ΟΧΙ !!!!!!!!

:D:D:D
Σιγά μη τους εχεις και υποχρέωση. Απο την τσέπη τους τα βάζουν??
Καταλαβαίνω,πως το εννοείς και ανθρώπινο είναι,αλλα τα φράγκα δεν τα βρήσκει κανείς μας στον δρόμο............(εκτός απο τους κοντράκιδες και τους εισοδηματίες)
Το θέμα της εγγύησης είναι πιο απλό,απ'ότι φαίνετε !
Μήν ψαρώνετε.
Δηλαδή ,αν εχω το αμάξι 10 μήνες και δεν το πάω στην αντιπροσωπία ,μέχρι τότε (εκτός απο το πρώτο σέρβις για να μπεί η σφραγίδα) και τους το πάω με σπασμένο διαφορικό.....................δέν θα μου το αλλάξουν ?????
Εγω λέω θα μου το αλλάξουν. Γιατι δεν τρώω το παραμύθι τους !
Το εχω κάνει,(με το σάξο) και δεν μου είπαν τίποτα !
Είδαν το βιβλιαράκι,είδαν πως είχε την σφραγίδα τους στην πρώτη σελίδα.
ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ !
Απλά ,εγω εχω απαιτήσεις απο αυτόν που αγοράζω κάτι. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση,(citroen) ΝΑΙ ,πελάτης είμαι,δεν θα με εξυπηρετήσεις ???
Επιδη έβαλα αλλού λάδια και φίλτρο,δεν θα μου καλύψεις ολόκληρο ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ????
Μάλλον πρέπει να μάθουμε τα δικαιώματα που έχουμε σαν "καλοί" καταναλωτές . Οχι πως δεν εχουμε και ορισμένες υποχρεώσεις........αλλα όπως και να το δείς ,
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ !!!!

:D
Ps: Εχει ακούσει κάποιος απο εδω,οτι δεν του κάλυψαν κάποια "χοντρή" ζημιά ,επιδή δεν τους πήγε εκει το αμάξι για σέρβις ? (εκτος απο το πρώτο,που μπαίνει η σφραγίδα)
Αν εχει γίνει κάτι τέτοιο,(σε οποιαδήποτε εταιρία) ας μας το πεί,να ξέρω πού να ΜΗΝ πάω για αυτοκίνητο !!!!
