1. Σε καμμία περίπτωση SLICK 50 ή άλλα παρεμφερή υλικά που προορίζονται για παλιούς κινητήρες & κιβώτια με έντονες φθορές
2. Καλό είναι να βάζεις 100% συνθετικά λάδια όπως τα Castrol 10W60 ή Valvoline 10W60 και να τα αλλάζεις κάθε 10.000 χλμ(για νορμάλ χρήση).Αν έχουμε ρυμούλκηση ή χρήση του οχήματος με πλήρες φορτίο θα πρέπει οι αλλαγές να γίνονται νωρίτερα.Είναι ακριβότερα λάδια αλλά πολύ καλύτερης ποιότητας.Με το "αίμα" της μηχανής δεν πρέπει να παίζουμε
Τα πρώτα λάδια(χοντρά εργοστασιακά) του στρωσίματος πρέπει να αλλάζονται...άσχετα απο το τι μας λένε οι "αστέρες" μηχανικοί μετά τα πρώτα 1500χλμ.
3.Σύμφωνα με τα περισσότερα manual της Suzuki οι βαλβολίνες (κιβώτιο-διαφορικά) ελέγχονται στα πρώτα 15.000χλμ και ανάλογα με την κατάστασή τους συμληρώνονται ή αλλάζονται.Εγώ τις άλλαξα διότι οι εργοστασιακές ήταν νεροζούμι απαράδεκτες,τα διαφορικά σφύριζαν και η 1η όταν ζεσταινόταν μέσα στην κίνηση δεν κούμπωνε με τίποτα
