Δοκιμη της Αλκης

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

Δοκιμη της Αλκης

Δημοσίευσηαπό Troll » Τρί Οκτ 31, 2006 10:06 pm

Οταν εξεταζουν αυτοκινητα στη Σουηδια κανουνε μια δοκιμη αποκαλουμενη "δοκιμη της αλκης". Με 70 km/h ο οδηγος αποφευγει ενα εμποδιο στο δρομο ενω φρεναρει. Σαν να βρισκοταν στο δρομο μια αλκη ή ενας ταρανδος. Μετα την μανουβρα ο οδηγος επιστρεφει στη σωστη πορεια παλι. Αυτη η δοκιμη εφευρεθηκε τη δεκαετια του '70 και το πρωτο αυτοκινητο που τουμπαρε ηταν της Skoda αναγκάζοντας την εταιρια να εξαφανιστει απο τη σουηδικη αγορα για μερικα χρονια. Το δευτερο ηταν το Α-class της Mercedes το 1997. Το γεγονος ωθησε τη Mercedes να βελτιωσει το πλαισιο της Α-class καθως επισης και να εγκαταστησει καποια ηλεκτρονικα συστηματα ωστε να σταθεροποιησει το αυτοκίνητο. Και τωρα το τριτο αυτοκινητο που τουμπαρει ειναι το Jimny.

Εικόνα

Εισοδος με 67 km/h. Ο οδηγος παταει φρενο και στριβει για να αποφυγει τον κωνο.

Εικόνα

Ξαναγυρνωντας στην αρχικη του πορεια, κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχει προβλημα. Μερικα αμαξια ομως χανουν προσφυση.
Η αναρτηση του Jimny ηταν πληρως συμπιεσμενη κατα την επαναφορα, πραγμα που προκαλει την ανατροπη.

Εικόνα

Το ιπταμενο Jimny...

Εικόνα

To αμαξι προσγειωθηκε στους τροχους αλλα κοιταζοντας την αντιθετη κατευθυνση.
Η SUZUKI ξεκινησε ερευνα πανω στο θεμα.

το θεμα βρισκεται στο www.jimny.se
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Οκτ 31, 2006 10:12 pm

Για την ιστορία πάντως η A-class πέρασε χωρίς πρόβλημα το τεστ, ένα περιοδικό σε δική του δοκιμή είτε λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας είτε λόγω άτσαλου ελιγμού τούμπαρε. Η φωτογραφίες έκαναν το γύρο του κόσμου και ανάγκασαν τη mercedes να ρυθμίσει το αυτοκίνητο για πιο υποστροφική συμπεριφορά και να βάλει στανταρ ESP. Ακριβώς το ίδιο έγινε και με το Smart και κόστισε τρελά λεφτά στην εταιρία.

Αν δεν ήτανε καινούρια και ριζοσπαστικά μοντέλα και τα 2 αυτά δεν θα είχε γίνει λογικά τόσο βαβούρα και στο κάτω κάτω ήταν ασφαλή και τα 2 εξάρχής.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Troll » Τρί Οκτ 31, 2006 10:43 pm

Ειναι μια αφορμη να τονισουμε οτι το Jimny, οπως και καθε αλλο οχημα 4χ4, δεν ειναι το ιδιο με ενα συμβατικο ΙΧ, οσον αφορα το θεμα της οδηγικης συμπεριφορας του και τον τροπο οδηγησης του.
Πολλοι ειναι αυτοι που συγκρινουν τα 4χ4 με τα απλα ΙΧ και λενε πχ. οτι δεν ειναι καλα αμαξια γιατι δεν μπορουν να παρουν μια στροφη με 150 km/h. Να ξεκαθαρισουμε οτι αλλη η χρηση ενος 4χ4 και αλλη ενος συμβατικου ΙΧ.
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό delsol.vti » Τετ Νοέμ 01, 2006 1:52 pm

ΘΕΛΩ ΧΙΟΝΙΑ , ΘΕΛΩ ΛΑΣΠΕΣ
ΝΑ ΖΑΛΙΖΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΝΤΕΣ!
Άβαταρ μέλους
delsol.vti
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Παρ Ιαν 27, 2006 12:06 am
Τοποθεσία: ΒΟΥΛΑ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τετ Νοέμ 01, 2006 2:02 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Troll » Τετ Νοέμ 01, 2006 4:04 pm

Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Νοέμ 01, 2006 4:15 pm

:hehe: :hehe:

Πάντως μου είχε τύχει να πεταχτεί Άλκη και μάλιστα 2-3 φορές και σε απευθείας αναμέτρηση με Jimny μάλλον θα νικήσει η Άλκη. :giveup:

Το τεστ αυτό πάντως είναι ανδεικτικό και καλό είναι εκτός απο το -προφανές- ψήλωμα όσοι βάζουνε πολύ μπιπ αναρτήσεις ή το χειρότερο βγάζουν την αντιστρεπτική να έχουν τις εικόνες αυτές πολύ καλά στο μυαλό τους.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Chris » Τετ Νοέμ 01, 2006 4:42 pm

Πολύ καλό Post... :thumbsup:

Έπαθα κάτι παρόμοιο, ευτυχώς με αίσιο τέλος στην Εθνική...
Πήγαινα με 80 km... μπροστά κάτι συνέβη και κοκάλοσαν όλοι.......

Είχα αριστερά χώρο και αντεδράσα ενστικτωδώς να πάω στην δίπλα λώρίδα για να μήν πέσω στον μπροστινό μου... όσο χαλαρά μπορεί να γίνει εκείνη τη στιγμή.... τελικά δεν άλλαξα λωρίδα γιατί και με την μικρή στραβοτιμονιά ένοιωσα το αυτοκίνητο να έρχεται στα όρια...
Τελικά η απόσταση ασφαλείας που είχα απο τον προπορευόμενο όχημα ήταν σωτήρια...

Μετά απο αυτό το περιστατικό προσανατολίζομαι στην επόμενη ανάρτηση να είναι ρυθμιζόμενη... να μπορεί να γίνει μπιπ στο χώμα και πιο σκληρή στην άσφαλτο.... :thumbsup: ευκολα και γρήγορα....
ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΗ....
Άβαταρ μέλους
Chris
 
Δημοσιεύσεις: 1402
Εγγραφή: Τρί Μάιος 04, 2004 12:58 pm
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τετ Νοέμ 01, 2006 10:56 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό akis82 » Πέμ Νοέμ 02, 2006 12:39 pm

πολυ ενδιαφερον post!!

ερωτηση: αν αλλαξω αναρτηση θα λυθει το προβλημα η εστω θα βελτιωθει??
αν ναι παι θα ηταν μια ιδανικη αναρτηση?
Xambaria Jimny!! pas kapou?
Άβαταρ μέλους
akis82
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 09, 2006 11:29 am

Δημοσίευσηαπό Jimnakias » Σάβ Νοέμ 04, 2006 1:36 am


SEEK AND YE SHALL FIND !!!
Άβαταρ μέλους
Jimnakias
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 29, 2005 7:09 pm
Τοποθεσία: Χανιά

Δημοσίευσηαπό Troll » Σάβ Νοέμ 04, 2006 2:57 am

Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Νοέμ 04, 2006 11:04 am

To Grand Vitara είναι απείρως σταθερότερο λόγω πλάτους και ανάρτησης.

Ένα ESP θα ήτανε πολύ καλή λύση, ειναι πραγματικά σωτήριο αλλά αν δεν ειναι τοποθετημένο εξαρχής είναι δύσκολο εως αδύνατον να μπει εκ των υστέρων. Στο Jimny δεν διατίθεται -ακόμα- ούτε σαν έξτρα, οπότε..
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Troll » Σάβ Νοέμ 04, 2006 1:41 pm

Koιτα να δεις τωρα... ESP εχει μονο η πλουσια εκδοση (JLXEW) του 5πορτου GV... ΕSP με TCS εχει -προαιρετικα- μονο η πλουσια εκδοση του SX4... σε κανενα αλλο μοντελο η Suzuki δεν βαζει καποιο stability control...
μεχρι τωρα αυτο ηταν λογικο μιας και εχει αποδειχθει απο στατιστικες οτι οι αγοραστες προτιμουν να βαζουν σαν extra ραδιο cd, συστηματα παρκαρισματος, δερματινα σαλονια, κλπ παρα ενα ESP :confused:

Κατι παει να γινει ομως...



Federal officials this week are expected to propose requiring that all vehicles have stability-control systems to reduce the risk of rollovers and other crashes.
More than 10,000 lives could be saved each year when the systems, which use brakes and engine power to keep a car from veering out of the driver's control, are on all vehicles, says the Insurance Institute for Highway Safety. That would make it the most life-saving safety device since the seat belt.




European cooperation initiative aims to increase use of life-saving technology on Europe’s roads

Brussels, Belgium - Key road safety players will come together on 2 and 3 November 2006 to review how hi-tech safety systems for cars, so called eSafety systems, can help reduce the number of fatalities and injuries on Europe’s roads.


links:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... dation.php
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic ... ty_Control
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Spiros V » Σάβ Νοέμ 04, 2006 11:42 pm

Τι είναι Άλκη?
Spiros V
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Παρ Ιαν 06, 2006 6:21 pm
Τοποθεσία: athens-kifisia

Επόμενο

Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες