πρόβλημα στα ρουλεμάν στον μπροστά άξονα , αλλαγή σε aftermarket , κάπου έχει γραφτεί και ο σωστός κωδικός , και επειδή το πρόβλημα έγκειτε στην είσοδο νερού από το χωνί του διαφορικού , μέσα από την τσιμούχα του ημιαξονίου και κατόπιν στο καρπούζι του μπιλιοφόρου και κατόπιν διάβρωση του ρουλεμάν του μπιλιοφόρου και των δύο ρουλεμάν του king pin η λύση που δόθηκε είναι γράσσο υπερηψηλής ανθεκτικότητας στο νερό (κοινώς αδιάβροχο , lubrication engineering ) ενώ πρέπει να μπούν και αναπνευστήρς διαφορικών για να λυθεί πλήρως το πρόβλημα . (4 αλλαγές μέχρι τώρα εάν θυμάμαι καλά , από τα 20000 μέχρι τα 45000)
πρόβλημα στα μπροστινό μπράτσο , στραβωμένο , αλλαχτηκε (55000)
πρόβλημα στο χωνί του διαφορικού , στρταβωμένο , αλλάχτηκε αλλά πρίν ενισχύθηκε με λάμα πάχους 1 εκ στο αριστερό μακρύ μέρος του χωνιού , επάνω πλευρά (55000)
πρόβλημα στο μπροστά αριστερό ημιαξόνιο , κόπηκε , αλλάχτηκε με HD , και παρέα με μπιλιοφόρο από Subaru Imprezza (55000)
πρόβλημα στις πλύμνες , δεν εκλεινε το κύκλωμα και δεν ειχα τετρακίνηση , φτιάχτηκε την πρώτη φορά και στοίχισε ο κούκος αηδόνι ,ενώ μου στοίχισε και 4 ράμματα στον δεξί δείκτη , την δεύτερη φορά αλλάχτηκαν οι πλύμνες σε Warn χειροκίνητες (30000, 55000)
Πρόβλημα στην τσιμούχα του κάρτερ , έχανε λιγάκι , άντεχε αλλά προληπτικά αλλάχτηκε (40000)
Πρόβλημα στα πίσω ρουλεμάν , την πρώτη φορά με άφησε στην Καστοριά και γυρίσε με την ELPA το Jimny , εγώ και η Ελενα με τον Σωτήρη, την δεύτερη φορά χάλασε μετά από παραμονή σε ρυάκι βάθους ποταμι , αλλάχτηκαν και τις δύο φορές , δυστυχώς δεν έβαλα καλό γράσσο οπότε τα περιμένω και πάλι . (35000, 45000)
πρόβλημα στο ταχύμετρο , επαιζε σαν τρελλό , ίσως γι αυτό μερικοί να βλέπουν τα 180
, αλλάχτηκε με καινούργια όργανα (18000)
πρόβλημα στο Cruise control , εεεεεε?
ΥΓ εάν θυμηθώ κι άλλα τα γράφω αργότερα .
cabrio, hard top