Είμαι πολύ περίεργος να δοκιμάσω το φίλτρο σου!
Σε ένα clio που είχα πάντως έκανα αντίστοιχα πειράματα και κατέληξα στο συμπέρασμα πως είναι κατα κύριο λόγο ψυχολογικό.
Για το ρεζερβουάρ ας το αναλύσω ως εξής:
Για τις επιδόσεις χοντρικά σαν μέτρο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα κιλά ανα ίππο.Ειδικά αν συγκρίνουμε ίδια αυτοκίνητα οπου αλλάζουμε είτε ιπποδύναμη είτε κιλά σε μικρό εύρος τα μεγέθη αυτά είναι εναλλάξιμα.
Οπότε αν θεωρήσουμε πως μια μετατροπή θα μας δώσει κέρδος 2 άλογα μπορούμε να την δοκιμάσουμε σε ενα νορμάλ αυτοκίνητο ως εξής.
Ας πούμε πως με γεμάτο ρεζερβουάρ έχει μια αναλογία κιλών ανα ίππο ίση με ενα νούμερο Χ το οποίο είναι Χ=κιλά/ιπποδύμαμη.
Εφόσον πριν τη μετατροπή δεν θα αλλάξουμε την ιπποδύναμη μπορούμε να υπολογίσουμε τα κιλά που πρέπει να αφαιρέσουμε ωστε το Χ να μεταβληθεί όσο θα μεταβαλλόταν με την άυξηση ιπποδύναμης και γεμάτο ρεζερβουάρ. οπότε θα έχουμε ας πούμε:
Χ'=[κιλα με γεμάτο ρεζερβουάρ/αυξημένη ιπποδύναμη]=[κιλά με μειωμένο ρεζερβουάρ/νορμάλ ιπποδύναμη].
Αν το κάνεις αυτό θα δείς πως τα +2 άλογα (που με την αλλαγή φίλτρου μπορεί ακόμα και να χάσεις λίγο αντί να κερδίσεις!) αντιστοιχούν σε μείωση βάρους με νορμάλ ιπποδύναμη κατα 25 κιλά περιπου.
Οπότε με το φίλτρο και την υποτιθέμενη άυξηση της ιπποδύναμης το αυτοκίνητό σου θα είναι τόσο πιο γρήγορο όσο πιο γρήγορο είναι αν έχει μισοάδειο ρεζερβουάρ απο όταν έχει γεμάτο.
τέλος για το πως γίνεται να αλλάζει η αίσθηση στο γκάζι χωρίς ουσιαστική διαφορά ας πούμε πως αν πατώντας το γκάζι η αύξηση της ιπποδύναμης με νορμάλ φίλτρο γίνεται ομαλά με το ελεύθερο γίνεται πιο απότομα αλλα σαν ποσό είναι ίδια περίπου.