Δείτε κάτι αρκετά ενδιαφέρον. Αγωνιστικό Jimny (JB23) με ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω. Είναι φτιαγμένο από την ομάδα του Ikuo Hanawa (με συμμετοχες σε Pike's Peak και BAJA 1000).
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 2892_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 4142_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 8456_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 0765_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0130_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 9630_o.jpg
Οι φωτογραφίες είναι από εδώ: https://www.facebook.com/ikuo.hanawa/photos_stream
Προσωίκά μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον γιατί από παλιά είχα και εγώ ανάλογες ιδέες:
Έχοντας κοιτάξει τις διαστάσεις από το service manual φαίνεται ότι υπάρχει χώρος για διπλά ψαλίδια εμπρός. Τα Vitara (με γόνατα McPherson) έχουν ανάλογης σχεδίασης σασί.
Το μεγαλύτερο θέμα είναι τα εμπρός ημιαξόνια, το συγκεκριμένο είναι τετρακίνητο αλλά αν δείτε τις φωτογραφίες τα ημιαξόνια παίρνουν οριακές γωνίες. Τα trophy truck σε Baja είναι πισωκίνητα μιας και οι διαδρομή της ανάρτησης είναι τεράστια (πίσω έχουν άκαμπτο άξονα).
Τροφή για σκέψη