Mετά από 3 χρόνια συμβίωσης με τον κινητήρα G13bb και τα 82 άλογα του αποφάσισα ότι χρειαζόταν μια αλλαγή.
Το Jimny φοράει άξονες από Land cruiser με βήμα διαφορικών μετρημένο (πλέον) στα 4.88 και βοηθητικό κιβώτιο από Samurai με βήμα 4.16 . Η τελική σχέση μετάδοσης αν και μεγάλη (κοντή δλδ) δεν κατάφερε να εξαλείψει τα προβλήματα του πρόσθετου βάρους από τον προφυλακτήρα ARB , τον εργάτη Warn 9000 , τα λάστιχα 235 85 16 (αναγωμομένα) και τις ζάντες που ζυγίζουν μιαμισι φορα οι κανονικες απο Nissan King cab.
Xρειαζόταν λοιπόν περισσότερη ισχύς , γιατι από ροπή πρόβλημα κανένα , ο υποπολαπλασιασμός του T/C και τα κορωνοπήνια είναι μια χαρά και θα θα μπορούσε να συνεχίσει έτσι . Πάντα βεβαίως μπορείς να χρησιμοποιήσεις περισσότερη ισχύ.
Ο κινητήρας που βρέθηκε είναι από Baleno 1600 16v 4χ4 από την Ιαπωνία. Η τοποθέτηση έγινε στο συνεργείο κουτσουμπός engineering και ήταν ελάχιστα χρονοβόρα.
ην επόμενη εβδομάδα το αυτοκίνητο θα πάει σε δυναμόμετρο για να δούμε τι ακριβώς κέρδισε σε ισχύ .
Αύριο θα ανέβουν και οι φοτο.