Λοιπον σημερα επιτελους τελειωσα με τον μπροστινο αξονα.
Ειχε μεινει μονο να φτιαξω την βαση της παναρ στο αμαξωμα για να κατεβασω το αυτοκινητο απο τα τριποδα.
Πρωτα απ' ολα τρυπησα την βαση που ειναι πανω στον αξονα ωστε να εχω ενα μετρο αναφορας:

Και μετα πηρα 2 λαμες 10mm η καθε μια και τις ενωσα με το ενα silent block της παναρ αναμεσα:

Και μετα την κολλησα στο σασι:

Ο καλος μας Αγιος Βασιλης προστατευει το air shock μου απο τις σπιθες.....





Θα ηθελα να πω σε αυτο το σημειο πως η στηριξη της βασης δεν τελειωσε. Θα βαλω εναν κοιλοδοκο για να κραταει τα κοντρα. Θα κολληθει στην βαση απο την μια και στην εργοστασιακη σωληνα του σασι απο την αλλη.
Ειναι σαν την εργοστασιακη διαταξη αλλα πιο ενισχυμενη:

Η φωτο βγηκε λιγο θολη αλλα φαινεται που θα κολληθει η κοντρα.
Απο την παναρ του defender αφαιρεσα 5cm και την ξανακολλησα προσωρινα μεχρι να μπει το ball joint.

Και επιτελους..... μετα απο 1 χρονο στα τριποδα, το jimny πατησε στους τροχους του!!!!!!!!



Φαινεται σαν να εχει κατσει λιγο, αλλα με λιγο αζωτο στα air shocks θα ερθει στα ισα του.


Μαλιστα σημερα το πηρα τοσο ζεστα που μολις τελειωσα απο μπροστα πηγα και εβγαλα και τον πισω αξονα και κολλησα μερικα πραγματα:
