Καινούριο Jimny βενζίνη ή πετρέλαιο;

Τα άλογα...

Καινούριο Jimny βενζίνη ή πετρέλαιο;

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » Τετ Νοέμ 19, 2008 7:51 pm

Γειά σας παιδιά,

Καταρχήν μπράβο για το ωραίο forum, είναι γεμάτο χρήσιμες κι ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το Jimny.

Λοιπόν, θα ήθελα τη γνώμη σας για κάτι που με απασχολεί: μ' ενδιαφέρει αρκετό καιρό τώρα κάποιο off-road όχημα. Για να είμαι ειλικρινής έχω κοιτάξει διάφορες κατηγορίες 4x4, από Jimny μέχρι... Land Cruiser (εχμ καλά αυτό με πολλές θυσίες κι αν). Τελικά τείνω να καταλήξω στο ότι, δεδομένου πως μ' ενδιαφέρει η off-road χρήση, καλύτερα να στραφώ σε κάτι "καθαρόαιμο" που δε θα με απογοητεύσει με τις δυνατότητες του και - πολύ βασικό - δε θα το λυπάμαι, παρά να κοιτάξω για μεγάλο SUV που μπορεί μεν να έχει και χώρους και επιδόσεις και (αρκετές) δυνατότητες εκτός αλλά... θα το σκέφτομαι μη μου γρατσουνιστεί :-) Το Jimny λοιπόν φαίνεται ιδιαίτερα δελεαστικό. Το έχω οδηγήσει αρκετά (όχι όσο off road θα ήθελα βέβαια) και δεν έχει διαψεύσει καθόλου τη φήμη που το ακολουθεί.

Μεγάλος βγήκε ο πρόλογος τελικά, πάμε στο ερώτημα που με απασχολεί: για αγορά καινούριου Jimny τι θα προτιμούσατε, τη βενζινοκίνητη ή την πετρελαιοκίνητη έκδοση; Εννοείται μιλάω για τους μαμίσιους κινητήρες... Έχω διαβάσει τα σχετικά threads αλλά βλέπω εν τέλει ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρο συμπέρασμα (έτσι κατάλαβα τουλάχιστον). Θεωρητικά το πετρέλαιο έχει τα σκήπτρα αφού και περισσότερη ροπή έχει (και μάλιστα σε χαμηλότερες στροφές) και από ιπποδύναμη δεν υστερεί σε σχέση με το βενζινοκινητήρα. Από την άλλη μιλάμε για μεγαλύτερο κυβισμό (άρα και έξοδα συντήρησης) + υψηλότερη τιμή αγοράς. Ας πούμε όμως ότι αυτά δεν μας πειράζουν. Αυτό που με απασχολεί με τον πετρελαιοκινητήρα (δεν ξέρω κατά πόσο είναι πρόβλημα βέβαια) είναι η αξιοπιστία του (ειδικά δεδομένου ότι μιλάμε για εκτός δρόμου χρήση!). Κάπου στο forum διάβασα όχι ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια και αυτό με προβληματίζει...

Και πάμε στη βενζίνη: αν δεν το είχα οδηγήσει και δεν γνώριζα τις δυνατότητες του, βλέποντας μόνο τα specs του κινητήρα, η αλήθεια είναι ότι η ροπή του θα μου φαινόταν... απογοητευτική. Βέβαια υπάρχουν και οι κοντές σχέσεις αλλά εδώ που τα λέμε με τις κοντές το βενζινοκίνητο Jimny βγάζει σχεδόν όσες το πετρελαιοκίνητο με τις μακριές! Στα (πολύ) θετικά βάζω βέβαια ότι στην περίπτωση της βενζίνης μιλάμε για ιαπωνικό κινητήρα που έχει δοκιμαστεί ουκ ολίγες φορές εντός κι εκτός δρόμου ιδιαίτερα επιτυχώς. Συν μικρότερος κυβισμός (η συντήρηση που λέγαμε), συν το φέρνει η αντιπροσωπεία συν μικρότερο κόστος απόκτησης κτλ. κτλ. Από την άλλη αυτό που ακούγεται απ' τους περισσότερους είναι ότι "για off road χρήση αν μπορείς πάρε πετρέλαιο χωρίς δεύτερη σκέψη". Άντε βγάλε άκρη μετά... :-)

Εσείς τι λέτε; Αν είχατε την επιλογή θα παίρνατε βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο Jimny; Κατά τη γνώμη σας ποια είναι τα συν και τα πλην του καθενός;

Όσον αφορά το βενζινοκινητήρα: εντάξει, τη δύναμη ουδής εμίσησε, προφανώς όσο περισσότερη μπορούμε να έχουμε τόσο καλύτερα. Παρόλαυτά σας έχει "απογοητεύσει"/κρεμάσει κάπου ο κινητήρας του Jimny (μιλάω για τη βενζίνη βέβαια - φαντάζομαι οι περισσότεροι αυτό έχουν);

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και sorry για το μακροσκελές post...
TimDeLAY
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 1:45 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Νοέμ 19, 2008 8:41 pm

Υπάρχει το τόπικ αυτό:

viewtopic.php?t=3281

εκεί νομίζω θα βρείς όλες τις απαντήσεις.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » Πέμ Νοέμ 20, 2008 10:43 am

Η αλήθεια είναι ότι από εκεί ξεκίνησα την ανάγνωση για τα περί diesel και πράγματι έχει αρκετές πληροφορίες :-) Βέβαια η διαφορά με την εκεί περίπτωση είναι ότι εκείνο το thread μιλάει για αλλαγή κινητήρα από βενζίνη σε πετρέλαιο (οπότε στα μείον του πετρελαίου μπαίνει και ο παράγοντας του κατά πόσο θα γίνει η εγκατάσταση του νέου κινητήρα επιτυχώς) ενώ εδώ έχουμε περίπτωση νέας αγοράς με μαμίσιο κινητήρα.

Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!
TimDeLAY
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 1:45 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Νοέμ 20, 2008 12:27 pm

Είτε για αλλαγή είτε για καινούριο τα χαρακτηριστικά του κινητήρα ίδια είναι. Πάντως σε γενικές γραμμές το diesel είναι αρκετά πιο δυνατό, έχει αναλογικά πολύ πιο κοντές σχέσεις αλλά είναι ΠΟΛΥ πιο αργό από το βενζινοκίνητο. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά συνολικά νομίζω πως έχει αρκετά μείον και μάλλον το βενζινοκίνητο είναι η καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη επιλογή.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » Πέμ Νοέμ 20, 2008 12:50 pm

Να σου πω την αλήθεια κι εγώ για βενζινοκίνητο ψήνομαι μάλλον επειδή είναι δοκιμασμένη λύση...

Απλά μια απορία: λες ότι το πετρελαιοκίνητο είναι πολύ πιο αργό. Αυτό πού το στηρίζεις; Θέλω να πω, ιπποδύναμη έχουν ίδια, ροπή σαφώς καλύτερη το πετρέλαιο, τελική το γερμανικό site (http://auto.suzuki.de/auto/live/modelle ... motor.html) ανακοινώνει μεγαλύτερη για το πετρελαιοκίνητο (145 έναντι 140 της βενζίνης). Άρα γιατί το αναφέρεις αργότερο; Μήπως αναφέρεσαι στον προηγούμενο πετρελαιοκινητήρα με τους 60κάτι ίππους;

Φιλικά
TimDeLAY
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 1:45 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Νοέμ 20, 2008 1:25 pm

Το ντίζελ έχει 0-100 σε 16,8" (δεν θυμόμουν ακριβώς, το βρήκα τώρα από ). Μην κοιτάς μόνο την μέγιστη ισχή/ροπή, οι κινητήρες είναι εντελώς διαφορετικοί και παίζουν και άλλα πράγματα σημαντικό ρόλο (ευστροφία, turbo lag κλπ).

Αναφέρομαι πάντα στο 1.5DDiS, όχι στο παλιό.

Επίσης τα βενζινοκίνητα jimny και ειδικότερα τα ιαπωνικά (κλειστά) με τον M13A είναι απίστευτα ανθεκτικά, πολύ αμφιβάλλω αν το ντίζελ με το μοτέρ της Renault είναι εξ'ίσου αξιόπιστο ή ανθεκτικό.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό J.P. » Πέμ Νοέμ 20, 2008 1:43 pm

Από το λινκ που παρατίθεται παραπάνω είδα ότι οι επιδόσεις που αναφέρει ο ΙΚΕ αφορούν τον κινητήρα με τα 65HP. Αν υπάρχει για Jimny ο diesel με τα 80HP σίγουρα θα έχει διαφορετικές επιδόσεις. Θα είναι πάντως εξαιρετικά ενδιαφέρον να ακούγαμε την προσωπική άποψη κάποιου που να έχει Jimny Diesel. Δε το έχει άραγε κανείς στην Ελλάδα? Το θέμα πάντως αξιοπιστίας που τέθηκε παραπάνω είναι ουσιαστικότατο. Άλλο γαλλικός κινητήρας και άλλο ιαπωνικός. Και γενικά η Renault δε φημίζεται για τις αντοχές των κινητήρων της...
Άβαταρ μέλους
J.P.
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 30, 2007 12:39 am
Τοποθεσία: Ρέθυμνο-Κρήτη

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Νοέμ 20, 2008 1:46 pm

Κάποιος είχε δημοσιεύσει εδώ επιδόσεις του κινητήρα με τα 86 άλογα και ήταν παρόμοιες (πιο αργές του βενζινοκίνητου). Δεν τις βρίσκω όμως, αν κάποιος τις έχει πρόχειρες ας τις βάλει να μας λυθεί η απορία.

Μακάρι να κάνω λάθος και να μην είναι τόσο αργό αλλά και πάλι για τους λόγους που προανέφερα εγώ θα προτιμούσα τον ιαπωνικό κινητήρα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » Πέμ Νοέμ 20, 2008 2:15 pm

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις καταρχήν. Πράγματι θα ήταν ενδιαφέρον αν κάποιος είχε το Jimny με το νέο πετρελαιοκινητήρα να μας έλεγε τις εμπειρίες του (αν και δύσκολο το βλέπω). Η προέλευση πάντως του βενζινοκινητήρα (βλέπε Ιαπωνία) νομίζω είναι από τα βασικά υπέρ του...
TimDeLAY
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 1:45 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Δεκ 23, 2008 4:30 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό pointer » Τρί Νοέμ 10, 2009 8:05 pm

Χαιρετώ σαν καινούργιος στο φόρουμ σας!Και μπαίνω κατευθείαν στο ψητό!!Προτείνω ανεπιφύλακτα πετρέλαιο γιατί: έχει περισσότερη δύναμη,λιγότερη κατανάλωση και από ΄σερβις κάνεις κάθε 15000.Έχουν τις ίδιες τελικές και τα 2(βενζίνη,πετρέλαιο) αλλά το πετρέλεαιο δεν είναι αυτοκίνητο του στανιού!Δηλαδή θέλεις να πας με 160χλμ-ας πούμε- και δεν σε βγάζει την πίστη όπως το βενζίνης!Πατάς και ανεβάζει χωρίς δεύτερη κουβέντα.Επειδή τα έχω και τα 2 δοκιμασμένα.Τώρα έχω το πετρελαίου και πριν είχα το βενζίνης.Μεγάλη διαφορά!Αυτό έχω να πω και μόνο.Να πω βέβαια και τα αρνητικά του:ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ.αυτό είναι το πρόβλημα του.
Πάρε πετρέλαιο και άμα ξανα μπεις σε βενζινοκίνηνητο να μου τρυπήσεις την μύτη!!
pointer
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 10, 2009 7:55 pm

Δημοσίευσηαπό gargas » Δευτ Νοέμ 16, 2009 8:19 pm

εννοειτε πετρελαιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alexm » Δευτ Νοέμ 16, 2009 9:04 pm

επειδη δεν γνωριζω επιτρεπεται στην αθηνα ?Κανονικα ? το περιοριστικο μετρο ισχιει μονο για τα αγροτικα πετρελεοκινητα ?
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Νοέμ 16, 2009 9:33 pm

Απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινητων ντίζελ σε Αθήνα (μεγάλο δακτύλιο νομίζω) και θεσσαλονίκη. Επιτρέπεται η διέλέυση από Αττική οδό.

Αυτό ισχύει για όλα τα επιβατικά και αγρότικά αυτοκίνητα ασχέτως που έχουν βγάλει άδεια κυκλοφορίας.

Ελέγχους η τροχαία κάνει λίγους και βλέπω αρκετά ντίζελ μοντέλα σε περιοχές που απαγορεύονται (πχ δείτε ποσα discovery TDV6 κυκλοφορούν). Το πρόστιμο δεν είναι αμελητέο πάντως.

Μερικές γενικές παρατηρήσεις:

-> η diesel έκδοση του jimny είναι πιο δυνατή σε έλξη (μπορεί να τραβήξει πιο άνετα τρέιλερ πχ). Είναι σαν να έχει πιο κοντή σχέση μετάδοσης το βενζινοκίνητο ας πούμε. Για το πόσο γρήγορο είναι το καθένα ας δει κάποιος τις επιδόσεις και ας κρίνει. Δείτε το τόπικ στο λινκ που έβαλα πιο πάνω, έχει πολλές πληροφορίες.

-> o diesel ΔΕΝ είναι πιο αξιόπιστος από έναν βεζινοκινητήρα

-> ΔΕΝ είναι πιο ανθεκτικός

-> ΔΕΝ θα αντέξει ο κινητήρας πειρσσότερα χλμ

-> Επειδή είναι common rail τυχόν χρήση νοθευμένου καύσιμου μπορεί να κάνει ζημιά κάποιων χιλιάδων ευρώ (να χαλάσει την αντλία πετρελαίου) ενώ ένα βενζινοκίνητο μπορεί να μη χρειαστεί καμία επισκευή.

-> το ελληνικό πετρέλαιο είναι απαράδεκτης ποιότητας.

-> ο κινητήρας είναι σχεδίασης/κατασκευής renault, δε ξέρω πόσο καλά υποστηρίζεται σε θέμα ανταλλακτικών/τεχνογνωσίας από την αντιπροσωπεία εδώ. Η οποία αντιπροσωπία ενίοτε κάνει γκάφες με τα 'νορμαλ' suzuki..

-> το diesel jimny δέν εισάγεται επίσημα: http://www.suzuki.gr/auto/model.php?cat=17
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Πέμ Νοέμ 19, 2009 11:15 pm

Καταρχην αν θελουμε να μιλησουμε για καθαρη οδηγηση εκτος δρομου και μονο, τοτε μιλαμε αποκλειστικα και μονο για diesel χωρις δευτερη κουβεντα.Ειναι παρα παρα μα παρα πολυ σημαντικη η υψηλη ροπη σε χαμηλες στροφες πανω στο βουνο.Πολυ σοβαρο ρε παιδια.Δεν τρως δισκο δεν ζοριζεις και δεν ζοριζεσαι, και γενικα δεν μενεις απο δυναμη.Ποιος κανει σοβαρο off road με jimny βενζινα, εστω και μαμα, και δεν εχει μεινει απο δυναμη πανω στο βουνο εστω μια φορα.Αληθεια ποιος?Εξισου σημαντικο και η διελευση υδατινων κολληματων.Τωρα για τον συγκεκριμενο κινητηρα δεν ξερω και δεν μπορω να πω.Οντως εχουμε μαπα πετρελαια στην Ελλαδα αλλα ξερετε ποσα diesel οχηματα κυκλοφορουν χρονια ολοκληρα απροβληματιστα?Και επαγγελματικα ετσι, οχι αστεια.Τωρα γιατι μονο το jimny diesel θα εχει τοσο σοβαρα προβληματα δεν ξερω και δεν μπορω να πω.
ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

cron