Αρχίζω με ενα απο τα αγαπημένα μου, τόσο σαν concept όσο και σαν εκτέλεση, το Mitsubishi Pajero Evo.
Αν και είναι βασισμένο στην προηγούμενη γενιά έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (όπως τα τελευταία) και όχι άκαμπτο άξονα, κινητήρα MIVEC V6 με 280 άλογα και είναι πολύ προσεγμένο μιας και αποτέλεσε την βάση για το αγωνιστικό Pajero T2 όταν είχε καταργηθεί η κατηγορία Τ3 (τότε η Τ2 ήτανε σαν το group A σήμερα έχει πλησιάσει πολύ την Τ3 που ουσιαστικά είναι σαν το group B, ουσιαστικά συμμετέχουν προτότυπα)


