Ο κινητήρας Vitara 1.6 G16B μπορεί να τοποθετηθεί στο παλαιότερο Jimny JB33 με τον κινητήρα G13B( που είχε το τελευταίο Samurai) και αυτό λόγω συμβατότητας των ηλεκτρικών.
Βελτίωση με προσθήκη turbo σε λειτουργία χαμηλής πίεσης μπορεί να γίνει αλλά θέλει προσεκτική μελέτη. "Μικρά" turbo όπως IHI VL7 ή Garett T2 κ.τ.λ. έχουν χαρακτηριστικά χαμηλής υστέρησης(turbolag) και γραμμικής λειτουργίας με εξαιρετική απόδοση ροπής στον κινητήρα.
Με πίεση 0.4 bar χωρίς επέμβαση στο καπάκι(αλλαγή συμπίεσης) ο κινητήρας θα αποκτήσει περισσότερη ροπή και μεγαλύτερη υποδύναμη...όχι βέβαια 150 άλογα!
Η μεγάλη δυσκολία διαφαίνεται στα εξής:
1. Προγραμματισμός εργοστασιακού εγκεφάλου στα νέα δεδομένα(..αν είναι εφικτό)
2. Σωστή εγκατάσταση σωληνώσεων εισαγωγής Turbo.
3. Κατασκευή πολλαπλής εξαγωγής για την τοποθέτηση του Turbo.
4. Σωστή επιλογή εναλλάκτη αέρος - αέρος(Intercooler) και τοποθέτησή
του στο καλύτερο δυνατό σημείο του εμπρός μέρους ώστε να έχει την
μέγιστη απόδοση.
5. Κατασκευή νέας εξάτμησης με βελτιωμένα ροικά χαρακτηριστικά λόγω
των αυξημένων απαιτήσεων.
6. Εγατάσταση ψυγείου λαδιού.
Ολα τα παραπάνω δεν αποτελούν "πείραγμα" και κατά συνέπεια ΔΕΝ είναι μια απλή εγκατάσταση.
Πρέπει να γίνει μελέτη απο Automotive Engineer και μετά να υλοποιηθεί η όλη κατασκευή.
Συμπέρασμα: Η μετατροπή είναι εφικτή,τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θεαματικά ΑΛΛΑ δεν μπορεί να την κάνει ο μηχανικός "αστέρι" της γειτονιάς
