ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ που έχουν κατατεθεί έως τωρα στη συντονιστική
Τα βάζουμε σε μια σειρά κατά τη προτεραιότητα που λέμε εμείς και αν συμφωνήσει το σώμα να συζητηθούν με αυτή τη σειρά .Συνεχίζουμε τις αλλαγές.Δεν είναι οριστικό και δεν αποφασίζουμε εμείς
Με α ,β ,γ οι διαφορετικές προτάσεις που ακούστηκαν
1)Να συμφωνηθεί ότι για κάθε θέμα οι υποψήφιοι ομιλητές θα έχουν 3 λεπτά και δευτερολογία με 2 λεπτά αν χρειαστεί
2) Ν αποφασιστεί ότι οι αποφάσεις θα δεσμεύουν και αυτούς που δε συμφώνησαν στη ψηφοφορία
2,1)α)H ψηφοφορίες μυστικές
β) Οι ψηφοφορίες φανερές
3)Η συμμετοχή στη συζήτηση να είναι δεσμευτική για την εφαρμογή των αποφάσεων. Δεν μπορεί να επιβληθεί, αλλά νομίζω πως όλοι οι συμμετέχοντες έχουν τιμή και λόγο
4) Οι απούσες λέσχες θα μπορούν να ψηφίσουν δια εκπροσώπου και με εξουσιοδότηση επί των προαναφερομένων θεμάτων
Οι προτάσεις όσων δεν έρθουν Λάρισα να ακουστούν και να ληφθούν σοβαρά υπ όψη
Τα θέματα της συζήτησης να είναι γνωστά σε όλους για να μπορούν να τα έχουν συζητήσει στις λέσχες τους και να μην που ότι ….δε ξέρουμε. Θα ρωτήσουμε. Η με τηλέφωνο να δίνουν τελική απόφαση. Άρα τα ΔΣ πρέπει να είναι stand bye
5)Παρότρυνση για συμμετοχή όλων των συλλόγων στη πολιτική προστασία
Ενημέρωσή τους από τους ήδη ενταγμένους συλλόγους για τις διαδικασίες ένταξης και για τις επιδοτήσεις που υπάρχουν (2-3000.00 EURO σε υλικά)σε περίπτωση που οι δράσεις των συλλόγων εντάσσονται στη φιλοσοφία της πολιτικής προστασίας.πχ πυρασφάλεια
Προσπάθεια επέκτασης δράσης Πανελλαδικής ομάδας βοήθειας 4Χ4 σε κάθε νομό. Ενημέρωση για αρμοδιότητες
Ευθύνη σε όλους να ενημερώνουν για κάθε παρανομία στα δάση με όσο γίνεται πλήρη στοιχεία (αρ αυτοκινήτου παρανομούντος η στίγμα gps για να ενημερωθεί η αστυνομία ανώνυμα ).Η πανελλαδική ομάδα βοήθειας να παρακολουθεί την εξέλιξη και να ενημερώνει
6)α)Κάθε σύλλογος- οργανωτής αγώνων (επίσημων από το καλεντάρι της ΕΛΠΑ θα έχει δικαίωμα 3 ψήφων)για θέματα αγώνων(να προσκομιστούν τα καταστατικά)
Κάθε σύλλογος-OM’ADA με μέλη αγωνιζόμενους θα έχει δικαίωμα 1 ψήφου
Για άλλα θέματα όλοι από μία ψήφο
Οι ομάδες που θα φέρουν 2 δηλώσεις αγωνιζομένων (τη τελευταία διετία) ότι υπάγονται στις ομάδες τους αποκτούν δικαίωμα ψήφου σε θέματα αγώνων
Να γίνουν δεκτοί στη συνάντηση και οργανωτές που δεν είναι λέσχες 4χ4 με δικαίωμα ψήφου μόνο στα θέματα αγώνων
β) Ολοι να έχουν από μία ψήφο ανεξάρτητου θέματος
γ) Οι σύλλογοι με τα περισσότερα μέλη να έχουν περισσότερους ψήφους από συλλόγους με λίγα μέλη(ποσόστωση)
δ)Να υπάρχει ποσόστωση σε σχέση με το ΜΟ των αγωνιζομένων της χρονιάς
ε)Να υπάρχει ποσόστωση σε σχέση με τον αριθμό αγώνων που έχει οργανώσει μια λέσχη τα τελευταία 3ηη5η10 έτη
Στ) Να υπάρχει ποσόστωση σε σχέση αγωνιζομένων –μονίμων κατοίκων πόλης που εδρεύει η λέσχη
Ζ)Να μην έχουν δικαίωμα εκλογής στην επιτροπή οι επαγγελματίες
η) οι επαγγελματίες να μη μπορούν να καταλάβουν περισσότερο από το 50% των θέσεων στις επιτροπές
7)α) Αυτοδιαχείρηση των λεσχών για όλα τα θέματα. Ομοσπονδία αγωνιστική
β) Δημιουργία επιτροπής η οποία θα ζητήσει υπεύθυνο για τη τετρακίνηση από την ΕΛΠΑ
γ) Γραφείο ελέγχου 4χ4
δ) ομοσπονδία 4Χ4 χωρίς ανάμειξη σε αγώνες
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
Α) ΚΕΝΤΡΙKΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 8 μελής με 2 άτομα από κάθε περιφέρεια
στις υποχρεώσεις της ο συντονισμός των αγώνων σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με τις παρακάτω επιτροπές
β) 4 μελής με θέματα κανονισμών TRIAL (ενας από κάθε περιφέρεια)
γ) 4 μελής με θέματα κανονισμών ENDURO - 24 ωρα -ΑΝΤΟΧΗΣ(ενας από κάθε οργανωτή)
δ) 6 μελής με θέματα κανονισμών TROPHY-WILD (ενας από κάθε οργανωτή)
ε) 2 η 3 μελής με θέματα κανονισμών TRAIL RIDE - RALLY RAID (ένας από κάθε οργανωτή)
9)Οι κανονισμοί αγώνων να μην αλλάζουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς και ιδιαίτερα πριν τον αγώνα και ιδιαίτερα για τους τρόπους χρονομέτρησης
10)Οι μακρινοί σύλλογοι να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους ...κεντρώους .Δηλαδή να έχουν τα ίδια δικαιώματα στην οργάνωση πανελληνίων επάθλων.Εάν θέλουμε να δώσουμε συγκεκριμένα standardmin συμμετοχές ,ύπαρξη χορηγού,διαμονή αγωνιζομένων η άλλο
11)Η ετήσια licence να ισχύει σε όλους τους αγώνες και να μη μπορεί κανείς οργανωτής να τ αλλάξει
12)Να γίνουν σεμινάρια αλυταρχών κριτών τεχνικών εφόρων αγωνοδικών σε κάθε πόλη για να μειώσουμε το κόστος των αγώνων(όχι ότι πληρώνουμε και πολλά αλλά καλό θα ήταν να μάθουν κι άλλοι)
13)Να διαπραγματευτούμε τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων μας στα μεγάλα κανάλια και όχι απαραίτητα το οικονομικό όφελος αλλά τη προβολή του αθλήματος
Τα τηλεοπτικά τρίλεπτα θα ετοιμάζονται από επιτροπή και θα παραδίδονται στα κανάλια και δε θα βάζει ο κάθε δημοσιογράφος που δεν έχει σχέση με το 4χ4 ότι θέλει
14) Να δηλώσουν από τώρα ποιοι θέλουν να μιλήσουν για να οριστεί σειρά. Δηλώσεις συμμετοχής για ομιλία έως 7 Αυγούστου
15)Να συζητήσουμε κανονισμούς και αλλαγές αυτών από τους οργανωτές των αγώνων κάθε είδους
Δηλαδή το κανονισμό trial θα τον φτιάξουν οι οργανωτές TRIAL που θα εκλέξουν σχετική επιτροπή
16)Να μειωθεί το Κόστος αγώνων
Κορδέλες ασφαλείας για θεατές σε όλους τους αγώνες τουλάχιστον στις ειδικές
17)Να φέρουν όλοι το καταστατικό τους
18)Τα έπαθλα δεν θα τα αποφασίζει η ΕΛΠΑ αλλά η επιτροπή με κατά πλειοψηφική ψηφοφορία και με υποχρέωση όλων ν ακολουθήσουν αυτή την απόφαση
.
19)Τα έπαθλα θα αποφασίζονται από την επιτροπή
Οι νέες λέσχες θα πρέπει τη πρώτη χρονιά αγώνων τους να ξεκινούν με φιλικό αγώνα (με άδεια της ΕΛΠΑ) και από την επόμενη χρονιά θα δικαιούνται να συμμετέχουν σε περιφερειακά η πανελλήνια έπαθλα εκτός εάν δεν υπάρχει πρόβλημα από τους υπόλοιπους οργανωτές της περιφέρειας (ομόφωνα) Και ο μόνος λόγος είναι η πιθανότητα να γίνουν πάρα πολλοί αγώνες.Μετά το 2ο χρόνο βέβαια δε θα μπορεί κανείς ν αρνηθεί αγώνα επάθλου
Οι διοργανωτές trial θ αποφασίσουν τα έπαθλα trial , οι διοργανωτές trophy τα έπαθλα trophy κλπ
20)Να εξεταστεί το θέμα ασφάλισης των αγωνιζομένων και να φέρουμε προσφορές από ασφαλιστικές εταιρείες.
21)Na θεσμοθετηθούν χρηματικά έπαθλα για τους νικητές των επάθλων με κόστος στις οργανώτριες λέσχες ανάλογα με τον αριθμό αγώνων για το ανάλογο έπαθλο
Πχ έπαθλο TRIAL :κάθε διοργανώτρια θα δίνει πχ 150-200 € από κάθε αγώνα σε ένα κουμπαρά
Με 6 TRIAL 1200,00 € ΔΗΛΑΔΉ ΑΠΌ 400,00 € ο κάθε νικητής. Κάτι είναι και αυτό από μια απλή πλακέτα της ΕΛΠΑ
22) ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ υπηρεσιας... αλλά και ανοικτό συνεργείο και βουλκανιζατέρ τη μέρα του αγώνα με ευθύνη της διοργανώτριας
23)Ενοποίηση παρεμφερών επάθλων
24) Πρόσβαση σε βουνά και δάση
26) Πετρελαιοκίνηση και υγραεριοκίνηση (νομικό πλαίσιο)
27) Διεθνείς εκδηλώσεις (οργάνωση και συμμετοχή)
28). Επίσημη αντιπροσώπευση της συνέλευσης σε φορείς
29) Προτάσεις για αλλαγές στα trial και εδώ http://www.to4x4.gr/html/site/forum/vie ... 63&start=0
Να λήξει το θέμα εξωτερική βοήθεια με νεύματα κουβέντες η νοήματα
Δεν επιτρέπεται αλλά απ ότι είδαμε στους αγώνες που πήγαμε αλλά και στα dvd όλοι το κάνουν
Ας διασφαλίσουμε κάπως ότι δε θα ξαναγίνει >Το δοκιμάσαμε σε αγώνα στη Κω με απειλή να χρεώσουμε τον οδηγό πασαλάκι και πέτυχε.Ο ίδιος οδηγός βέβαια θα πρέπει να υποδεικνύει παραβάτες για να μην τιμωρείται
Το ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά κάτι πρέπει να γίνει
Να μην επιτρέπετε συμμετοχή του ίδιου οδηγού 2η φορά έστω και σε άλλη κατηγορία γιατί αναγνωρίζει τα εμπόδια στη πράξη και μπορεί να μπει στη Κ2 χαλαρά για να δει πως του βγαίνουν και να τρέξει Κ3 κανονικά για να κερδίσει
Να μην επιτρέπονται τα σκουλαρίκια στη Κ1 και να επιτρέπετε το βγάλσιμο της ζαμφόρ στη Κ1 (εύκολο είναι)
Το θέμα καταμέτρησης στα πασαλάκια όταν κάποιος προσπαθεί πολλές φορές να περάσει ένα εμπόδιο και κάθε φορά πάει σε άλλο σημείο πρέπει να βρεθεί τρόπος για να μπορούν να μετράνε οι κριτές
Ισως αν για κάθε επόμενη προσπάθεια που θα κάνει να παίρνει έγκριση από τον αλυτάρχη για να προλαβαίνουν να γράφουν οι κριτές
Το ''Όλες οι μετατροπές που δεν επιτρέπονται σαφώς, απαγορεύονται.''
το παρεξηγούν πολλοί.
Π.χ. δεν μπορώ να βάλω προστατευτικές ποδιές από κάτω ή rocksliders επειδή δεν αναφέρεται πουθενά? Άν κάποιος θέλει να τρέξει για πρώτη φορά σε αγώνα θα πάει στην κ1. Αν οι κανονισμοί δεν τον αφήνουν να προστατέψει έστω και λίγο το αμάξι του, μπορεί να απογοητευτεί γρήγορα με τις μικροζημιές. Εξάλλου στην Κ1 όλα τα αμάξια είναι χαμηλά σε ύψος και σέρνονται παντού.
Αντιστρεπτική σε jimny γιατί να μην την βγάλω? Υπάρχουν αμάξια που βγαίνουν χωρίς αντιστρεπτική από το εργοστάσιο. Δεν είναι αδικία?
Τα σινεμπλόκ στα μπράτσα γιατί να μην τα αλλάξω με έκκεντρα για να ψηλώσω 2 εκ? ενώ στα αμάξια με σουστόφυλλα βάζεις ότι σκουλαρίκια θες (νομίζω)? Δεν είναι αδικία? θα μπορούσε να μπει όριο στο ψήλωμα για όλα τα αυτοκίνητα π.χ.+4εκ ή +6εκ
Στο ''Τα ελαστικά μπορούν να αλλαχθούν με άλλα, διαφορετικού τύπου ή διάστασης, με την προϋπόθεση να χωρούν στα εργοστασιακά φτερά και στους θόλους και να μην προεξέχουν από το αμάξωμα'' θέλω μια διευκρίνηση. Μπορώ να βγάλω στον αγώνα τα πλαστικά μου φτερά-φρύδια για να μην τα σπάσω? Μπορεί άνετα ο τεχνικός έφορος να δει αν φοράω προσθήκες στους τροχούς μου ή αν έχω άλλους άξονες.
Στους συμμετέχοντες που προέρχονται από 100 χλμ και άνω η από άλλο νησί να επιτρέπεται ο τεχνικός έλεγχος πριν τον αγώνα την ίδια μέρα_
30) Στις περιπτώσεις που σε κάποιο έπαθλο δεν ολοκληρωθεί μια κατηγορία με αποτέλεσμα να μην έχει νόημα να τρέχει κάποιος στους επόμενους αγώνες (πχ TROPHY πέρυσι με μονές συμμετοχές) δεν θα δίνεται το δικαίωμα στην επόμενη λέσχη και κάνει τη συγκεγκριμένη κατηγορία η θα ενημερώνονται σχετικώς οι αγωνιζόμενοι από την επιτροπή 4Χ4 η τη διοργανώτρια με την ανακοίνωση του αγώνα(ότι δηλ δε θα προσμετρά η συγκεκριμένη κατηγορία στο έπαθλο για να μη χαλάν χρήματα να πάνε οι αγωνιζόμενοι σε αγώνα που δε προσμετρά)
31)............................ κατά την διάρκεια αυτού του MEETING ίσως πρέπει να γίνει κατανοητό με κανονισμό το πώς πρέπει να είναι στημένος ένα αγώνας ,(οποιοσδήποτε) από την άποψη των διαστάσεων των τεχνικών εμποδίων , το φάρδος του κάθε αυτοκινήτου και ίσως των μόνιμων ή μη μέτρων ασφαλείας(του αυτοκινήτου) Και αυτό γιατί μεγάλος θόρυβος γίνετε κάθε φόρα για το αν χωρούσα εγώ με L200 και εσύ με το ποιο μικρό σε μέγεθος 4Χ4
Ελπίζω να ακούσουμε τις απόψεις σας και ιδιαίτερα για το 6 για να γλυτώσουμε χρόνο εκεί