Μετα απο 3 χαμενα Σαββατοκυριακα επιτελους στρωθηκα στην δουλεια και εκανα λιγη προοδο ακομα.
Πρωτα απ ολα η πισω βαμμενη πορτα:
Αρχιζει και μοιαζει με αυτοκινητο παλι....
Εβαλα και τα πισω σωληνακια φρενων μετα απο την 8 κατα σειρα μετατροπη τους.....
Τα κακα νεα ειναι πως και παλι δεν εχω φρενα...... Πλεον δεν εχω διαροες, αλλα ουτε και διαδρομες.... Η τρομπα φρενου (master cylinder) ειναι πλεον πολυ μικρη και χρειαζομαι μεγαλυτερη. Για την ιστορια και μονο η διαμετρος εμβολου της τρομπας του φρενου του jimny ειναι 7/8.
Αν τα εχω υπολογισει καλα χρειαζομαι πλεον 1 ιντσα και πανω. Το θεμα ειναι να ταιριαζει και στο servo για να μην κανω παλι πατεντες. Βαρεθηκα......
Τα καλα νεα ειναι πως το εκανα μια βολτουλα (πραγματικα το χρειαζομουν για ψυχολογικους λογους) στο φυσικο του περιβαλλον......
Τα ακομα καλυτερα νεα ειναι πως ο υδραυλικος ατερμονας ξεπερναει τις μοιρες των τροχων κατα πολυ. Τοσο πολυ που θα πρεπει να ξαναβαλω τα τερματα στα καρπουζια γιατι θα εχω προβλημα μετα:
Τι προβλημα θα ειναι αυτο? Αυτο εδω:
Οχι δεν ανησυχω για τα 33αρια. Αλλες ζαντες με αλλο off-set....
Και μερικες ποζες.....
Καλο στραμπουληγμα δεν καταφερα να κανω γιατι δεν εχω τετρακινηση-φρενα και καποιο καλο εμποδιο. Ειχαν σηκωσει πιεση και τα FOX και το αυτοκινητο το βρηκα 5cm πιο ψηλα απο εκει που το αφησα....
Αιτια ηταν οι 17 βαθμοι διαφορα θερμοκρασιας περιβαλλοντως απο τοτε που εβαλα το αζωτο. Θα πρεπει να κανω μια πατεντα δοχεια διαστολης στο μελλον για να μην εχω προβλημα και στις βολτες.
Υ.Γ. Το αυτοκινητο ειχει δεικτη κεφαλογυρισματος 8/10.... Μου φαινεται πως θα πρεπει να βαλω και μπροστα φιμε.....