JIMNY '05 OR JIMNY '04

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

του '05 ή του '04

του 2005
8
89%
του 2004
1
11%
 
Σύνολο ψήφων : 9

JIMNY '05 OR JIMNY '04

Δημοσίευσηαπό Dimny » Παρ Σεπ 05, 2008 11:21 pm

Καλησπέρα σας ,

Θα ήθελα να σας ρωτήσω τι θα μου προτείνατε να αγοράσω ;

Jimny '05 με 40000 χλμ στα 12500 ευρω

ή

Jimny '04 (με το παλιό ταμπλό) με 45000 χλμ με 11000.

Από άποψη αξιοπιστίας τι είναι καλύτερο...

:?:
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό J.P. » Σάβ Σεπ 06, 2008 12:58 am

Γενικά είναι σχεδόν το ίδιο και τα δύο. Καλύτερο από τα δύο συγκεκριμένα είναι αυτό που είναι σε καλύτερη κατάσταση από το άλλο.
Άβαταρ μέλους
J.P.
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 30, 2007 12:39 am
Τοποθεσία: Ρέθυμνο-Κρήτη

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Σεπ 06, 2008 12:59 am

To VVT έχει ελάχιστα καλύτερο κινητήρα και πολύ βελτιωμένες σχέσεις στο κιβώτιο. Αυτό να πάρεις.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό J.P. » Σάβ Σεπ 06, 2008 3:02 am

Μια άλλη σημαντική διαφορά του παλιού με το νέο (VVT), είναι το καλώδιο που εμπλέκει τη τετρακίνηση στο VVT (αυτό με τα κουμπάκια για το 4χ4). Το σημείο που είναι τοποθετημένο το καλώδιο αυτό είναι λάθος μελετημένο και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κόβει σχετικά εύκολα αν μπλεχτεί κάπου στο Off-Road. Στη περίπτωση αυτή χαιρετάς τη τετρακίνηση μέχρι να το επιδιορθώσεις (40€ στην αντιπροσωπεία). Υπάρχει βέβαια και το ενισχυμένο καλωδιο ως ανταλλακτικό, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα φίλων που το έχουν ήδη βάλει, κόβει και αυτό, απλά λίγο πιο δύσκολα.
Το ότι το VVT (καινούριο) έχει λίγο καλύτερη κλιμάκωση σχέσεων είναι αλήθεια, αλλά η διαφορά είναι αμελητέα. Αν κάποτε νοιώσεις ότι χρειάζεσαι πολύ περισσότερο έλεγχο στα αργά σου, τα LOW και των δυο Jimny θα σου φανούν εντελώς ανεπαρκή και θα χρειαστεί να πας σε άλλες λύσεις, δοκιμασμένες, προκειμένου να πετύχεις ουσιαστική μείωση των σχέσεων μετάδοσης. Στις μακριές σχέσεις δε ξέρω πόσο βελτιωμένη είναι η κλιμάκωση σε σχέση με το παλιό. Ίσως και να είναι αισθητή η διαφορά. Πάντως εγώ κέρασα τσαγάκι ολοκαίνουριο VVT στο φανάρι με το Cabrio του 2003 και τα 100.000χλμ από τα ενοικιαζόμενα που έχω. Και μάλιστα στην αρχή δε κατάλαβα ότι ήθελε κόντρα ο φιλος και τη πρώτη την άνοιξα μόνο μέχρι 3.500 στροφές. :twisted:
Αφού λοιπόν ζητάς την άποψη μας με βάση την αξιοπιστία των δύο μοντέλων, και επειδή τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι τόσο ουσιαστικό ώστε να βαρύνει στη ζυγαριά υπέρ του ενός ή του άλλου μοντέλου, πάρε αυτό που είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα δύο.


ΥΓ: Άλλα θετικά και αρνητικά

1. Το VVT στη καμπίνα καταλαβαίνεις ότι είναι αυτοκίνητο, ενώ στο παλιό νοιώθεις ότι μπαίνεις σε αγροτικό του '90.
2. Το παλιό έχει πιο ψηλό μπροστινό προφυλακτήρα. Αυτό είναι σωτήριο στο Off-Road και αποτελεί κατά την άποψη μου ουσιαστικότατο προσόν αν δε θέλεις να κόψεις το προφυλακτήρα σου.
Άβαταρ μέλους
J.P.
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 30, 2007 12:39 am
Τοποθεσία: Ρέθυμνο-Κρήτη


Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

cron