Σημερα Σαββατο εφτιαξα το πλαισιο που θα αντικαταστησει την μπροστινη εργοστασιακη τραβερσα του jimny. Πανω στο ιδιο πλαισιο θα ειναι και η νεα βαση του ατερμονα. Μιας και μετακινησα τον αξονα 10cm μπροστα, εκανα το ιδιο και με τον ατερμονα. Χρησιμοποιησα Π 100Χ5cm με 5mm παχος.
Ο λογος που το εκανα τοσο ενησχυμενο ειναι απλος. Αυτο το κομματι του αυτοκινητου:
Θα εχει πανω του τον ατερμονα.
Θα κουβαλαει τον εργατη και τις μπροστινες δεστρες.
Θα τρωει ολα τα χτυπηματα.
Θα ενωνει το ραμφος του αυτοκινητου.
Θα αποτελεσει την βαση για τον προφυλακτηρα.
Οπως καταλαβατε θα κανει πολλα...
Επισης τελειωσα τις παναρ εμπρος και πισω, οποτε συντομα θα εχω και τιμονι.
Για να εχω ομως τιμονι θα πρεπει πρωτα να φτιαξω τα εξαρτηματα του high steer που πιανουν στον αξονα. Για οσους δεν το ξερετε, high steer ειναι αυτο που ακουτε. Μεταφερεις τις μπαρες του τιμονιου πιο ψηλα για προστασια απο βραχια και γενικα οτιδηποτε μπορει να καμψει η' τραυματισει τις μπαρες και μειωνει την διαφορα μεταξυ αξονα και ατερμονα στα πολυ ψηλα αυτοκινητα (γκου-χου.....γκου-χου).
Οι λαμες του high steer πιανουν πανω στις βιδες του βασιληκου πυρου.
Μερικες φωτο για να καταλαβετε:
Πριν η μπαρα του τιμονιου επιανε στην βαση που ειναι στην μεση του καρπουζιου και τωρα πιανει στην πανω.
Oποτε πηγα σημερα το πρωι στον Πειραια (μονο εκει για βαρια σιδερα) και πηρα μια λαμα με 10cm πλατος και 2cm παχος.... Αναμεινατε για φωτο αυριο που θα τα φτιαξω.
Keep thinking......