Οχι δεν το εχω ξαναδει, αλλα θα το διαβασω σε λιγο Φωκιων. Σ'ευχαριστω ρε φιλε.
Εχω λιγο χρονο διαθεσιμο και θα γραψω για την προοδο που εχει γινει απο τοτε που γυρισα απο τις διακοπες.
Πρωτα απ'ολα καθαρισα την 3χρονη σαβουρα απο το αυτοκινητο για να μπορω να δουλεψω:
Και ξεκιναω με το ταμπλο.
Πρωτα τα 3 βιδακια που ειναι κατω απο τις ταπες τους:
Το παρακατω βημα δεν ειναι απαραιτητο για να βγει το ταμπλο αλλα το βαζω για οποιον θελει να βγαλει το συγκεκριμενο πλαισιο.
Λυνετε τα 2 βιδακια στον πινακα οργανων και ολο το υπολοιπο ειναι κουμπωτο. Απλα τραβηξτε και θα βγει.
Αυτο που πρεπει να ξερετε για το ταμπλο του jimny ειναι πως στηριζεται ολοκληρο πανω σε μια κουρμπαριστη μεταλλικη (και αβαφτη......
) σωληνα.
Οι ακρες της σωληνας αυτης καταληγουν σε 2 βιδες σε καθε πλευρα. Ειναι αυτες που φαινονται μολις ανοιξετε την πορτα στο υψος του καθρεφτη:
Η ξυλαρα κραταει την κολωνα του τιμονιου μιας και αυτη στηριζεται πανω στην σωληνα.
Εκτος απο τις 4 κυριως βιδες υπαρχουν μερικες ακομη.
1 ειναι καπου στο κεντρο του ταμπλο.
2 ειναι της κολωνας τιμονιου.
Και υπαρχουν και 2 ακομα, χαμηλα στο υψος των μπροστινων ηχειων.
Απο εκει και περα ειναι τα βυσματα (περιπου 5 σε καθε πλευρα και αλλα τοσα κατω απο το τιμονι) και οι 3 ντιζες του κλιματισμου.
Παραθετω φωτο για να δειτε πως ειναι:
Θα πρεπει να μετακινησω μερικα ηλεκτρονικα για να μπει η καθετη σωληνα. Ευτηχως ειναι πολυ λιγα και στις 2 πλευρες.
Του συνοδηγου:
Και του οδηγου:
Εκοψα και το προσωρινο roll bar:
Εκει θα παει το μπροστινο πλακακι πανω σε πυργο:
Και εκει (στο καλωδιο) θα παει ο πισω πυργος.
Η ιδεα του σαντουιτς (πλακακι-λαμαρινα-πλακακι) εγκαταλειφθηκε γιατι η λαμαρινα στα συγκεκριμενα σημεια ειναι διπλη.
Ευτηχως μεσα στην ατυχια μου (μας) ειμαι τυχερος γιατι και στα δυο σημεια ΑΚΡΙΒΩΣ απο κατω βρισκεται το εργοστασιακο body lift, καταργωντας την αναγκη για επιπλεον στηριξη στο σασι.
Και λιγα λογια για τον κουρμπαδορο.....Πρωτα απ ολα να αναφερω οτι το μαρουλι εκανε παλι λαθος και εφερε τον ηλεκτρουδραυλικο κουρμπαδορο και οχι τον χειροκινητο?
Τα μαρουλια ειναι αητητα ετσι?
Δεν θα ειχα κανενα προβλημα εκτος του οτι ο συγκεκριμενος ζυγιζει 100 κιλα και το ξυλινο κασονι μεταφορας ηταν περιπου 1,5 μετρο......
Οχι δεν εκατσα να το συζητησω μαζι του..... Τι να εξηγησω και σε ποιον?
Δεν μπορω να συναγωνιστω την σκεψη της παγωμενης φραπεδουμπας και το μπουτακι της γκομενας του Αυγουστιατικα.........
Με τα πολλα πηγα εγω μεχρι την Μεσογειων στο αλλο καταστημα τους και πηρα τον χειροκινητο να κανω την δουλεια μου.
Υπαρχει βεβαια ενα προβλημα (εχω αρχισει και εχω ανοσια πλεον......). Τα 48mm διαμετρο σωληνας που πηρα εγω δεν αντιστοιχουν σε ΚΑΝΕΝΑ αμερικανικο εξαρτημα του κουρμπαδορου (ΟΛΟΙ οι κουρμπαδοροι εχουν στανταρ διαστασεις εξαρτηματων).
Των 2 ιντσων ειναι μεγαλο και τσαλακωνει την σωληνα (δεν υποστηριζεται σωστα) και το αμεσως μικροτερο των 1-1/2 (45mm) ειναι μικρο και την τετραγωνιζει....
Μια σκεψη που εκανα για να φτιαχτει σε τορνο στην συγκεκριμενη διαμετρο εφυγε κατευθειαν οταν μου ζητησαν 300 ευρω.....
Οποτε πηρα ενα καινουργιο εξαρτημα (20 ευρω) 1-1/2 και με τον τροχο-φρεζα-πολυ υπομονη εκατσα σημερα το απογευμα και το ανοιξα στα 48mm σε ολο του το μηκος.
Πηρα και τα μετρα των πισω πυργων με χαρτονι και τα εφτιαξα και αυτα. Αυριο θα ειναι μεγαλη μερα και ΕΛΠΙΖΩ αν με αφησει η δουλεια μου και ο merfy να ξεκινησω να κουρμπαρω σωληνες απο την Κυριακη-Δευτερα.
Keep thinking......