Ελλάδα 4χ4 = χιόνι, ποτάμια, λάσπη, με αυτή την σειρά.
Στα δύο από αυτά είναι σχεδόν πάντα άχρηστη η κοιλιακή ελευθερία μετά τα 6-7 εκ ψηλώματος από ανάρτηση και μεγαλύτερη σημασία έχει το ύψος στα διαφορικά.
Επίσης στο ψήλωμα με ελατήρια χάνεται σταδιακά άρθρωση αν δεν αλλάξει η ανάρτηση και μεταφερθούν τα πάντα (ναι τα πάντα) έτσι ώστε να είναι σε εργοστασιακές γωνίες.
Το Body lift σε σχέση με το ψήλωμα από ελατήρια κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.
Η καλύτερη μετατροπή αρχίζει με όσο αντέχουμε σφάξιμο του αυτοκινήτου για να έχουμε virtual lift και τα υπόλοιπα ακολουθούν META.
Μετά τα 28αρια χρειαζεται για 4χ4 ή τράνσφερ ή τράνσφερ και γρανάζια τράσνφερ άρα και οτι άλλο χρειάζεται για αυτή την αλλαγή.
Μετά τα 29αρια και μπλοκέ χρειάζεται ημιαξόνια , μετά τα 31 άξονες.
Iti rider η σειρά έχεις ως εξής ...διαλέγεις τι ελαστικά θέλεις ανάλογα με το τι θες να ξοδέψεις και χωρίς να υπολογίζεις τι θα κάνεις για το ψήλωμα , απλά όλα τα άλλα.
Καταλήγεις σε κάποιο ύψος ελαστικού. Μετά κόβεις το αυτοκίνητο , όσο μπορεις και θες. Κατόπιν αρχίζεις και σηκώνεις το αυτοκίνητο μέχρι 6-8εκ . Αν χρειάζεσαι κι άλλο χώρο για τα ελαστικά βάζεις Body μέχρι 5εκ , αν χρειάζεσαι κι άλλο την πάτησες . Επρεπε να είχες κόψει περισσότερο.
Ο λόγος είναι απλός, έχεις ήδη ψηλώσει το ΚΒ πχ 6εκ από ελατήρια και αλλο 1-2 εκ από το body (γιατι δεν σηκώνεις όλο το αυτοκίνητο) και η διαφορά στην ακτίνα των τροχών ...άρα ελπίζω να έχεις ανοίξει το μετατρόχια κατά 15εκ τουλάχιστον αλλιώς έχεις χειρότερη γωνία από ενα εργοστασιακό και στην πρώτη πλαγιά θα φέρεις τούμπες.
Μετά από τα 10-15 εκ αύξησης στο μετατρόχιιο όμως θα αρχίσεις να διαλύεις κάθε φορά που πάς βόλτα ρουλεμάν βασιλικών πύρων και να στραβώνεις χωνιά σαν πρέτζελ (και με 6 θα διαλύεις αλλά όχι κάθε φορά). Αρα πάει το Budget μετά γιατι αν δεν ενισχύσεις το χωνί όπως πρέπει (ξέχασε το Ελλάδα αν δεν το κάνεις μόνος σου ) θα χρειαστείς και άξονες κλπ κλπ κλπ.
Αν χρειαστείς κάτι ρώτα τον Θοδωρή και μην διαβάζεις χαζομάρες.
Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφω εδώ ακόμη . Θοδωρή εσύ φταίς
