Ο βασικός μου στόχος ήταν να το "σηκώσω" 4cm και το έκανα αυτό με προσθήκες στα μαμίσια ελατήρια, από ένα φίλο μηχανικό στη Πάτρα. Για να έχω όμως και καλύτερο κράτημα στις στροφές και στις πλάγιες κλίσεις το πλάτυνα και 4cm σε κάθε άξονα με αποστάτες ιδιο κατασκευή του προαναφερομένου μηχανικού. Να πώ εδώ ότι αμορτισέρ είχα τα (κόκκινα) σκληρά Koni και λάστιχα Malatesta Cayman 195R15.
Το πρόβλημα που μου παρουσίασε η μετατροπή αυτή ήταν ότι έβρισκαν λίγο τα λάστιχα στα "φρύδια" των θόλων. Έτσι έπρεπε ή να κόψω λίγο τα "φρύδια", 'η να "σηκώσω" λίγο ακόμα το αυτοκίνητο. Έτσι μιας και τα αμπρτισέρ μου είχαν κάνει μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αποφάσισα να κάνω την αλλαγή!
Αφού το έψαξα όσο μπόρεσα από τη Πάτρα, που κατοικώ, αποφάσισα να βάλω την ανάρτηση του τίτλου. Σημειώνω εδώ ότι είμαι υπέρ της σκληρής ανάρτησης για να έχω λίγο καλύτερο κράτημα στην άσφαλτο, παρ' όλο που το έχω για δεύτερο αυτοκίνητο. Κακά τα ψέμματα, μπορεί να τριγυρνάω στα βουνά αλλά πρέπει να περάσω και από την άσφαλτο για να φτάσω στο στόχο μου.
Η εγχείρηση έγινε στο γνωστό συνεργείο στην Ηλιούπολη, μαζί με μια μικρή μετατροπή στο κατανεμητή πέδησης και στη ζαμφόρ και σας μεταφέρω τις πρώτες εντυπώσεις μου:
Στο ταξίδι από Αθήνα - Πάτρα με ταχύτητα 90-110χλμ δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα παρά μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες (σαμαράκια), που είχα αναπηδήσεις αν και γι' αυτό ευθύνεται το μικρό μεταξόνιο παρά η μετατροπή.
Στις στροφές η σκληρότητα της ανάρτησης εμπνέει εμπιστοσύνη, αλλά απαιτείται σύνεση μιας και το αμάξι ψήλωσε και το δείχνει.
Στο χώμα το δοκίμασα λίγο αλλά σε κάποιες λακούβες που έβρισκαν πριν την αλλαγή οι τροχοί στο χείλος των θόλων, τώρα τις περνάω "αέρας". 'Ετσι έλυσα κι' αυτό το πρόβλημα που υπήρξε η αιτία της μετατροπής.
Το Σαβατοκύριακο θα γίνει καλύτερο χωμάτινο τεστ και θα γράψω τις εντυπώσεις μου πάλι.