Μια άλλη σημαντική διαφορά του παλιού με το νέο (VVT), είναι το καλώδιο που εμπλέκει τη τετρακίνηση στο VVT (αυτό με τα κουμπάκια για το 4χ4). Το σημείο που είναι τοποθετημένο το καλώδιο αυτό είναι λάθος μελετημένο και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κόβει σχετικά εύκολα αν μπλεχτεί κάπου στο Off-Road. Στη περίπτωση αυτή χαιρετάς τη τετρακίνηση μέχρι να το επιδιορθώσεις (40€ στην αντιπροσωπεία). Υπάρχει βέβαια και το ενισχυμένο καλωδιο ως ανταλλακτικό, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα φίλων που το έχουν ήδη βάλει, κόβει και αυτό, απλά λίγο πιο δύσκολα.
Το ότι το VVT (καινούριο) έχει λίγο καλύτερη κλιμάκωση σχέσεων είναι αλήθεια, αλλά η διαφορά είναι αμελητέα. Αν κάποτε νοιώσεις ότι χρειάζεσαι πολύ περισσότερο έλεγχο στα αργά σου, τα LOW και των δυο Jimny θα σου φανούν εντελώς ανεπαρκή και θα χρειαστεί να πας σε άλλες λύσεις, δοκιμασμένες, προκειμένου να πετύχεις ουσιαστική μείωση των σχέσεων μετάδοσης. Στις μακριές σχέσεις δε ξέρω πόσο βελτιωμένη είναι η κλιμάκωση σε σχέση με το παλιό. Ίσως και να είναι αισθητή η διαφορά. Πάντως εγώ κέρασα τσαγάκι ολοκαίνουριο VVT στο φανάρι με το Cabrio του 2003 και τα 100.000χλμ από τα ενοικιαζόμενα που έχω. Και μάλιστα στην αρχή δε κατάλαβα ότι ήθελε κόντρα ο φιλος και τη πρώτη την άνοιξα μόνο μέχρι 3.500 στροφές.
Αφού λοιπόν ζητάς την άποψη μας με βάση την αξιοπιστία των δύο μοντέλων, και επειδή τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι τόσο ουσιαστικό ώστε να βαρύνει στη ζυγαριά υπέρ του ενός ή του άλλου μοντέλου, πάρε αυτό που είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα δύο.
ΥΓ: Άλλα θετικά και αρνητικά
1. Το VVT στη καμπίνα καταλαβαίνεις ότι είναι αυτοκίνητο, ενώ στο παλιό νοιώθεις ότι μπαίνεις σε αγροτικό του '90.
2. Το παλιό έχει πιο ψηλό μπροστινό προφυλακτήρα. Αυτό είναι σωτήριο στο Off-Road και αποτελεί κατά την άποψη μου ουσιαστικότατο προσόν αν δε θέλεις να κόψεις το προφυλακτήρα σου.