ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Τρί Ιουν 21, 2011 8:42 pm

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό liapos » Τρί Ιουν 21, 2011 11:54 pm

liapos
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 21, 2011 2:41 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιουν 22, 2011 3:18 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό liapos » Τετ Ιουν 22, 2011 3:22 pm

liapos
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 21, 2011 2:41 pm

Δημοσίευσηαπό liapos » Τετ Ιουν 22, 2011 3:27 pm

liapos
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 21, 2011 2:41 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιούλ 03, 2011 8:29 pm

Μετα απο 3 χαμενα Σαββατοκυριακα επιτελους στρωθηκα στην δουλεια και εκανα λιγη προοδο ακομα.

Πρωτα απ ολα η πισω βαμμενη πορτα:



Αρχιζει και μοιαζει με αυτοκινητο παλι....



Εβαλα και τα πισω σωληνακια φρενων μετα απο την 8 κατα σειρα μετατροπη τους.....



Τα κακα νεα ειναι πως και παλι δεν εχω φρενα...... Πλεον δεν εχω διαροες, αλλα ουτε και διαδρομες.... Η τρομπα φρενου (master cylinder) ειναι πλεον πολυ μικρη και χρειαζομαι μεγαλυτερη. Για την ιστορια και μονο η διαμετρος εμβολου της τρομπας του φρενου του jimny ειναι 7/8.
Αν τα εχω υπολογισει καλα χρειαζομαι πλεον 1 ιντσα και πανω. Το θεμα ειναι να ταιριαζει και στο servo για να μην κανω παλι πατεντες. Βαρεθηκα......





Τα καλα νεα ειναι πως το εκανα μια βολτουλα (πραγματικα το χρειαζομουν για ψυχολογικους λογους) στο φυσικο του περιβαλλον......







Τα ακομα καλυτερα νεα ειναι πως ο υδραυλικος ατερμονας ξεπερναει τις μοιρες των τροχων κατα πολυ. Τοσο πολυ που θα πρεπει να ξαναβαλω τα τερματα στα καρπουζια γιατι θα εχω προβλημα μετα:




Τι προβλημα θα ειναι αυτο? Αυτο εδω:

Οχι δεν ανησυχω για τα 33αρια. Αλλες ζαντες με αλλο off-set....



Και μερικες ποζες.....






Καλο στραμπουληγμα δεν καταφερα να κανω γιατι δεν εχω τετρακινηση-φρενα και καποιο καλο εμποδιο. Ειχαν σηκωσει πιεση και τα FOX και το αυτοκινητο το βρηκα 5cm πιο ψηλα απο εκει που το αφησα....
Αιτια ηταν οι 17 βαθμοι διαφορα θερμοκρασιας περιβαλλοντως απο τοτε που εβαλα το αζωτο. Θα πρεπει να κανω μια πατεντα δοχεια διαστολης στο μελλον για να μην εχω προβλημα και στις βολτες.



Υ.Γ. Το αυτοκινητο ειχει δεικτη κεφαλογυρισματος 8/10.... Μου φαινεται πως θα πρεπει να βαλω και μπροστα φιμε..... :oops:
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Δευτ Ιούλ 04, 2011 1:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό totis » Κυρ Ιούλ 03, 2011 9:17 pm

Θοδωρή παρα πολυ καλο πολλα συγχαρητηρια κ απο μενα
επιτελους το βλεπουμε λιγο εν κινησει αντε κ στο βουνο!!
Σιγουρα δεν πιστευω να εχεις ολοκληρωμενη εικονα για το βημα-ροπη με το αυτο transfer αλλα για πες τι κανει? κ κατι ακομα, με την οροφη τι εχεις σκεφτει?
θα βαλεις κουκουλα τελικα ?
αν ναι μπορεις να βαλεις καμμια φωτο απο τον ουρανο του?
Άβαταρ μέλους
totis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 5:40 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιούλ 03, 2011 9:39 pm

Το δοκιμασα και αυτο. Με 2WD στο transfer και με 1000RPM εβαλα δευτερα και πατησα το γκαζι.
Αποκριθηκε σαν να ενα εργοστασιακο jimny με εργοστασιακη διασταση ελαστικων. Μολις στρωσουν και τα ρουλεμαν-τσιμουχες (μην ξεχνατε πως εχουν αλλαχθει ολα με καινουργια) πιστευω θα παει ακομα πιο καλα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ Ιούλ 04, 2011 1:31 pm

Φιλε μου...
ειμαι σιγουρος οτι οι αλλοι 2 ( απο τους 10 που λες πιο πανω ) ειναι το πιθανότερο τυφλοι ή ζηλιαρηδες και κανουν πως δεν κοιτανε...

Καλα τελειωματα!!
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιούλ 12, 2011 10:35 pm

Πριν γραψω για τα φρενα, θα βαλω φωτο απο το υδρυλικο τιμονι γιατι κατι μου λεει οτι οι περισοτεροι βλεπετε μονο τις εικονες....


Σημερα το πρωι βρηκα λιγο χρονο και εφτιαξα (οκ μου εφτιαξαν.....) τα 2 σωληνακια του τιμονιου:

Δεξια ειναι η παλια σωληνα. Δεν μπορουσε να γινει καμια επεμβαση στην ιδια γιατι στον χωρο που ηταν η μεγαλη μεταλλικη γωνια, τωρα ειναι τα FOX.
Αυτη που ειναι με ενα μονο ρακορ, ειναι η επιστροφη και παει κατευθειαν στο ρεζερβουαρ.


Και τοποθετημενα:

Η φωτο ειναι λιγο crap γιατι με επιασε το βραδυ.....


Και τωρα τα των φρενων....
Ειμαι ακομα σε αναζητηση τρομπας ικανης να ανταποκριθει στις αναγκες μου.
Λιγα specs για να μπειτε στο κλιμα. Το εμβολακι στην τρομπα φρενων του jimny ειναι 7/8 (22mm). Ιδιο εχει και το samurai. Η αμεσως επομενη τρομπα ειναι η 15/16 (24mm) και μετα υπαρχει η 1 ιντσα (25mm).
Για την ιστορια και μονο και για να βοηθησω καποιον που μπορει να μας διαβαζει.
Το servo του jimny ειναι ιδιο στις βασεις του καθρεφτη με το servo απο Grand vitara, απο Honda HR-V, απο almera 2000cc και απο πολλα αλλα γιαπωνεζικα αυτοκινητα. Απλα πρεπει να ψαξει κανεις.

Η καταλληλοτερη για εμενα, ηταν απο Grand Vitara 2000cc γιατι το εμβολο μεσα της ειναι 1 ιντσα.
Δυστηχως ομως μετα απο πολυ-πολυ-πολυ ψαξιμο σε Σπυρου Πατση-Φραντζη-Λιοσιων και οπου αλλου ειχε μεταχειρισμενα ανταλλακτικα suzuki δεν βρηκα τιποτα.... Ουτε για δειγμα.....
Τελος παντων πηγα στην μαντρα με τα τρακαρισμενα και για καλη μου τυχη υπηρχε ενα grand vitara 2000cc με την τρομπα του αθικτη.
Το θεμα ειναι πως ενω η τρομπα ηταν οντως 1 ιντσα, ειχε πολυ μικρη διαδρομη. Κανοντας απλα μαθηματικα (διαδρομη Χ διαμετρο) βρηκα πως θα εσπρωχνε ελαχιστα cc παραπανω. Οποτε παλι φτου και απο την αρχη.... Ελπιζω μεσα στην εβδομαδα να βρω τρομπα ικανη (μην ξεχνατε πως απο 2 εμβολα και 2 κυλινδρακια, εχω παει σε 12 εμβολα συνολο) για να εχω τα φρενα ετοιμα πριν φυγω για διακοπες.....



Ελατε να γελασουμε και λιγο......
Στω πρωτο μαγαζι που πηγα μου εφερε μια τρομπα απο Grand Vitara 1600cc (15/16). Οταν του το ειπα η απαντηση του ηταν η εξης:
"Αυτη την εβγαλα απο διλιτρο, 1600cc δεν βγηκε ποτε το grand vitara......"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Υποψιν οτι ζηταγε 150 ευρω (τρομπα και servo).
Στην μαντρα με τα μεταχειρισμενα μου ζητησε 180 ευρω και μετα απο πολυ παζαρι επεσε στα 150 ευρω. Δεν τρελαθηκα ακομη για να δωσω στον μαντριερη 150 ευρω.
Τσαμπα το εχει παρει το τρακαρισμενο.....


Την Κυριακη που μας περασε δεν δουλεψα πολυ. Αλλα πηρα διαστασεις απο ολα οσα θα δουλεψω μεσα στον Αυγουστο.
1. Το υδραυλικο τιμονι (αυτο μπηκε ηδη...).
2. Το roll cage και τις φλαντζες που θα πατησει.
3. Την καινουργια τραβερσα που θα βαλω πιο ψηλα στην θεση της παλιας για να βαλω τον μπροστινο αξονα μεταδοσης.
4. Τις σωληνες που θα βαλω για να ενωσω το FOX.



Υ.Γ. Για μια ακομη φορα θα ηθελα να ευχαριστησω δημοσια τον Κωστα Μαρσελο για την πολυτιμη βοηθεια του. Εγω πηγαινα απο πορτα σε πορτα στους ανταλλακτικατζηδες και την ιδια στιγμη στο τηλεφωνο ο Κωστας μου ελεγε κωδικους και διαστασεις. Δεν ειναι και λιγο.
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Πέμ Δεκ 01, 2011 5:40 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Τετ Ιούλ 13, 2011 8:17 am

μπραβο φιλαρακι αντε και τελειωνεις..............!!!!!!! :wink: :wink:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Παρ Ιούλ 15, 2011 11:37 am

:peace: :peace: :peace: :peace:

Αυτά είναι ωραία νέα!
Περιμένουμε την συνέχεια!
Vitara Rulez
alexisgon
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 24, 2009 4:51 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιούλ 15, 2011 3:10 pm

Ευχαριστω παιδες.

Σημερα βρηκα λιγο ελευθερο χρονο απο την δουλεια μου και πεταχτηκα μεχρι τον Κουστα στη νεα χαλκηδονα. Εκει βρηκα μια μεταχειρισμενη τρομπα απο subaru impreza sti. Η διαμετρος της ειναι 1-1/16 (λιγο μεγαλυτερη απο την 1 ιντσα του grand vitara:D) Η διαδρομη της απ'οτι μετρησα (λιγο προχειρα γιατι ημουν σε ξενο μαγαζι) ειναι παρομοια με της suzuki οποτε δεν θα εχω μεγαλες αποκλισεις στην διαδρομη του πενταλ.

Εφτιαξα και 2 νεα σωληνακια γιατι η νεα τρομπα εχει πανω-δεξια τις εξοδους σε σχεση με την παλια που ηταν αριστερα-αριστερα. Οποτε αναμεινατε φωτο την Κυριακη.


Υ.Γ. Βρηκα και ακρη για τον κουρμπαδορο που θα χρειαστω για το roll cage..... :D
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Ιούλ 16, 2011 12:51 pm

Σημερα πηγα και δοκιμασα το μεγαλυτερο servo του impreza 1600cc στον καθρεφτη του jimny . Εκοψα λιγο απο την βαση του ABS και με τα χιλια ζορια εφτασα κοντα στον καθρεφτη αλλα τελικα βρισκει στην κολωνα του τιμονιου για 8mm.....
Θα βαλω το servo του jimny και αν χρειαστει μεγαλυτερη υποθοηθηση θα βαλω ενα servo διπλου διαφραγματος αλλα ιδιας διαμετρου με το εργοστασιακο.

Εδω ειναι σε παραταξη τα servo και οι τρομπες φρενων. Αριστερα ειναι η εργοστασιακη διαταξη, στο κεντρο ειναι του Honda HR-V και δεξια ειναι του impreza 1600cc:






Εδω ειναι σε συγκριση του Honda HR-V (15/16 διαμετρος εμβολου) και η εργοστασιακη του jimny ( 7/8 διαμετρος εμβολου):





Και εδω ειναι του jimny παλι σε συγκριση με αυτη που θα βαλω απο το impreza sti:





Και μια τελευταια συγκριση.... του Honda (15/16) και του impreza sti (1-1/16):




Για να καλυψω το κενο της νεας τρομπας (προσοχη μην μπερδευτειτε με την διαδρομη. Καμια σχεση!!!!) Πηρα μια βιδα και την διαμορφωσα καταλληλα. Σε συγκριση το παλιο με το καινουργιο (μακρυτερο κατα 3,1cm):





Για να μην κατσω να κανω πατεντες (πολλες....) εβγαλα το βυσμα απο το παλιο ρεζερβουαρ και κολλησα τα καλωδια στην αμπουλα του impreza:

Για οσους αναρωτιουνται πως δουλευει η σταθμη των υγρων φρενων. Δεν υπαρχει καμια τρυπα στο ρεζερβουαρ. Η αμπουλα κουμπωνει κατω απο το ρεζερβουαρ και μεσα στο ρεζερβουαρ υπαρχει ενας μικρος μαγνητης που ανεβοκατεβαινει μαζι με τα υγρα (ενα απλο φλοτερ). Οταν για καποιο λογο η σταθμη κατεβει πολυ (τελειωμενα τακακια-διαρροη), ο μαγνητης ερχεται κοντα στην αμπουλα και με την βοηθεια του μαγνητικου πεδιου ενωνουν τα 2 ελασματα μεσα της και δινει την ενδειξη στον πινακα οργανων.




Εδω η αμπουλα σε πιο κοντινο πλανο:





Μιας και πλεον δεν υπαρχει βυσμα, εβαλα λιγη σιλικονη και το εκλεισα αεροστεγως για να μην διαβρωθει:
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Δευτ Ιούλ 18, 2011 5:10 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό xarsiaba » Κυρ Ιούλ 17, 2011 9:41 pm

Φιλε Jeo εχεις και απο εμενα συγχαρητηρια για το project, καθως και για την καταπληκτηκη δουλεια του jimny...
Διαβαζω και βλεπω με μεγαλο ενδιαφερον τη μετατροπη του θεριου..
καλη συνεχεια!!!!
xarsiaba
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Τρί Ιαν 25, 2011 11:22 pm
Τοποθεσία: ΕΛΛΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες