....στα δύσκολα!

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

....στα δύσκολα!

Δημοσίευσηαπό Tasos1981 » Κυρ Σεπ 11, 2011 5:07 pm

Tasos1981
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 11, 2011 4:20 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Σεπ 11, 2011 8:32 pm

Καλως ηρθες Τασο στην παρεα μας και καλα χιλιομετρα να εχεις.

Ανοιξα τα κοιταπια μου (βασικα της SUZUKI ειναι) και θα σου αναφερω τα βηματα που πρεπει να κανεις.

1. Πρωτα απ' ολα κοιτας την ποσοτητα του φρεο. Οι 2 βαλβιδες που τσεκαρατε ειναι για χαμηλη και υψηλη πιεση. Και οι 2 βαλβιδες αν ενεργοποιηθουν κοβουν τα παντα...

2. Ασφαλειες. Ολες.

3. Διακοπτης A/C στην καμπινα.

4. Διακοπτης φανας A/C.

Τα υπολοιπα δεν εχει νοημα να στα αναφερω, γιατι και να τα βρεις θελουν διαγνωστικο για να δεις αν λειτουργουν καλα. Φαντασου εχει μεχρι και αισθητηρα που συσχετιζει το A/C με το 4Χ4....

Καλο θα ηταν να πας σε ενα διαγνωστικο φιλε μου.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Σεπ 12, 2011 8:04 am

Αυτό συμβάινει σε νορμάλ συνθήκες ζέστης ή σε καυσωνα κ κίνηση στην πολη(σταματα-σταμτατα-ξεκινα-σταματα..)? Πχ εγώ στην πολη σε ζέστη 33+ εχω πλέον θεματάκι με υπερθέρμανση στο χώρο της μηχανής κ δεν λειτουργεί το A/C. Μόλις παρει λίγο αεράκι απο μπροστά ή ανοίξω το καπώ λειτρουργεί μια χαρά ακόμη και σε ρελαντί.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Tasos1981 » Δευτ Σεπ 12, 2011 5:44 pm

Jeo και Kermit σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας.
Αρχικά όπως καταλαβαίνεται έχω πάει σε δύο διαγνωστικά της SUZUKI, ένα της Bosch και το τέταρτο δεν το θυμάμαι.....κανένα δεν μπορεί να εντοπίσει την βλάβη.
Jeo δεν κατάλαβα το πρώτο βήμα που πρότεινες....ποιές 2 βαλβίδες εννοείς?
Οι ασφάλειες όλες είναι μια χαρά και οι ρελέδες και ο διακόπτης στην καμπίνα δοκιμάστηκε και με έναν άλλον στην αντιπροσωπία.
Επίσης ο Διακοπτης φανας A/C ποιός είναι και που βρίσκεται?
Kermit αυτό συμβαίνει είτε είναι στις 6 το πρωί με δροσούλα....είτε στον εθνικό με την θερμοκρασία κινητήρα σε κανονικά πλαίσια.
Tasos1981
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 11, 2011 4:20 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Σεπ 12, 2011 8:10 pm

Δεν ειπες οτι με το ψαξιμο βρηκες 2 βαλβιδες και τις δοκιμασες. Αυτες ειναι.
Με ενα οργανο πρεπει να μετρησετε αν εχει πολυ η' λιγο φρεο.
Μπορεις να κανεις και το πολυ απλο, να αφησεις λιγο να διαφυγει και να το ξαναενεργοποιησεις μηπως και παρει.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Tasos1981 » Τρί Σεπ 13, 2011 7:14 pm

Φίλε JEO εννοείς τις βαλβίδες υψηλής και χαμηλής πίεσης του κυκλώματος του a/c....το δοκιμάσαμε και με λιγότερο φρέον αλλά και με περισσότερο. Αποτέλεσμα κανένα.
Tasos1981
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 11, 2011 4:20 pm


Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες