Αγαπητέ ΙΚΕ για μερική τεκμηρίωση των παραπάνω μπορείς να ανατρέξεις στο διαφημιστικό που έβαλα πάνω στο site (link ανωτέρω) και που διανέμεται σε κάθε 'έμπειρο' λαστιχάδικο. Δεν έχει την λεπτομέρεια που αναζητάς αλλά ίσως κάτι παραπάνω απο αυτά που γνωρίζουμε γενικότερα. Οσο για περετέρω τεκμηρίωση δεν σου αρκεί ότι η τεχνολογία της F1 το χρησιμοποιεί ? (εσύ κάτσε και ψάχνε τα μέτρα διαστολής των δύο αερίων... εγώ το έχω δεί με τα μάτια μου στην μηχανή ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ στις στροφές ιδίως).
Αγαπητέ Πάνο, αυτός είναι ο μόνος παράγοντας (αυξομείωση πιέσεως σε δύσκολες συνθήκες και κατά την επιθυμία μας) που θα σκεφτείς να χρησιμοποιήσεις το άζωτο (γι αυτό στην αρχή της τοποθέτησης μου άρχισα με το "ισως πρέπει να δώσουμε κάποια προσοχή... κτλ"). Ας μην ξεχνάμε όμως πως τα αγαπητά μας αυτοκίνητα πηγαίνουν και κατά μεγάλο ποσοστό της ζωής τους στην άσφαλτο (ίσως το δικό σου όχι
αλλά κάποιων άλλων πίστεψε με ναι).
Αγαπητέ Jimnys γι αυτό έγραψα πως επιλεγμένα βενζινάδικα έχουν άζωτο. Ετσι και αλλιώς δεν θα σου χρεώνουν 20 ευρώ για να διορθώσεις πίεση (δεν ξέρω πόσα, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ να διορθώσω πίεση
). Οσο για την Λειβαδιά, δίκιο έχεις, τί να κάνουμε.
Τέλος, αγαπητοί, μην βαράτε όλοι μαζί, εγώ μία ενημέρωση πήγα να κάνω για να μάθουμε όλοι τι είναι αυτό το πράμα.
Τέλος, τέλος, εγώ εχω βάλει άζωτο και στο στρώμα θαλάσης μου, γιατί πάει καλίτερα στο κύμα. Ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του.