Νόμιμη αλλαγή θέσης κινητήρα

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

Νόμιμη αλλαγή θέσης κινητήρα

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Αύγ 18, 2012 7:22 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό totis » Σάβ Αύγ 18, 2012 11:13 pm

Άβαταρ μέλους
totis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 5:40 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Αύγ 19, 2012 12:04 am

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό DNM » Δευτ Αύγ 20, 2012 3:05 am

DNM
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τετ Μαρ 19, 2008 12:39 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Αύγ 20, 2012 9:26 am

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Αύγ 20, 2012 3:39 pm

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σκεφτόμουν ακριβώς αυτό που φανταζεστε, την μετατροπή σε μηχανή στο κέντρο (εμπρός του πίσω άξονα). Αν και δεν έχω φτάσει στο σημειό να ρωτήσω αυτοπροσώπως στο υπουργείο (και κάτι μου λέει πως αυτό θα είναι από μόνο του περιπέτεια) όσο και αν έχω ψάξει δεν έχω βρεί κάτι που να το απαγορεύει ρητά.

Αυτό με τις θέσεις όμως είναι πολύ σημαντικό γιατί σε όλες τις περιπτώσεις που είχα σκεφτεί θα έπρεπε να καταργηθούν οι πίσω (αν και ίσως υπάρχει θεωρητικά η δυνατότητα είτε για διθέσιο, κάποιο cc πχ είτε -πιο δύσκολα- να παραμείνουν.

Εσύ Θοδωρή πως σκέφτεσαι να το ξεπεράσεις αυτό? Θεωρητικά εφόσον μειώνεις τις θέσεις και δεν τις αυξάνεις θα έπρεπε να υπάρχει τρόπος να μπορείς να το κάνεις νόμιμα.


Αυτό που έχω στο μυαλό μου αν και σε πολύ πρώιμο στάδιο είναι κάτι ανάλογο των Renault 5 mk1 turbo ή Clio V6 ίσως και 205T16. Το σκεπτικό θα είναι να χρησιμοποιηθεί μία φθηνή βάση ενός μικρού αυτοκινητου αλλά να γίνει 100% νόμιμα.

Έχω κάνει κάποια σχέδια και για ανάλογο Jimny μιας και είναι αρκετά φθηνά και το μόνο εκτός δρόμου ουσιαστικά στην κατηγορία αυτή αλλά είτε θα πρέπει να αυξηθεί το μεταξόνιο είτε να γίνουν χωροταξικά μαγικά και με την τετρακίνηση πιθανότατα να καταργείται (χωρίς να με καίει ιδιαίτερα αυτό).

Το βασικό όμως είναι να γίνει κάτι νόμιμα οπότε σε αυτό το επίπεδο το ψάνω προς το παρόν και επειδή ξέρω πως πολλοί έχετε κάνει βάρβαρες μετατροπές γι'αυτό ρωτάω τυχόν στοιχεία (όπως το πολύ χρήσιμο tip με τον αριθμό θέσεων).
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Αύγ 20, 2012 9:49 pm

Αυτο το project αν γινει θα εχει πολυ ενδιαφερον..... Σκεφτομουν κι εγω να φτιαξω ενα 205Τ16 replica με την μηχανη στο κεντρο αλλα επεσαν αλλα σχεδια απο πανω.... :(

Με τα καθισματα δεν μπορω να κανω τιποτα το νομιμο Γιαννη, μιας και δεν επιτρεπεται ουτε να αυξηθουν ουτε να μειωθουν..... Ρωσικη ρουλετα ειναι σε ποιον π****η θα πεσω να με ελεγξει....:lol: :lol: :lol: :lol:

Θα προτεινα να βρεις καποιο μικρο γιαπωνεζικο κουβαδακι (starlet-micra-swift) για χαμηλο κοστος αγορας και αξιοπιστιας και καποιο που να εχει οσο γινεται μεγαλο μεταξονιο για να μην μετρας 360°αρια στις στροφες....
Στην Αγγλια κυκλοφορει κεντρομηχανο micra K11 kit-car με V6 απο Nissan Maxima...... Just a thought.....


Παντως οτι χρειαστεις για κατι τετοιο, σχεδον το εχω. Κουρμπαδορο-γερανακι-πρεσσα-τορνο-τρυπανι βασης-mig. Αν το αποφασισεις, εδω ειμαι.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Αύγ 20, 2012 10:26 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Σεπ 14, 2012 12:39 pm

Απορία για τα πίσω καθίσματα, στο ΚΤΕΟ ελέγχουν μεν αν υπάρχουν αλλά αναγράφεται πουθενά η θέση τους?

Δηλαδή θεωρητικά μπορούν να διατηρηθούν αλλά να στριμωχτούν ώστε να αφήσουν ελεύθερο χώρο πίσω. Το αν θα χωράει άνθρωπος βέβαια είναι άλλο θέμα αλλά αν ένα 206cc θεωρείται τετραθέσιο υπάρχουν πολλά περιθώρια.

Εσύ Θοδωρή έχεις σκεφτεί κάτι τέτοιο? Δηλαδή να στριμώξεις τα καθίσματα όπως όπως ώστε να περνάς ΚΤΕΟ κανονικά ακόμα και αν χωράνε μόνο μαϊμούδες σε αυτά.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Σεπ 14, 2012 4:49 pm

Βασικα κοιτανε τον αριθμο θεσεων που αναγραφεται στην αδεια Γιαννη. Για την συγκεκριμενη θεση δεν ξερω να σου πω, αλλα σε ποσα σημεια μπορεις να βαλεις μια θεση για εναν ενηλικα?

Για εμενα δεν παιζει κατι τετοιο γιατι ναι μεν μπορω να βαλω τα πισω εργοστασιακα καθισματα (ανετα) αλλα η προσβαση προς αυτα περιοριζεται 100% και οι κλωβοι ασφαλειας κοβονται στο ΚΤΕΟ αν καταργουν θεσεις και την προσβαση τους.




Το 206cc ειναι (θεωρητικα) τετραθεσιο?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Παρ Σεπ 14, 2012 5:16 pm

στου πατερα μ ενα πολυμορφικο fiat multipla ειναι 6 θεσεω ειχε μονημα βγαλμενες τις πισω θεσεις βγαινουν και μπαινουν για πλακα με κουμποματα ....του ζητησανε να βαλει τα καθισματα και να ξαναπερασει απο το κτεο ξανα.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι


Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

cron