόλης 6,7 λίτρα/100 χλμ.

Oλα συνηγορουν οτι το ντηζελ συμφερει περισσοτερο... μηπως μπορεις να εξηγησεις τι εννοεις?
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό dambo » Δευτ Μάιος 15, 2006 3:42 pm

πάντως αυτό που ξέρω εγώ και το έχω δει στην πράξη είναι οτι το diesel navara 2.5 εντος Αθήνας με φουλ φορτίο έχει και μπαγκαζιερα απο πίσω, με ένα γέμισμα βγάζει 500 χιλιόμετρα τουλάχιστον. χωρίς την μπαγκαζιέρα μπορεί να φτάσει και τα 600.

Κάπου έχω και ένα συγκριτικό με άστρα 1600 βενζίνη και αστρα 1900 ντηζελ. το 1600 είχε αυτονομια σχεδον 600-650 χιλιομετρα μέχρι να στεγνώσει το ντηζελ είχε αυτονομια 1000 χιλιόμετρα.

Αν και η τιμή βενζίνης - πετρελαίου είναι στα ίδια σχεδόν επίπεδα ωστόσο το ντηζελ είναι πιο οικονομικό, έχει καθαρότερους ρύπους απο την βενζίνη, δουλεύει και κάτω απο το νερό, μεγαλύτερη μακροζωία και μεγαλύτερο κόστος αγοράς (το οποίο όμως για αυτούς που είναι όλη μέρα στον δρόμο νομίζω ότι αποζημιώνονται απο την αξιοπιστία και την μειωμένη συντήρηση)
dambo
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 02, 2005 10:39 pm
Τοποθεσία: Γαλατία

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Μάιος 15, 2006 4:36 pm

Χρήστο απο το συγκεκριμένο παράδειγμα που έφερες φαίνεται πως το ντίζελ είναι 18% πιο οικονομικό, αν δεν είναι πολύ πιο αργό, αν αυτή η διαφορά στην κατανάλωση επαληθεύεται και στην πράξη* και αν ο κινητήρας έχει καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας (αν δεν έχει μεγάλο turbo lag και πολύ αργή απόκριση στο γκάζι) τότε μάλλον είναι η καλύτερη επιλογή.

Εγω μίλησα γενικά, πχ σε άλλο φόρουμ κάποιος πρότεινε cherokee 2.8diesel αντί για GV.2.0 επειδή είναι ντίζελ και είναι οικονομικότερο. Το cherokee όμως στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση ενώ είναι και πιο αργό.

Συνήθως για δεδομένο κόστος τα ντίζελ είνα οικονομικότερα αλλα και πιο αργά. Αυτό που ήθελα να πω είναι να μην έχετε παροπίδες και να εξετάζετε το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά, όχι με κανόνες "ντίζελ-->δεν καίει τίποτα" κλπ.

*= σαν πιο αντικειμενικές μετρήσεις κατανάλωσης θεωρώ την μέση κατανάλωση τεστ απο τις δοκιμές των 4 Τροχών. Οι τυποποιημένες είναι ενδεικτικές αλλα έχουν αρκετή απόκλιση στην πράξη και όχι ίδια σε όλα τα αυτοκίνητα. Οι πλέον αναξιόπιστες είναι οι μαρτυρίες που ακούω απο διάφορους οδηγούς μιας και ο καθένας οδηγεί διαφορετικά και -κυρίως- υπολογίζει διαφορετικά την κατανάλωση.

Τάσο λες τα εξής για τα ντίζελ:

-έχει καθαρότερους ρύπους


Αυτό είναι η μισή αλήθεια, γιατί κάποιοι ρύποι εμφανίζονται μειωμένοι σε σχέση με τα βενζινοκίνητα, κάποιοι δεν εκπέμπονται καθόλου απο τα ντίζελ αλλα εδώ έχουμε σωματίδια αιθάλης τα οποία όσο και αν μειωθούν (με παγίδες αιθάλης) υπάρχουν πάντα και είναι καρκινογόνα και επικύνδηνα.

- δουλεύει κάτω απο το νερό

Το μόνο πλεονέκτημα είναι πως δεν θα βραχυκυκλώσουν τα μπουζί (που δεν υπάρχουν) αλλα αν μπεί κάτω απο το νερό ο κινητήρας θα χαλάσουν 10718 άλλα εξαρτήματα. Φυσικά μπορούν να αδιαβροχοποιηθούν αλλα αν κάνεις όλη τη βαβούρα αυτή αδιαβροχοποιείς και τα μπουζί. Τα ντίζελ επίσης έχουν και πρόβλημα με την τουρμπίνα που αν δουλεύει σε μεγάλες θερμοκρασίες θα έχει πρόβλημα με το νερό ενώ είναι και πανάκριβη.

- μεγαλύτερη μακροζωία

Μύθος. Απο που προκύπτει αυτό?

- μεγαλύτερη αξιοπιστία

Μύθος επίσης. Απο που προκύπτει και αυτό? Ειδικά στο παράδειγμα του Troll ο ντίζελ είναι Renault :P

- μικρότερο κόστος συντήρησης

Εκτός απο την έλλειψη μπουζί γιατί έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης εν γένει οι ντίζελ? ίσα ίσα που για δεδομένη ισχύ είναι αρκετά πιο περίπλοκοι ενώ είναι εξαιρετικά ευπαθείς σε νοθευμένα καύσιμα.

Αν βάλεις νοθευμένη βενζίνη το πιθανότερο να μην πάθει τίποτα ο βενζινοκινητήρας, αν βάλεις νοθευμένο ντίζελ το πιθανότερο να χαλάσεις την αντλία του common rail, 2-3 χιλιάρικα ζημιά.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Μάιος 15, 2006 5:52 pm

Φανταζομαι οτι γενικα πιο οικονομικος ειναι ενας ντηζελοκινητηρας, σε σχεση με ενα βενζινοκινητηρα, οταν γινεται η συγκριση στα ιδια κυβικα, δλδ 2λτ ντηζελ με 2λτ βενζινα. Γι' αυτο και η συγκριση μου ηταν μεταξυ του 1,9 Diesel και του 2,0 βενζινα του G.V. Νομιζω οτι ειναι ατοπο να συγκρινουμε εναν σχεδον 3λτ ντηζελ μα ενα 2λτ βενζηνα, λογικο ειναι να καιει πιο πολυ.
Οσον αφορα τον διπλασιο χρονο ζωης ενος ντηζελοκινητηρα, αυτο μαλλον ισχυε παλιοτερα, αφου σημερα με τους υπερσυμπιεστες εχουμε και μεγαλυτερες πιεσεις στα μεταλλα, αρα η ζωη του κινητηρα μειωνεται και ισως να φτανει και τη ζωη ενος βενζινοκινητηρα.
Παντως, οπως παει το πραγμα, μηπως συμφερει να το γυρισουμε στα υβριδικα ή καποια εναλλακτικη πηγη οπως το υδρογονο? Κατι παει να κανει η Honda πανω σ' αυτο τον τομεα εκμεταλευομενη το φυσικο αεριο!
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό ALEX_PAS » Δευτ Μάιος 15, 2006 8:23 pm

http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9504

Sorry παιδιά αλλά το έχω οδηγήσει.....
Είναι άπαιχτο και το βασικότερο 8 χρονια εγγύηση !!!!
Με ένα ρεζερβουάρ Γιάννενα - Αθήνα - Γιάννενα και 50χλμ πόλης !!!
Κάντε test drive....
Άβαταρ μέλους
ALEX_PAS
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Παρ Οκτ 07, 2005 6:23 pm
Τοποθεσία: Π. Φάληρο

Δημοσίευσηαπό dambo » Τρί Μάιος 16, 2006 8:50 am

το θέμα αξιοπιστίας και μακροζωιας που ανέφερα έχει να κάνει κυρίως με το οτι ένας ντηζελ λειτουργεί με χαμηλότερες στροφές απο έναν βενζινοκινητηρα. οπότε έχει και λίγοτερες φθορές απο έναν βενζινοκινητήρα που δουλέυει μέχρι και σε 6500 στροφες πχ όταν ο ντηζελ έχει κόφτη στις 4500 στροφές πχ.

Σχετικά με το οτι πάει και στο νερό, ήταν απλά μια αναφορά μου για να δείξω ότι δεν παθαίνει τίποτα. Τώρα αν ο άλλος το κάνει υποβρύχιο, και να μην χαλάσει ο κινητήρας θα πλημμυρίσει το υπόλοιπο αμάξι.
dambo
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 02, 2005 10:39 pm
Τοποθεσία: Γαλατία

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Μάιος 16, 2006 11:38 am

πόστο στοίχιζε πρίν από 2 χρόνια 1 λίτρο ντιζελ και 1 λιτρο αμόλυβδη , και πόσο τώρα ? Πολλαπλασιάστε στο παράδειγμα του Τρολλ και βρείτε την κατανάλωση στην τσέπη σας .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Μάιος 16, 2006 2:36 pm

Και μετά τον πολλαπλασιασμό αφαιρέστε ένα ελευθέρας απο ΗΣΑΠ και δείτε πόσο συμφέρει το λεωφορείο :tongue:
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Επόμενο

Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron