καλησπερα και απο εμενα
γενικα το ολο θεμα να στησεις ενα αυτοκινητο και το πως και που θα πρεπει να μπει οτιδηποτε ειναι μεγαλη ζαλη αλλα......
οτιδηποτε πειραξεις οπως ειπε και ο kermit μεχρει και την ρεζερβα αν βγαλεις και εισαι π.χ επανω στην ζυγαρια θα σου δειξει αλλα νουμερα απο τα αρχικα
και δεν μιλω για γεφυροπλαστιγκα που ζηγηζει συνολο αλλα για 2 ζυγαριες π.χ. το ικτεο που ετυχε να το ζυγισω μια φορα οπου η καθε μια ζυγιζει τους καθε αξονες χωριστα ελεγε αν θυμαμαι καλα 880 κιλα μπροστα και πισω καπου 670.Δυστηχως δεν εχω και το χαρτι να το παραθεσω
για οποιον θελει μπορει να κανει και το εξης πειραμα που ειναι και πολυ απλο
παρτε 2 κοινες ζυγαριες ενα σανιδι και ενα βαρυ αντικειμενο
βαλτε το ενα ακρο απο το σανιδι στην μια ζυγαρια
την αλλη ζυγαρια βαλτε την καπου στα 3/4 του σανιδιου
βαλτε το αντικειμενο στην μεση απο το σανιδι
δειτε την βαρος λενε οι ζυγαριες
παρτε το βαρος απο το σανιδι και βαλτε την ζυγαρια στην αλλη ακρη του
ξανα βαλτε το βαρος επανω και ξαναδειτε το βαρος που λενε
ισως να μην ειναι ακριβως ιδιο(καπου γινετε λαθος)αλλα δεν εχει και μεγαλη αποκληση η μια ζυγαρια απο την αλλη
οι κοντρες ή μπρατσα δεν παιζουν κανεναν ρολο στον βαρος του αυτοκινητου απλα συγρατουν τους αξονες
αν καποιος δεν το καταλαβε δεν ειπα οτι οι βασεις απο τα ελατηρια που ειναι στο σασι θα μεινουν στην ιδια θεση
ειδη εχουν φτιαχτει καινουργιες και εχουν μετακινηθει 28 εκατοστα προς τα μπροστα απο την αρχικη του θεση
και μερικες φωτο...