Φωκιων το ειδα αλλα δεν μου αρεσε ρε φιλε. Για αυτοκινητο δρομου καλο ειναι, αλλα για την δικια μου χρηση οχι.
Σημερα μετα απο πολυ σκεψη και την μια αποριψη μετα την αλλη βρηκα τελικα μια καλη διαταξη για τα καθισματα.
Πρωτα απ' ολα η προοδος του προηγουμενου Σαββατου μιας και λογω ταχυτητας και κουρασης δεν καταφερα να παρω ουτε μια φωτο.
Τσιμπησα τα πρωτα κομματια μεταξυ τους:
Για να γινει αυτο που μολις ειδατε ανεβηκα και κατεβηκα στο περιπτερο με τις σωληνες στα χερια, πανω απο 70 φορες μιας και επρεπε να αφαιρω και να υπολογιζω καμπυλες και ανοχες πολυ προσεκτικα.
1mm παραπανω και θα επρεπε να ξαναφτιαξω το κομματι απο την αρχη.... Δεν λεει.... καθολου...
Και τωρα αυτο το Σαββατο. Μεσα στην εβδομαδα παρηγγειλα αυτες τις λαμες στην στραντζα:
Ειναι για τα πισω διαγωνια στοιχεια και τις εφτιαξα ετσι ωστε (κουφια η ωρα-εξω απο εδω-χτυπα ξυλο-φτου φτου φτου!!!!!) να πιανει μεγαλυτερη επιφανεια στις πισω κωλονες.
Μετα απο το σχετικο αργο ταιριαγμα μιας και οι πισω κωλονες δεν ειναι ολοισιες στην επιφανεια τους ( δεν περιμεναν οι Ιαπωνες, τρελλους Ελληνες σαν κι εμενα να πετσοκοβουν τις κολωνες τους.......):
Την Παρασκευη ειχε ολονυχτια στο εργαστηρι για να φτιαξω αυτα εδω:
Ειναι οι συνδεσμοι που ελεγα για να ενωθει το ανω και κατω μερος του roll cage σωστα και οχι τσαπατσουλικα.
Το παχος τους ειναι 6mm και καθε ενας εχει 4 ατσαλινες βιδες Μ10 (2 σε καθε πλευρα) σε σταυρωτη διαταξη.
Ετσι θα πανε πισω:
Και ετσι μπροστα:
Και στις 2 περιπτωσεις θα ειναι κοντα στις κολωνες για να μεινει ενα πολυ μικρο κομματι πανω τους οταν θα φυγουν. Ετσι θα μπορω να βγαλω τον κλοβο πιο ευκολα.
Και ετσι θα πανε τα καθισματα:
Θα βαλω μια σωληνα εμπρος απο ακρη σε ακρη και αλλη μια ακριβως πισω απο τα καθισματα η οποια θα εχει τριπλο ρολο (προστασια απο πλαγιο χτυπημα-ζωνες 4 σημειων-στηριξη καθισματων).