Το πρόβλημα παρουσιάστηκε το καλοκαίρι που χρειάστηκε να τραβήξω το σκάφος

.σε μεγάλο ανηφορικό κομμάτι το αμάξι έκανε διακοπές, το στροφόμετρο τρελαινόταν και αναβόσβηνε το λαμπάκι του κινητήρα και του κλειδώματος τιμονιού. Έσβηνα τον κινητήρα και μετά από δυο τρεις αποτιχημένες προσπάθειες ξαναέπαιρνε και συνέχιζα.(στην αρχή σκεφτικά κακία ποιότητα βενζίνης).το θέμα όμως χόντρυνε

.δεν μπορούσα να ανεβώ μεγάλο ανηφορικό κομμάτι ούτε με τρειλερ με τους σκύλους ούτε και με 4 άτομα μέσα στο αμάξι. Πήγα στο συνεργείο , μπήκε το αμάξι στον εγκέφαλο και μου πρότειναν καθαρισμό τον μπεκ. ΤΙΠΟΤΑ.

πάλι τα ιδία μου έκανε. Με διαφορά τηλεφωνά που έκαναν στην Αθηνά μου είπαν να πάω σε ηλεκτρολόγο να δει την πλεξούδα που πάει στους πολλαπλασιαστές. ΤΙΠΟΤΑ

.ξανά στο συνεργείο, ξανά στον εγκέφαλο, δεν έδειχνε τίποτα. Μετρήσαμε την πίεση της αντλίας OK. Μέχρι τώρα στο συνεργείο έψαχναν ότι τους έλεγα αφού το αμάξι το παρουσίαζε μονό φωρτομένο και σε ανηφόρα. Αποφασίσαμε να κοτσάρω το σκάφος και να βγούμε στους δρόμους για test drive. Η γνωμάτευση ήταν πρόβλημα κατά 99% στην εξάτμιση. Την επόμενη το αμάξι πήγε σε εξάτμισα ο οποίος βρήκε τον καταλυτή της πολλαπλής καταστραμμένο και κομμάτια αυτού να έχουν πάει και να έχουν σκοτώσει των καταλυτή της εξατμίσεις με αποτέλεσμα οι αισθητήρες L να διαβάζουν πολλά σωρευμένα καυσαέρια και μπλοκερναν τον κινητήρα. Το αμάξι τώρα πάει φυσέκι χωρίς καταλυτές. Το πρόβλημα όμως δεν ξεπεράστηκε αφού τώρα οι αισθητήρες διαβάζουν εξαγωγή πολλών καυσαερίων και μπλοφάρουν πάλι των κινητήρα

.ψάχνω μεταχειρισμένο καταλυτή πολλαπλής γιατί ραπ ότι μου είπαν είναι πανάκριβος η αν φτιάχνει κανένας. Αν κάποιος ξέρει και μπορεί να βοηθήσει ευχαριστώ!
