Πριν περασουμε στα του αλουμινιου λιγα λογια για την δουλεια που εχει γινει εως τωρα.
Πριν απο ολα επρεπε να μπει το πρωτο κομματι απο το roll-cage για να δεσει το κομμενο αυτοκινητο. Εριξα μια ματια πριν το φτιαξω σε προδιαγραφες αγωνιστηκων roll-cage και ζητανε minimum σωληνα με διαμετρο Φ45mm και παχος υλικου 2,5mm. Εγω εβαλα σωληνα με διαμετρο 48mm και παχος υλικου 3mm.
Πρεπει να με καλυπτει ε....?
Για να στηριξω το roll-bar κατω εβαλα μια λαμα με 1cm παχος και 5cm πλατος.Το μηκος της λαμας εγινε 70cm για να μοιρασω την δυναμη σε μια ενδεχομενη προσκρουση σε μεγαλυτερη επιφανεια.
Η δε στηριξη εγινε με 4 βιδες στις εργοστασιακες θεσεις που επιαναν τα πισω καθισματα.
Στο πανω μερος το roll-bar κολληθηκε με argon στο αμαξωμα οπως και οι σωληνες αλλωστε μεταξυ τους. Επρεπε να γινει ετσι γιατι οι 2 πλευρες μετα το κοψιμο ειχαν γινει χασει πολυ σε καμψη.
Εδω πριν μπει η κατασκευη στην θεση της, με μπλε περιγραμμα φαινεται το σημειο που θα κολληθει η κατασκευη:
Και εδω μετα την τοποθετηση:
Αλλη μια απο πανω: