Καλησπέρα και χρόνια πολλά φίλε Τριαντάφυλλε. Αυτό που λέει παραπανω ο ΠΕΤΡΟΣΧΧ και με το οποίο συμφωνω απολυτα, είναι ότι τα παντα ειναι θέμα προσφοράς-ζήτησης. Αφού τα μεταχειρισμένα Jimny πωλούνται στις τιμές που εχουμε συνηθησει να βλέπουμε, δεν υπάρχει λόγος να μειωθεί η τιμη τους ωστε να γίνουν πιο ελκυστικά.
Όσον αφορά τώρα την αγορά που έκανες, έχει πολλές ομοιότητες με τη δική μου. Πριν 2 μήνες αγόρασα ένα λευκό Jimny Cabrio μοντέλο Μαιου 2003 με ~97000 χλμ από γραφείο ενοικιάσεως αυτοκινήτων εδώ στο Ρέθυμνο. Το αυτοκίνητο το τσέκαρε καλός μάστορας και ήταν σε καλή κατασταση ενώ η τιμή αγοράς του ήταν μόλις 6100 Ευρώ.
Βέβαια δεν παύει να είναι "νοικιάρικο" άρα και πιο ταλαιπωρημένο, χωρίς ABS και AC και χωρίς ηχοσύστημα. Επίσης το αυτοκίνητο χρειαζεται το μεγάλο σερβις των 100000 χλμ (αλλαγή ιμάντα χρονισμού βαλβίδων) που είναι πολύ ακριβο και πιθανόν να θέλει συντομα και καταλύτη. Λόγω της ομοιότητας στην τιμή αναρωτιέμαι αν το Jimny σου είναι "ενοικιαζόμενο" όπως το δικό μου. Εαν όντως είναι, θα σου πρότεινα την επόμενη φορα που θα πας στο μηχανικό σου, να του ζητησεις να σου ελεγξει τον ιμάντα χρονισμού βαλβίδων. Οχι για τιποτα άλλο, αλλα ετσι για το φοβο των Ιουδαίων, μήπως και είχαν "πειράξει" το χιλιομετρητη στο κοντερ πριν στο πουλήσουν και ενω δείχνει 57000 στη πραγματικοτητα πλησιαζει τα 100000 με ότι αυτό σημαίνει. (Αστοχία του ιμαντα χρονισμου βαλβίδων κατα 99% σημαίνει αλλαγή κινητηρα!)
Το θετικό στη περιπτωση αγορας ενοικιαζόμενου Jimny είναι οτι το αυτοκίνητο, εαν εξαιρεσει κανεις τα γνωστά προβληματακια του, είναι φοβερά αξιοπιστο και ανθεκτικο στη σκληρη χρήση, οποτε πιστεύω ότι δε κινδυνεύουμε να το κατεβασουμε κομματι-κομματι από τα βουνα!
