Eίναι νέο, ωραίο, αλλά SUV πλέον...και ο παλιος είναι αλλιώς

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Κυρ Αύγ 07, 2005 10:15 pm

Πιστευω πως οι διακοπες σου σου εκαναν πολυ καλο.

Τα καταλαβα ολα

ΥΟ
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Κυρ Αύγ 07, 2005 11:47 pm

Πολύ ωραία η ανάλυση σου IKE . Όλα αυτά που λες ισχύουν απόλυτα για οχήματα που έχουν σαν κύρια χρήση τον αυτοκινητόδρομο και βατούς χωματόδρομους .Για την εκτός δρόμου κίνηση όμως τα πράγματα αλλάζουν . Το μεγάλο πλεονέκτημα για τα τετρακίνητα με σασί τύπου σκάλας είναι η ευκαμψία που έχουν . ( Δεν ξέρω αν έχεις νοιώσει ποτέ το σασί να στρεβλώνεται σαν τσίχλα , και μόλις βρεθείς σε ίσιο σημείο αυτό να μην έχει πάθει τίποτα .) . Το αυτοφερόμενο πλαίσιο όσο καλά σχεδιασμένο και να είναι δεν μπορεί να στο δώσει αυτό ( εδώ θυμίζω το ρητό ότι δε λυγίζει σπάει ) . Δυστυχώς όμως ο περισσότερος κόσμος που παίρνει σήμερα τετρακίνητα εκτός δρόμου οχήματα δεν τα χρησιμοποιεί για το σκοπό που φτιάχτηκαν . Οι εταιρείες το έχουν καταλάβει αυτό και στοχεύοντας το ευρύ κοινό φτιάχνουν πλέον μοντέλα προσανατολισμένα περισσότερο για ασφάλτινη χρήση και όχι οχήματα έτοιμα για εκτός δρόμου εξορμήσεις . Άντε και σε λίγο καιρό τα καθαρόαιμα θα τα ψάχνουμε με το κιάλι !!!. :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2004 8:18 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Αύγ 08, 2005 12:38 am

Αν κατάλαβα καλά αυτό που λες είναι πως επειδή τα πλαίσια σκάλας έχουν χαμηλή στιβαρότητα και ακαμψία αυτό τους δίνει μεγαλύτερη αντοχή σε πλαστική παραμόρφωση.*

Δηλαδή πριν λίγο καιρό που έλεγες πως τα αυτοφερόμενα μειονεκτούν σε ακαμψία απο τα πλαίσια σκάλας φαντάζομαι πως εννοούσες πως τα αυτοφερόμενα ήταν καλύτερα εκτός δρόμου? :P

Και φυσικά σήμερα τούμπαλιν...

*=αυτό προφανώς και δεν ισχύει.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Δευτ Αύγ 08, 2005 7:08 am

Και γω μπερδευτικα .
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Αύγ 08, 2005 10:53 am

Mε τι ακριβώς μπερδέυτηκες?
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Δευτ Αύγ 08, 2005 6:24 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Αύγ 25, 2005 8:59 pm

Περισσότερα νέα (αν και λίγο ράδιο-αρβύλα, οπότε με επιφύλλαξη):

Το 1.6 3πορτο δεν έχει κοντές αλλα το 3πορτο diesel έχει.

Μάλλον επειδή τα ντίζελ έχουν την ίδια (renault) μηχανή είτε 3πορτα είτε 5πορτα δεν συνέφερε να βγούν σε δύο εκδόσεις (με κοντά ή χωρίς).

Ο κινητήρας diesel είναι αρκετά καλός αλλα ο συνδυασμός renault-suzuki εμένα προσωπικά με τρομάζει.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Αύγ 26, 2005 12:11 pm

Τιμές νέου Suzuki Grand Vitara
19/08/2005

Δείτε σε μεγέθυνση...
Δείτε σε μεγέθυνση...
Δείτε σε μεγέθυνση...

Δημοσιεύουμε τις ενδεικτικές τιμές πώλησης του νέου Suzuki Grand Vitara στην ελληνική αγορά, τόσο στις τρίθυρες εκδόσεις των 1.6 λίτρων, όσο και στις πεντάθυρες εκδόσεις των 2.0 λίτρων. Πιο συγκεκριμένα, αυτές είναι:


Suzuki Grand Vitara 3θ 1.6
GX: 22.900 ευρώ
GXA: 24.900 ευρώ


Suzuki Grand Vitara 5θ 2.0
GLX: 27.500 ευρώ
GLX-A: 29.500 ευρώ
GLX-AW : 32.000 ευρώ
GLX Auto : 31.000 ευρώ
GLA-AW Auto: 35.500 ευρώ

http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=3305&part=1
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Αύγ 26, 2005 2:09 pm

Εγω εχω και αλλα στοιχεια. αποσταση απο το εδαφος 200χλστ. γωνια προσεγγισης 29 μοιρες γωνια ραμπας 19 μοιρες γωνια αναχωρησης 27 μοιρες. μονιμη τετρακινηση 47-53 εμπρος-πισω. και πολυ καλο εξοπλισμο απο την βασικη εκδοση. 8)
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Αύγ 31, 2005 2:36 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό cliff » Τετ Αύγ 31, 2005 5:16 pm

cliff
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Αύγ 31, 2005 10:33 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Νοέμ 05, 2005 10:09 am

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Δεκ 17, 2005 11:14 pm

Στο τετρακινηση MAG διαβασα οτι παροτι το grand vitara 1600 δεν εχει κοντα σαν το μεγαλο, τα γραναζια υπαρχουν μεσα στο κιβωτιο..... :hmmm:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Δεκ 17, 2005 11:56 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες