Την Κυριακη λοιπον πηγα και εκανα λιγη δουλεια ακομα. Εβγαλα τον εμπρος αξονα εξω και κολλησα καλα αυτη τη φορα με την ηλεκτροκοληση τα αυτακια των μπρατσων.
Δεν προλαβα να τον καθαρισω απο μπιμπικια και περιττες κολλησεις με τον τροχο οποτε τον βλεπετε σε ακατεργαστη μορφη:
Πανω σε αυτα τα αυτακια θα κολληθει η βαση της παναρ.
Για μπροστα πηρα μια μεταχειρισμενη παναρ απο land rover 90. Ειναι απο σωληνα χωρις ραφη με 4 χιλιοστα παχος σε αντιθεση με τα 1,5 του jimny....
Για πισω θα παω να παρω μεσα στην εβδομαδα σωληνα χωρις ραφη απο την Πετρου Ραλλη. Απο εκει θα βγουν η μπαρα τιμονιου και η μπαρα που κραταει τους τροχους παραλληλους μεταξυ τους.
Η αμμοβολη λειτουργησε για μερικα δευτερολεπτα και μετα τζιφος.Εφαγα 2 ωρες με πειραματισμους και δοχεια-σωληνακια και τιποτα....
Ετσι μου ερχοταν να πιασω την αμμο και να αρχισω να την πεταω με τις χουφτες!!!!!
Εχω πιεση και παροχη αλλα μαλλον ειναι πολυ χοντρη η αμμος.
Θα παρω ψιλοτερη και θα ξαναδοκιμασω.
Τον αξονα δεν τον ξαναβαζω στην θεση του μεχρι να κολληθει-τριφτει-βαφτει. Εξου και η περιεργη φωτο....
Πολλη αμερικανια ετσι?
Αυτος ειναι ο ατερμονας απο το D21 μαζι με το Ζ και τον αξονα του. Κοιταχτε μεγεθος σε σχεση με το καβουκι του αξονα....
Εκανα και μια προβα την κονσολα οροφης απο το grand cherokee και ειναι καλη. Λιγη "περιποιηση" θα την δεχτει. Προς το παρον με ενδιαφερει να βγει το αυτοκινητο στον δρομο και μετα βλεπουμε.

Keep thinking......