Απωλεια αντιψυκτικου

Τα άλογα...

Απωλεια αντιψυκτικου

Δημοσίευσηαπό alexm » Σάβ Νοέμ 21, 2009 7:17 pm

καλησπερα φιλοι , εκανα στο Jimny ενα αρκετα καλο σερβις και εχω κανει μετα απο αυτο γυρω 3.000χλμ.ανοιξα το ψυγειο και ελειπε αντιψυκτικο.2 λτ συμπληρωσα , τι να γινεται αραγε??απωλεια απο καποια σωληνωση με υποπιεση θα φανει μονο?για βοηθηστε μηπως ειναι κατι απλο.ραγισμα καπακιου δε νομιζω να παιζει για το μοτερ ουτε ρεταρει ουτε τιποτα. :D
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Νοέμ 21, 2009 11:01 pm

2 λιτρα ειναι πολλα. Στο κατω μερος του ψηγειου υπαρχει μια μικρη ασπρη πεταλουδα. Αυτο ειναι το drain του ψυγειου και το ανοιγουν για να αλλαξουν το αντιψυκτικο υγρο. Μπορει να το ακουμπησανε κατα λαθος και να χανει. Κοιτα μηπως δεν ειναι καλα κλειστο η' μηπως δεν εφαρμοζει καλα.



Βιδωσε το με προσοχη γιατι ειναι πλαστικο και σε συνδυασμο με τις θερμοκρασεις του ψυγειου μπορει να εχει "ψηθει".
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3407
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό alexm » Κυρ Νοέμ 22, 2009 6:07 pm

G13B Τι μπορει να γινεται στην κεφαλή ??JEO τι λές?
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Νοέμ 22, 2009 6:45 pm

Ο G13B και κατ' επεκταση o G16B ειχαν ενα θεμα με ραγισμενες κεφαλες. Κοιταξες απο κατω αυτο που σου ειπα? Μηπως ειδες πουθενα αλλου διαρροες? Κυψελη ψηγειου? Αν δεν υπαρχει ορατη διαρροη τοτε πηγαινε σε συνεργειο να κοιταξουν κεφαλη και φλαντζες.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3407
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό alexm » Κυρ Νοέμ 22, 2009 7:01 pm

φιλε JEO δεν είδα κατι σε αυτη την πεταλούδα, για διαρροη απο κυψελες και γενικα πρεπει να ειναι αναμενη η μηχανη?Να κανω μια βολτα και να το ξαναανοιξω να δω τι γινεται ή και σβηστο φαινετε?

Στην περιπτωση που δεν ειναι κατι τετοιο εφαγα πακετο με κεφαλη και φλαντζες δηλαδη??
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Νοέμ 23, 2009 12:55 am

H διαρροη απο το ψυγειο φαινεται πολυ ευκολα και χωρις να λειτουργει η μηχανη. Απλα κοιτα για πρασινους η μπλε "σταλακτιτες" αναλογα τι χρωμα αντιψυκτικο χρησιμοποιεις, πανω στις κυψελες. Κοιτα καλα το ψυγειο και απο την πλευρα του βεντιλατερ και απο την εξω.

Για ραγισμα δεν σε βλεπω γιατι θα ειχες και αλλα συμπτωματα φιλε.
Γενικα το αντιψυκτικο δεν "εξατμιζεται" η' φευγει μεσα απο την μηχανη η εξω απο αυτη. Θα την βρουμε την ακρη.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3407
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό alexm » Δευτ Νοέμ 23, 2009 11:02 am

Τι αλλα συμπτωματα στην περιπτωση ραγισματος ?Σορυ JEO αλλά φίλε εσυ εισαι πλεον καταρτισμένος και σε πριζουμε :D
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό alexm » Δευτ Νοέμ 23, 2009 4:12 pm

JEO το εψαξα και βρηκα οτι χανει παραφλου σταγονα σταγονα απο την εικονα με το βελος, πισω απο το δυναμο καπου εκει ,τι υπαρχει , καποια φλατζα??εικονα Α


ΕΠΙΣΗΣ ειδα οτι το ενα λουρι εχει γδαρει το καπακι του ιμαντα χρονισμου ,πως εγινε αυτο .ειναι σοβαρο?? :shock: εικονα Β




Α

Εικόνα



Β

Εικόνα
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό alexm » Δευτ Νοέμ 23, 2009 10:03 pm

εικονα Α , την αναρτω ξανά κατι έπαθε και δεν εμφανίζετα :?


Εικόνα
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό alexm » Παρ Δεκ 04, 2009 7:34 pm

ξεχασα να γραψω παιδες, αντρια νερου ηταν τελικα.150ευρω μετα εργατικα και παραφλου ειναι καλα?
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό ΓΙΩΡΓΟΣ MHXANIKOΣ » Παρ Δεκ 04, 2009 9:59 pm

Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ.ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΙΜΑΝΤΑ..
ΓΙΩΡΓΟΣ MHXANIKOΣ
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 14, 2009 6:29 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ ΘΗΡΑΜΕΝΟΥΣ 34

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Δεκ 04, 2009 11:28 pm

Αλεξη την Κυριακη που θα παω να δουλεψω στο jimny θα τσεκαρω αν εχει υδραυλικο αυτοματο τανητηρα η' μηχανικο. Αν εχει τον πρωτο τοτε ολα καλα. Αν εχει τον δευτερο τοτε να πας να ριξεις μερικα μπινελικια (και μερικες σφαλιαρες) στον μηχανικο που σου εκανε το service. Εχουν την ταση να τεντωνουν τους ιμαντες στο τερμα τους με αποτελεσμα να καταπονουν τα ρουλεμαν (αντλια νερου-τιμονιου-δυναμο) και μετα απο λιγα χιλιομετρα να υπαρχει εντονη καταπονηση υλικου.

Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει και τι χρονολογια ειναι?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3407
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό alexm » Σάβ Δεκ 05, 2009 6:10 pm

jeo αν εννοεις μια βιδα που εχει για να σβηγγεις τα λουρια (μηχανικο) αυτο έκανε.
'99 με 170χιλ
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Δεκ 06, 2009 10:32 pm

Κοιταξα και τον δικο μου και ειναι μηχανικος τανιτηρας τελικα.
Αλεξη με 170.000kmh δεν μπορεις να του καταλογησεις τιποτα. Αν ηταν ετοιμη η τρομπα μπορει να της εδωσε την χαριστικη βολη ο ιμαντας και να την τελειωσε 1 ωρα αρχιτερα. Με τοσα χιλιομετρα δεν μπορεις να ξερεις στα σιγουρα, αλλα και παλι εχω δει καινουργιες μηχανες να παραδιδουν πνευμα στα κινουμενα μερη του ιμαντα απο υπερβολικο τεντωμα. Συνηθως ειτε απο αγνοια η' για να μην σφυριζει (πατιναρει) πολυ τον τεντωνουν οσο παιρνει.
Γι'αυτο βγηκαν οι αυτορυθμιζομενοι. Δεν ειναι δυνατον να αλλαζεις δυναμο-τρομπα-αντλια επειδη την ακουσε ενα ρουλεμανακι....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3407
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.


Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες