
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1. Ανάρτηση:
Mud ελατήρια(+3cm) με monroe αμορτισέρ.
Από το λίγο που το έχω δοκιμάσει τον συνδυασμό αυτό συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά. Πιο "μπιπ" το αυτοκίνητο στην εκτός δρόμου οδήγηση αλλά και στο δρόμο. Το ύψος που έχει πάρει δεν ενοχλεί σχεδόν καθόλου.
2. Λάστιχα:
Bridgestone AT 205 70 R15.
Πολύ καλά λάστιχα (για ΑΤ φυσικά) και εντός αλλά και εκτός δρόμου.Για να καλύψουν όμως τις ανάγκες μου πλήρως, δεν κάνουν. Έτσι έχω εντάξει στα σχέδια μου την αγορά 5 ζαντών και 5 ελάστικών ΜΤ διαστάσεων 195 80 R15 τα οποία θα χρησιμοποιώ το χειμώνα.Σχετικά με τις ζάντες, τελευταία αρχίζω να κοιτάω και με καλύτερο offset.
3. Μετάδοση:
Στην μετάδοση δεν θα κάνω αλλαγές. Ακόμα τουλάχιστον

4. Επικοινωνίες-Gps:
Κατ΄αρχήν έχω CB Allan multi 42 με ενυσχιτή 100Watt για τα δύσκολα και κεραία μεγάλη με μαγνητική βάση για να βγαίνει. Όταν πήρα το cb δεν το σκέφτηκα καλά και πήρα φορητό πιστεύοντας οτι θα με βόλευε καλύτερα. Στην πράξη όμως δεν ήταν έτσι, συνηδητοποίσησα ότι με τα λεφτά που έδωσα για το φορητό θα επαιρνα ένα σταθερό πολύ καλύτερό.
Gps έχω το Garmin 276C με χάρτες τις topo navigator. Ο λόγος ήταν 'οτι το Garmin έχει την δυνατότητα να φορτώνει και χάρτες για θάλασσα όπου μου είναι απαραίτητοι του καλοκαιρινούς μήνες.
5. Εξοπλισμός 4x4:
Πρόσφατα έβαλα 2 προβολεις pro comp explorer 2x100Watt. Τοποθετήθηκαν μπροστά επάνω στον προφυλακτήρα με 2 λαμάκια εσωτερικά για να στηριχτούν στο σασί και να μην κουνιούνται. Διακοπτάκι έβαλα της suzuki αυτον που χρησιμοποιεί για τα προβολάκια ομίχλης και μπήκε σε πολύ σωστή θέση.
Αυτά προς το παρόν. Να σημειωθεί οτι σε όλες μου τις μετατροπές έχει βοηθήσει σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό το forum και το garage του jimnyclub.gr καθώς και μέλη του τα οποία προσφέρουν απλόχερα γνώσεις και εμπειρίες τους.