Επειδή έχω χρησιμοποιήσει και τα 2 θα σου απαντήσω συνοπτικά αλλα πιστευω ολοκληρωμένα.
Που είναι καλύτερο το GV:
-άνεση (λόγω μπροστινής ανάρτησης κυρίως)
-κράτημα (είναι πολύ πιο μπιπ, γέρνει περισσότερο αλλα κρατάει πολύ καλύτερα, είναι και λιγότερο παιχνιδιάρικο βέβαια αλλα δεν είναι όσο νευρικό είναι το jimny που πολλές φορές σε ξαφνιάζει)
-χώρους, σε μήκος όχι τόσο (έχουν ίδιο μεταξόνιο) αλλα το πλάτος είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερο.
-εσωτερικό, το GV έχει πολύ περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα και πολύ καλύτερο φινίρισμα (αν και τα VVT jimny είναι πολύ κοντά).
Που είναι χειρότερο το GV:
-εκτός δρόμου, τα ψαλίδια μπροστά και κάποια χαμηλά τοποθετημένα εξαρτήματα το κάνουν να βρίσκει κάτω πιο εύκολα και να είναι πιο ευαίσθητο σε μικροχτυπήματα. Απο την άλλη επειδή δεν έχει άξονα μπροστά με μια καλοφτιαγμένη ποδιά θα είναι κανείς πολύ πιο ξένοιαστος αλλα συνολικά
-κινητήρας, το GV 1.6 έχει κινητήρα G16B που αν και δυνατότερος υστερεί σε ποιότητα λειτουργίας απο τον Μ13Α
-μετατροπές. Αν θες να κάνεις μετατροπές για πολύ άγριες καταστάσεις εκτός δρόμου το Jimny μπορεί να ψηλώσει με πολύ μικρότερο κόστος και με πολύ μεγαλύτερα περιθώριο λόγω άξονα. Μιλάω για μεγάλα ψηλώματα, όχι 3πόντους.
Στους υπόλοιπους τομείς, επιδόσεις, αξιοπιστία κλπ τα πράγματα είναι παρόμοια και μάλλον έχουμε ισοπαλία.
Ελπίζω να βοήθησα, αν θες κάτι άλλο στη διάθεσή σου.