Δεν ειναι πολυ καλες γιατι τελειωσαν οι μπαταριες του φλας...

Εκανα 2 τρυπες στον αξονα του ραουλου και εβαλα 2 ασφαλειες για να μην προχωρησει δεξια-αριστερα απο την πιεση.
Φαινεται επισης το τελειωμενο καβαλετο της σωληνας.
Μεχρι το 30κιλο ραουλο χασει βαρος στην υδροκοπη, αυτος ειναι ο (μοχλικος) τροπος που ανεβαινει και κατεβαινει.....


Εδω ειναι η 48αρα σωληνα που θα χρησιμοποιησω στο πρωτο της test...
Μεχρι εκει παει η πρωτη τρυπα.
Και μεχρι εκει παει η δευτερη.
Δεν μπορεσα να περασω τον πυρο και στην τριτη τρυπα γιατι μου εφυγε για 3mm.
Μολις ξανακανω την τελευταια τρυπα θα φτασω τις 180 μοιρες....
Και το αποτελεσμα (ναι, πηρα μπαταριες....):
Απο θεμα καμπυλοτητας ειναι τελειο... Αποδειξη οτι το CLR του ραουλου που επελεξα ειναι σωστο και ασφαλες για την διαμετρο της σωληνας.
Μενει να λυσω το θεμα της εξωτερικης πλευρας.....
Μετα την γυρισα 180 μοιρες στον αξονα της, για να δω τις δυνατοτητες.....
Ναι. Ειμαι ευχαριστημενος. Πολυ....




Ετσι επελεξα να λυσω το θεμα της αποθηκευσης.
Με 2 βιδες ασφαλιζει ο κορμος πανω στην βαση και μετα βαζω τα κινητα μερη πανω στον κορμο σαν να ειναι ορθιος (και το ραουλο οταν μεινει το μισο).
Το εμβολο δεν το πειραξα καθολου. Απλα το αφησα να ακουμπησει στην βαση.
Σαν θεμα φορητοτητας, ο κουρμπαδορος λυνει σε 5 κομματια, τα οποια μπαινουν σε ενα τυπικο πορτ-μπαγκαζ.
Και το ακομα καλυτερο ειναι πως δεν ειναι πολυ βαρια με αυτο τον τροπο....
Και εδω ειναι μερικα πειραματα με διαφορες διαμετρους και παχη τειχωματος.
Εδω ειναι μια 48αρα με 1,5mm παχος....
Κατερευσε σχεδον απο την αρχη....
Αυτη εδω ειναι μια 40αρα με 4mm παχος.
Παρολο που ηταν αρκετα μικροτερη σε διαμετρο απο το ραουλο, δεν ανοιξε υπερβολικα πολυ δεξια-αριστερα (μονο κατι χιλιοστα) και δεν παραμορφωθηκε ουτε κατσαρωσε...
Εδω ειναι η 48αρα που θα βαλω αλλα γεμισμενη με αμμο.
Φαινεται το εντονο κατσαρωμα στην εσωτερικη.
Και εδω ειναι η πλακουτσωμενη εξωτερικη που μου εχει κανει τα νευρα κροσια.....