από Turanga Leela » Τετ Φεβ 10, 2010 1:30 pm
1)ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ ΨΗΛΩΜΑ.30ΜΜ ΑΣ ΠΟΥΜΕ
2)ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΟ?
3)ΚΑΠΟΙΟ SITE Η' ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΕΤΕ?
[/quote]
Δεν υπάρχει ιδιανικότερο ψήλωμα .
Το body lift μπαίνει για τους παρακάτω λόγους
Ι. Εάν θες να ψηλώσει το Jimny σου χωρίς καμία άλλη μετατροπή , οπότε σε λένε κάγκουρα αφού στην πραγματικότητα δεν έχεις κάνει απολύτως τίποτα όσον αφορά την αποτελασματικότητα σου στο 4χ4.
ΙΙ. Για να χωρέσεις μεγαλύτερα λάστιχα για να κάνεις καλύτερο 4χ4 χωρίς να αλλάξεις την ανάρτηση . ΟΙ λόγοι μπορεί να είναι α) επειδή δεν θές να ξοδέψεις λεφτά για μιά ανάρτηση β) επειδή για κάποιον λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ προτιμάς τις μαμίσιες αναρτήσεις που είναι ανοησία αφού βάζεις και λάστιχα για 4χ4.
ΙΙΙ. Επειδή έχεις ήδη ψηλώσει αρκετά από ανάρτηση και παρόλα αυτά τα λάστιχα σου είναι τόσο μεγάλα σε ύψος που δεν χωράνε στους θόλους . Οπότε βάζεις bodylift για να μην το σηκώσεις αλλο από ανάρτηση και έτσι έχεις όλο το βάρος του αυτοκινήτου ψηλά που αποτελεί αρνητικό παράγοντα για το 4χ4 και τις πλάγιες βεβαίως κλίσεις .Από προσωπική εμπειρία θα μπορούσα να έιχα αποφύγει το body lift οταν φόραγα 30αρια , Μετα 32αρια , τα 33αρια και τα 34αρια ειδικά τώρα δεν υπήρχε περίπτωση να το μην το έχω αφού για να χωρέσουν τα λάστιχα αλλιώς θα έπρεπε να είχα σηκωθεί στο θεό ή να κόψω και άλλο το κουβούκλιο που ήδη έχει μείνει μισό στους θόλους.
Αν φτιάξεις το κιτ μόνος σου θα χρειαστεί αν θυμάμε καλά , πάει και πολύ καιρός που το τοποθέτησα στο δικό μου , ή να μακρύνεις τον άξονα που πάει στον ατέρμονα (στο δικό μου που έβαλα 5εκ χρειάστηκε, εάν υπάρχουν διαφορές στο μήκος του άξονα από Jimny σε Jimny δεν το γνωρίζω, χρονολογίες εννοώ) ) ή να μείνεις μέχρι τα 3εκ ύψος .Υπάρχουν έτοιμα κιτ , ο βέλγος έχει ενα , ψάξε σε ελληνικά μαγαζιά 4χ4 έχουν. Διαφημιζόμενος εδώ επίσης ξέρω οτι έχει ή μπορεί να σου βρεί .
Πρόσεχε την τοποθέτηση εάν τελικά το κάνεις , που δεν στο συνιστώ εκτός εάν θές να βάλεις από 30αρια και πάνω . Εάν γυρίσει το τιμόνι κόβεται η σερπαντίνα στο τιμόνι για το κλάξον και αχρηστεύεται έτσι και ο αερόσακκος (το έπαθα και το έμαθα) .
Στην τοποθέτηση χρειάζεται να σηκωθεί το ψυγείο , εάν θυμάμει καλά θα χρειαστεί να το ξαναγεμίσεις .
Η τοποθέτηση με το κιτ του βέλγου εάν θυμάμε καλά δεν χρειάζεται να γίνει με σηκωμένο το κουβούκλιο , το μπλοκ περνάει περαστό .
Υλικά εάν το φτιάξεις μόνος σου προτιμησε τεφλον ή εάν βάλεις αλουμίνιο φρόντισε να έχεις πρόχειρη καμιά σαμπρέλα γιατί φίλος που είχε βάλει ακουγε θορύβους και χρειάστηκε να βάλει μετά πατούρες.
Τελευταία επεξεργασία από
Turanga Leela και Τετ Φεβ 10, 2010 3:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά