Σήμερα είχα χρόνο και κοίταξα το αυτοκίνητο.
Σταύρε, το φίλτρο αέρα ήταν πεντακάθαρο.
Pregia, άνοιξα την τάπα του λαδιού και δεν είχε καθόλου άσπρη γλίτσα μάλιστα παραξενεύτηκα με το πόσο καθαρή ήταν.
Lynx, με τη μηχανή σε λειτουργία δεν μου έβγαλε καθόλου καπνό απ΄τη τρύπα του λαδιού, μαλιστα όταν σκούπισα την τάπα μπας και διαπιστώσω κάπνα πάνω της, αυτη ήταν πεντακάθαρη.
Είδα λοιπόν ότι δεν υπάρχει τιποτα στραβό και είπα να κάνω κάτι.
Πήρα κάτι μαδέρια, τα διαμόρφωσα σε μορφή ράμπας, σήκωσα το αυτοκίνητο και μπήκα από κάτω.
Παιδία, πρέπει να το γράψω γιατί θα σκάσω.

Κοίταξα με μια λάμπα προσεκτικά το κάρτερ και είδα ότι είχαν λίγο λάδι πάνω τους και πως το κάρτερ ήταν λίγο λαδωμένο γενικά. Πήρα τα σχετικά εργαλεία και κοίταξα τις βίδες του κάρτερ από όπου διαπίστωσα ότι δύο βίδες ήταν ξεβίδωτες (τις έδωσα περίπου τρις βόλτες για να καργάρουν). Καπάκι κάρτερ έβαλα καινούριο πρίν καιρό προαιρετικά για να μην έχω πρόβλημα σε τυχών χτυπήματα και ο μ @4%#* ας ο μάστορας δεν καργάρησε τις βίδες !!!



Και δεν είναι μόνο αυτό, σε κάποιο σημείο το κάρτερ μπαίνει και κρύβεται από το καπάκι του δίσκου. Εκεί υπάρχουν και άλλες βίδες στο κάρτερ αλλά δεν μπορούσα να τις φτάσω με τίποτα μόνο αν έλυνα δίσκο.
Τέλος πάντων καθάρισα τα πάντα, το πήγα και μια βόλτα και θα έλεγα ότι είμαι αισιόδοξος αλλά ο καιρός θα δείξει.
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές τις οποίες αν όχι τώρα άμεσα θα τις έχω πάντα υπόψη μου.
Τέλος, για ακόμα μια φορά φάνηκε η ανάγκη αγοράς μιας φορητής ράμπας, γιατί με λιγότερα από 50 ευρώ σου δίνει πρόσβαση στα σημαντικότερα μέρη του αυτοκινήτου.
ΥΓ. JEO, εύχομαι ρε φίλε να βρείς τον κουρμπαδόρο, επιτέλους