Συμφωνω με το Χρήστο, αν υπάρχει τόση δύναμη ωστε το λάστιχο να σκάβει τότε με λιγότερο γκάζι δε θα υπάρχει πρόβλημα.
Απο την -μικρή- πείρα μου σε οδήγηση στην άμμο χρειάζεται μεν μεγάλη επιφάνεια για να μην βυθίζεται το όχημα αλλά και 'εξογκόματα' στο πέλμα ωστε να μπορεί να προωθηθεί μπροστά.
Τα ιδανικά λάστιχα για άμμο είναι σαν αυτά (τα συγκεκριμένα για quad):
Το λάστιχο αριστερά είναι πίσω (κινητήριο) και το δεξιά εμπρός (χωρίς κίνηση).
Βλέπουμε πως έχει μεγαλη επιφάνεια για να μη βουλιάζει το όχημα στην άμμο και αραιά αλλά πολύ προτεταμένα εξογκώματα για να μπορεί να δημιουργηθεί αντίστασει και να προωθηθεί εμπρός.
Στα μπροστινά μη κινητήρια λάστιχα τα εξογκώματα δε χριεάζονται γιατι απλώς θα προκαλούσαν αντίσταση και αντιδράσεις στο τιμόνι, ακόμα και εκεί όμως υπάρχει ενα περιμετρικό εξώγκομα για καλύτερη ευστάθεια.
Με βάση τα παραπάνω ενα λάστιχο mud με αραιό πέλμα φαίνεται καλύτερο ενώ ένα ΑΤ ή απλό δεν έχει το απαιτούμενο ανάγλυφο για να προωθήσει μπροστά το όχημα.
Αν με τα Mud βλέπει κανείς πως αρχίζει και θάβεται απλώς χρειάζεται λιγότερο γκάζι ή μια ταχύτητα επάνω.