Jimny Test Drive (Απελπίστηκα)

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

Δημοσίευσηαπό AlexJimny » Τετ Μάιος 16, 2007 3:37 pm

Άβαταρ μέλους
AlexJimny
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί Μάιος 15, 2007 3:02 pm

Δημοσίευσηαπό marmizas » Δευτ Μάιος 21, 2007 10:35 am

Καλημέρα παιδιά

Είμαι εντέλώς καινούριος στο forum και προφανώς αυτή είναι η πρώτη φορά που γράφω. Ο λόγος είναι οτι με ενδιαφέρει η αγορά ενος 4Χ4 και ιδιαίτερα η αγορά ενος Jimny. Απο μια επίσκεψη και ένα τεστ drive στην έκθεση αυτοκινήτου, έχω να παρατηρήσω οτι το αυτοκίνητο είναι τρομερό εκτός δρόμου, σχεδόν εντυπωσιακό. Οι χώροι όντως είναι μικροί, αλλά αυτό είναι αδιάφορο αν αποφασίσεις να αγοράσεις Jimny, και η αίσθηση της θέσης οδήγησης μου φάνηκε απόλυτα φυσιολογική και άνετη. Βέβαια πρέπει να ομολογήσω οτι θεωρώ δεδομένο πως αγοράζεις αυτοκίνητο με προορισμό κυρίως εκτός δρόμου (γιατί εκεί ήταν εντυπωσιακό και ξεδίπλωσε όλες του τις χάρες), που σημαίνει οτι δεν καίγεσαι για την άνεση.
Παρόλα αυτά στο δρόμο μου φάνηκε ουδέτερο και σε ορισμένα σημεία ήθελε ιδιαίτερη προσοχή (π.χ. στροφή σε βρεγμένο) λόγω πίσω κίνησης. Η εικόνα που σχημάτισα είναι οτι είναι ένα εντυπωσιακό αμάξι για κάποιον που θέλει με έναν χαμηλό προϋπολογισμό να κάνει εκδρομές (εως και παπάδες) εκτός δρόμου, αλλά στην καθημερινή αστική μετακίνηση θέλει προσοχή καθότι πισωκίνητο. Βέβαια θετικότατο οφείλω να ομολογήσω είναι το ABS, απαραίτητο για αυτό το αυτοκίνητο και του δίνει πολλούς πόντους.

Θα ήθελα να ρωτήσω εσάς που είστε χρήστες και το χρησιμοποιείτε παντού, αν αυτά αληθεύουν και αν όχι, που βρίσκεται η πραγματικότητα.

Ελπίζω να με διαφωτίσετε λίγο

Χαιρετώ και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες (Κωνσταντίνου και Ελένης σήμερα!!)
marmizas
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 21, 2007 9:27 am

Δημοσίευσηαπό Kanelj » Δευτ Μάιος 21, 2007 11:13 am

Oπως τα λες αλλα νομιζω οτι δεν ειναι επικινδυνο επειδη ειναι πισωκινητο αλλα επειδη ειναι τζιπ!
Γενικα ολα τα τζιπ θελουν προσοχη στον δρομο για τυχον υπερβολες!

Προσωπικα παντως,το ABS εγω δεν το "συμπαθω" καθολου στο αυτοκινητο,αφου εκει που θελω να κοκκαλωσω και ξερω οτι μπορει το αυτοκινητο να κοκκαλωσει μου πιανει το ABS και...σταματαω στο Τεξας!
Ειδικα σε εκτος δρομου διαδρομη...αστα να πανε!Τσουληθρα συνεχεια! :hehe:
Συνηθεια ειναι βεβαια αλλα... :giveup:

Παντως γενικα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την αγορα του (ετσι,γιατι με ρωτησατε! :lol: ) εδω και εναν χρονο που το εχω! :thumbsup:
Εικόνα
www.secret-rooms.gr
Ένα ζωντανό παιχνίδι γρίφων !
Ανακάλυψε τα μυστικά του κάθε δωματίου!Έχεις 60’ στη διάθεσή σου...Αλλιώς...
Άβαταρ μέλους
Kanelj
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1566
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2005 11:03 am
Τοποθεσία: 5' απο παντου!

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » Τετ Μάιος 23, 2007 2:34 pm

Προσωπικά έχω κάνει πολλά ταξίδια με το jimny. Πας με 120-140 άνετα. Και το σημαντικότερο περνάς απο παντού! Αυτό με έκανε να αφήσω πολλές φορές στο γκαράζ το 2ο αυτοκίνητο μου BMW που είναι σαφώς ταξιδιάρικο. Με όλα τα αυτοκίνητα κάνεις συμβιβασμούς. Πχ. Ανετο ταξίδι με τη BMW αλλά στο χώμα και στους επαρχιακούς δρόμους τί κάνεις..? Τη σπας...ή δε πάς (όπως και στο χιόνι, δε βάζεις αλυσίδες και πας παντού με το jimny). Επίσης είναι το πιο οικονομικό απο τα jeep του είδους του, έχει και κοντό και πίσω κίνιση, και βρίσκεις χώρο στην πόλη (έστω και πάνω σε κάποιο πεζοδρόμιο!). Υπέρ και κατά έχουν όλα τα αυτοκίνητα και πάντα θα συμβιβάζεσαι. Εγώ παρόλο που έχω και άλλο, το jimny χρησιμοποιώ και σε ταξίδια .. κυρίως με άγνωστες διαδρομές.
ermis1975
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2006 12:53 am
Τοποθεσία: Κερατσίνι - Αττικη

Δημοσίευσηαπό sakman » Τετ Μάιος 23, 2007 6:10 pm

Παιδιά γεια σας . Εκφράζοντας την άποψη μου , η οποία μπορεί και να μην είναι αποδεκτή από άλλους , γιατί προσωπικά έχω κουραστεί να πηγαίνω , ( για επαγγελματικούς λόγους ) , ΤΑΠΕΣ , όπως λέει και ο φίλος ΠΕΤΡΟΣΧΧ , με πολύ – πολύ γρήγορα αυτοκίνητα , κάθε φορά που οδηγώ το Jimny μου , στην εθνική , απολαμβάνω χαλάρωση και ηρεμία . Το όχημα έχει σαφή προσανατολισμό . Δεν πρέπει να του ζητάς πράγματα που δεν μπορεί να κάνει . Οι αρχές που διέπουν όλους τους τύπους των οχημάτων , διέπουν και το Jimny . Δεν μπορείς να ζητάς από ΠΟΡΣΕ να πάει χώμα , και ούτε από Jimny να στρίψει με 200 . Η συμβιβάζεσαι με αυτά που σου προσφέρει το όχημα που έχεις επιλέξει , μετά από πολύ σκέψη , για το τι ακριβώς θέλεις να κάνει , ή έχασες . Ανατρέξτε σε απόψεις που έχει γράψει ο JEO , καθώς και άλλοι , με μεγάλη γνώση στο αντικείμενο ,και θα καταλάβετε τι εννοώ. Το Jimny , στην εθνική πάει άνετα με 120 χλμ , με προσοχή όμως σε σημεία με πλαγίους ξαφνικούς ανέμους . Τα φρένα του είναι για συντηρητική οδήγηση , βάση του προσανατολισμού του , άλλως θα φορούσε εξαπίστονες δαγκάνες ΜΠΡΕΜΠΟ , με + 1500 – 2000 € επιπλέων στην τιμή πώλησης . Θέλει ( όπως όλα τα Τζιπ ) προσοχή στα στριψίματα με ολισθηρό ασφαλτοτάπητα κλπ – κλπ . Εκτός δρόμου θα μείνετε με ανοικτό το στόμα για το τι μπορεί να κάνει . Αυτά προς το παρόν .
Άβαταρ μέλους
sakman
 
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Τρί Μαρ 13, 2007 7:05 pm
Τοποθεσία: Βριλήσσια + Ηλιούπολη

Δημοσίευσηαπό gerasimosjimny » Σάβ Αύγ 25, 2007 1:39 am

Άβαταρ μέλους
gerasimosjimny
 
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 10, 2007 10:52 am
Τοποθεσία: μαρουση

Δημοσίευσηαπό Voyager » Τετ Οκτ 10, 2007 7:10 pm

Άβαταρ μέλους
Voyager
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 10, 2007 1:16 am

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Πέμ Οκτ 11, 2007 11:14 pm

το απενεργοποιεις γβαζοντας την ασφαλεια. Αλλα μπορι μαζι με αυτην την ασφαλεια να δουλευι και κατι αλλο.

με ενα πολυ μικρο κοστος στο φιαχνει ενας ηλεκτρολογος με ενα διακοπτακι ον οφ και εισαι τελειος χωρις πολλες φιλοσσοφιες.
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Τετ Ιαν 12, 2011 4:20 pm

Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό Kanelj » Τετ Ιαν 12, 2011 7:31 pm

Εικόνα
www.secret-rooms.gr
Ένα ζωντανό παιχνίδι γρίφων !
Ανακάλυψε τα μυστικά του κάθε δωματίου!Έχεις 60’ στη διάθεσή σου...Αλλιώς...
Άβαταρ μέλους
Kanelj
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1566
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2005 11:03 am
Τοποθεσία: 5' απο παντου!

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Τετ Ιαν 12, 2011 8:04 pm

Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό kermit » Τετ Ιαν 12, 2011 8:22 pm

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Τετ Ιαν 12, 2011 8:51 pm

Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό Kanelj » Πέμ Ιαν 13, 2011 3:54 am

συνεπης οδικη συμπεριφορα ειναι το μπαντιλικι?!?! :lol: 8) :lol:

Ενταξει οκ μαζευετε ευκολα σε πεταγμα...αλλα οταν κανεις καμια αποτομη τιμονια για καποιον λογο...εκει δεν νομιζω να ειναι το ιδιο ασφαλη με αλλα αυτοκινητα.....! :wink:
Εικόνα
www.secret-rooms.gr
Ένα ζωντανό παιχνίδι γρίφων !
Ανακάλυψε τα μυστικά του κάθε δωματίου!Έχεις 60’ στη διάθεσή σου...Αλλιώς...
Άβαταρ μέλους
Kanelj
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1566
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2005 11:03 am
Τοποθεσία: 5' απο παντου!

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Ιαν 13, 2011 4:28 pm

1)......χάλια άρθρωση αν κάνεις 4χ4 με κάποια δυσκολία. Ειναι καλύτερο τουλάχστον από SUV .
2)Το βοηθητικο ....στο VVT είναι καλό αλλά πάλι απέχει αρκετά από βοηθητικά άλλων τετρακίνητων. Δεν συζητώ καν για αλλαγή σε λίγο μεγαλύτερα λάστιχα ή σε 3 διαστάσεις πάνω που θέλει αλλαγή.
3)Το μοτερ είναι ικανοποιητικό ..........οταν το αυτοκίνητο ειναι μαμίσιο . Μαμίσιο και 4χ4 = οχι 4χ4 , εκτός αν 4χ4 εννοούμε οτι στο πρώτο εμπόδιο γυρνάμε πίσω
4)Η καταναλωση οταν δεν το πιεζεις ειναι λογικοτατη
5)Το χαμηλο βαρος, ακομα και με τα <<μαμα>> λαστιχα θελει πολυ προσπαθεια για να κολησει στη λασπη ...........αν δεν έχει λάσπη
6)Οι κοντοι προβολοι ...?.... οκ ας το δώσουμε αυτό , τελοσπαντων .
8 )Η θεση οδηγησης ....είναι για ύψος οδηγών μέχρι 1.80 και 90 κιλά χαχαχα
9)Το τιμονι κοβει ..................οκ , υπάρχουν αλλα που εχουν μικρότερο κύκλο
10)Το abs που δεν λειτουργει στα λιγα χιλιομετρα είναι .............μια μπαρούφα . Αν περάσω τα 6χλμ τι θα κάνω δλδ ? Η θα πρέπει την ώρα που με έχει πάρει η κτηφόρα να μην πάω με 7χλμ ? χεχε Καλά με ενα διακόπτη αυτό λύνεται , μικρό το κακό .
12)Η μεγαλη σκαλα στα φωτα.......... ειναι αδύναμη. Το αυτοκίνητο εχει τυφλές γωνίες λόγω των φωτιστικών σωμάτων δεξιά και αριστερά
13)Η οδική συμπεριφορά είναι ........ το 1998 ήταν μέτρια , το 2011 είναι για γέλια. Αλλά αυτό δεν το θεωρώ μειονέκτημα. Αυτοκίνητο με ατέρμονα και μπροστά άξονα και 15χιλιάρικα δεν υπάρχει με καλή οδική συμπεριφορά για ευνόητους λόγους.
14) Η αντοχη που φενεται να εχει σε σκληρη εκτος δρομου χρηση............. αν το αφήσεις μαμίσιο . Ακόμα και μια διάσταση λάστιχα μεγαλύτερη να βάλεις αρχίζεις και έχεις προβληματάκια . Οι Γιαπωνέζοι το έφτιαξαν να είναι αξιόπιστο χωρίς μεγάλα περιθώρια όμως . Αλλοι Γιαπωέζοι τα πάνε καλύτερα , ευτυχώς
ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ:
1)Κοπαναει πολυ σε φυτευτη πετρα............επειδή το βάρος του άξονα και των τροχών είναι μεγάλο ποσοστό του συνολικού βάρους . ΠΟυ να βάλεις και μεγαλύτερα λάστιχα και τροχούς . εκεί να δείς το γέλιο
3)Η σχετικα κοντη 5η που αναγκαζει τον κινιτηρα να δουλευει ψηλα στο ταξιδι .............αλλάζει εύκολα με κανα 300αρι ευρώ αν θυμάμε , εχουνε περάσει χρόνια.

Με λιγα λογια ...ενα τίμιο αυτοκίνητο που κάνει για καροτάσακι και φραπιέρα. Καλά υπερβολές . μια χαρά είναι . καλοτάξιδο ITI
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες