ερώτηση

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

ερώτηση

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Πέμ Ιούλ 12, 2007 6:55 pm

γεια να ρωτησω ειχε γινει μια μαμακια προχ8ές και τωρα εχο στα προστινά λαστιχα διαστασι 195/65 και πισω 205/70 τώρα προσωρινά αναγκαζομαι να κυκλοφορώ έτσι . ερώτηση τώρα 8α ήπαρξει πρόβλημα αν βάλω το 4χ4 ?? το λεο αυτο γιατι τωρα έχει διαφορετικο βήμα μπρός με πισω ... :help:


ο λόγος που είναι ετσι τώρα ειναι γιατι πριν λίγες μέρες ειχα παρκαρει σε πιάτσα (ταριφες ) αργα το βράδυ και οταν γυρισα να το παρώ τα 2 δεκσια λαστιχα ήταν σκισμένα .... :( νομιζώ οτι οι ταρίφες το έκαναν αλλα τελος παντον ...
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό kinigos » Πέμ Ιούλ 12, 2007 8:00 pm

Φίλε element χαιρετώ και σε πληροφορώ ότι θα έχεις διαφορά στη διάμετρο των ελαστικών. Πιο συγκεκριμένα στη διάστασταση 195/65 η διάμετρός σου θα είναι 634,5 χιλιοστά και στη διάσταση 205/70 - 668 χιλιοστά.
Χωρίς να έχω ιδαίτερη πρακτική εμπειρία, γιατί αν και είμαι κάτοχος jimny εδώ και 15 ημέρες, τα μόνα χιλιόμετρα που έκανα ήταν Λάρισα-χωριό, που παρκαρίστηκε και με περιμένει αύριο όπου θα με συνοδεύει σε κάθε μου μετακίνηση, αλλά μιλάω έχοντας θεωρητική γνώση πάνω στο θέμα. Το ζητούμενο λοιπόν είναι ότι θα έχεις πρόβληβα και δε θα πρέπει να εμπλέξεις καθόλου 4κίνηση.
kinigos
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 09, 2007 9:28 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό Antonis » Πέμ Ιούλ 12, 2007 9:11 pm

Αρίστο τι έγινε το έκανες dragster το jimny;;;!!! :hehe: :hehe:


Και έγω πάντως το ίδιο πιστευω με τον φίλο kinigo!Καλό θα είναι να μην βάλεις 4x4!!

Ξεκινώντας το αυτοκίνητο με το 4χ4 το κεντρικό διαφορικό τείνει να γυρίσει με τις ίδιες στροφες το μπροστά και πίσω διαφορικό. Αν έχεις μικρότερη διαμετρο στα ελαστικά του μπροστά διαφορικου σε σχέση με του πίσω, το μπροστά θα τείνει να γυρίζει με περισσότερες στροφές. Η τριβή των ελαστικών με το έδαφος δεν θα το αφήνει και έτσι θα έχεις πρόβλημα!!!

Ελπίζω να το εξήγησα καλά και κατανοητά!!

Παρακαλώ τους πιο έμπηρους να το εξηγήσουν καλύτερα!!
Άβαταρ μέλους
Antonis
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 11:58 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Πέμ Ιούλ 12, 2007 10:16 pm

εύχαριστω παιδια και εγώ την ιδια εντύπωση ειχα γ αυτο η8ελα να σιγουρευτω
:hello:
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Ιούλ 12, 2007 11:31 pm

το T/C στο jimny όταν κλειδωθεί το 4χ4 , είτε 4Η ή 4L , αναγκαστικά δίνει την ίδια τελική σχέση και μπροστά και πίσω χωρίς καμία αυξομοίωση . Εάν πίσω έχεις μεγαλύτερη διαμέτρου λάστιχα απ ότι μπροστά τότε ο πίσω άξονας θα θέλει να φτάσει τον μπροστινό . Επειδή αυτό δεν μπορεί να γίνει (να μειωθεί το μεταξόνιο) θα γίνει το αμέσως επόμενο , δλδ θα σπάσει κάποιο γρανάζι είτε στο μπροστά διαφορικό είτε στο T/C.
Βάλε όπως μου είπες τα αναγωμομένα.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιούλ 13, 2007 3:25 pm

Αριστο αν βαλεις τετρακινηση σε εδαφος με πολυ χαμηλο συντελεστη τριβης (αμμο το καλοκαιρι, χιονι και λασπη το χειμωνα) δεν θα εχεις προβλημα γιατι η διαφορα βηματος θα αποσβενεται στο εδαφος :hello: .

Υ.Γ. Πςςςςςςςςςςς τι ειπα παλι ο ποιητης.......... :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Δευτ Ιούλ 16, 2007 3:30 pm

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι


Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες