ΦΙΛΕΡ είναι το εργαλειακι με τις λεπίδες, που μετράς το διάκενο των βαλβίδων.
Ο ββτ δεν θέλει ρύθμισμα τόσο συχνά . οι κινητήρες με ταληράκια , καπελώτα ή όπως αλλιώς τα λέει ο κάθε μηχανικός , δεν χρειάζονται ρύθμισμα για τουλάχιστον 100 χιλιαδες χλμ.
Οι κινητήρες με τα κοκοράκια που ρυθμίζονται με τον απλό τρόπο του κατσαβιδιού και των γερμανικών , θέλυν ρύθμισμα ποιό συχνά (καθε 20-30 χλμ) ανάλογα με τον κατασκευαστή αλλά ρυθμίζονται πανεύκολα.
Τα πάντα έχουν τα + και τα - τους...
