Eίναι νέο, ωραίο, αλλά SUV πλέον...και ο παλιος είναι αλλιώς

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Ιούλ 26, 2005 11:05 am

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Ιούλ 27, 2005 7:12 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τετ Ιούλ 27, 2005 10:52 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Ιούλ 28, 2005 11:44 am

Απο άλλα φόρουμ τις βρηκα , το συγκεκριμένο το έγραψε στο φόρουμ των 4Τ ο meco που νομίζω είναι και εδώ μέλος :)



update: το αγγλικό CAR έχει ενα μικρό τεστάκι για το ιαπωνικό καινούριο 5πορτο.

Λέει πως είναι καλύτερο απο το παλιό στο δρόμο αλλα όχι όσο καλό είναι ενα RAV4 ή ενα CRV.

Επίσης λέει πως θα βγεί με κινητήρα 1.9 diesel απο Renault ο οποίος στο megane αποδίδει 120 και 130 άλογα.

Να συμπληρώσω πως σύμφωνα με το CAR η Suzuki δηλώνει πως το νέο πλαίσιο είναι 2,5 φορές πιο άκαμπτο απο το παλιό, μάλλον θα πρέπει να στείλουμε μερικούς "επιστήμονές" μας απο εδώ στην ιαπωνία :P
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 29, 2005 12:21 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Ιούλ 29, 2005 1:22 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 29, 2005 1:52 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Ιούλ 29, 2005 2:08 pm

Και οι μπριζόλες πληρωμένες?
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 29, 2005 2:28 pm

μπρε μανία με το chating στο forum :lol:

MSN kavokolones@hotmail.com για να σου πω τι προσφέρει η Γιαπωνέζικη κουζίνα. :P και τι να το κάνεις το GV σου. :oops:
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Ιούλ 31, 2005 1:26 pm

To 5πορτο τουλάχιστον έχει μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μικρή επιφύλαξη εδώ) και μπορεί να κλειδώσει με διακόπτη το κεντρικό διαφορικό ή και να επιλέξει κοντές σχέσεις.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Δευτ Αύγ 01, 2005 7:19 am

Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2004 8:18 am

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Δευτ Αύγ 01, 2005 10:12 am

Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2004 8:18 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Αύγ 07, 2005 1:29 am

Για να βάλεις φωτογραφία πρέπει να την έχεις ήδη ανεβασμένη κάπου, το φόρουμ εδώ δεν υποστηρίζει επισύναψη. Μόλις την ανεβάσεις κάπου (πχ www.pathfinder.gr) τότε πληκτρολογείς τον εξής κώδικα:

{img}τo url που έχεις ανεβάσει τη φωτογαφία{/img}

( αλλάζεις τα {} με [] )

Φαντάζομαι θα ήθελες να ανεβάσεις την φωτογραφία αυτή:

Εικόνα

Tώρα λοιπόν που ανακαλύψαμε το "κρυμμένο σασί σκάλας" μπορούμε με ένα πριόνι να το αποκόψουμε απο το αμάξωμα και εν συνεχεία να το ξαναβιδώσουμε επάνω πολλαπλασιάζοντας την ακαμψία του και δίνοντας μυθικές ικανότητες στο όχημα. 8)
Τελευταία επεξεργασία από IKE και Τρί Νοέμ 14, 2006 4:33 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Κυρ Αύγ 07, 2005 2:20 am

Ουάου ωραίο πράγμα να κάνουν άλλοι τη δουλειά για σένα !!! :lol: . Αν δε βαριέσαι βάλε και τις άλλες , και αν θες να δεις ακόμα περισσότερα δες εδώ: http://grandvitara.com.sg/ . Άντε σε μερικές μέρες θα το έχουμε και στο Ελληνικό site . Το μικρό θα παίζει στις 23000 γδυτό αν σε ενδιαφέρει . 8)

Υ.Γ.: Έχεις καμιά κοπτοραπτού στα υπόψιν να μην κουραζόμαστε εμείς στο κόβε ράβε ?? :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2004 8:18 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Αύγ 07, 2005 3:59 pm

Κοπτοραπτού δεν ξέρω, ξέρω όμως πολύ καλούς αστείατρους αν ενδιαφέρεσαι.

Επειδή κάποιοι μπορεί να μπερδευτούν με τα "κρυμμένα πλαίσια σκάλας" κλπ 2 λόγια για το θέμα:

Δείτε την παρακάτω εικόνα:

Εικόνα

Oπως βλέπετε μπορούμε και σε αυτήν να πούμε πως υπάρχει "κρυμμένο πλαίσιο σκάλας" και μάλιστα όχι και τόσο κρυμμένο. Το αυτοκίνητο απο το οποίο προέρχεται το πλαίσιο είναι ενα Volvo S40 και μάλιστα η συγκεκριμένη βάση μοιράζεται με διάφορα άλλα μοντέλα (Focus, mazda 3) και προφανώς δεν πρόκειται ούτε για φορτηγό ούτε για "καθαρόαιμο" ή "ημίαιμο" τετρακίνητο.

Το θέμα είναι τι είναι το πλαίσιο σκάλας???

Δεν είναι παρα 2 κούφιοι δοκοί με εγκάρσιες ενισχύσεις, είναι μια πολύ απλή κατασκευή και απο μόνη της συνιστά ενα πλαίσιο όπως και κάθε δοκός που δεν καταπονείται μόνο αξονικά όπως ενα στέλεχος δικτυώματος.

Πιο απλά, το πλαίσιο ενός αυτοκινήτου έχει να επιτελέσει ενα σχετικά απλό έργο, να παρέχει σταθερά σημεία εκεί όπου στηρίζονται τα μηχανικά μέρη καθώς επίσης και έναν αμετάβλητο χώρο για την ασφάλεια των επιβατών.

Δηλαδή χρειαζόμαστε μια κατασκευή που θα είναι το δυνατόν στιβαρή, ανθεκτική αλλα και ελαφριά.

Τα φορτία που καταπονούν (ή που θα πρέπει να αντέχει) το αμάξωμα είναι πολυσύνθετα οπότε η κατασκευή αυτή για να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερη θα πρέπει να έχει την απαραίτητη αντοχή στις διευθήνσεις των φορτίων.

Αν η κατασκευή μας είναι πολύ απλοική (2 δοκάρια πχ) είτε θα είναι υπερβολικά βαριά, είτε έυκαμπτη ή -συνηθέστερα- και τα 2 σε κάποιο συνδυασμό.

Αν θέλουμε να φτιάξουμε ενα πλαίσιο που να συνδυάζει μικρό βάρος και μεγάλη αντοχή και στιβαρότητα αναγκαστικά θα ακολουθήσουμε το δρόμο της Suzuki (και της Mitsubishi , Land Rover, Κλπ) και θα φτιάξουμε ενα πλήρως αυτοφερόμενο χωρικό πλαίσιο, το καλύτερο δυνατό που μας επιτρέπουν οι δυνατότητες κατασκευής μας, το κοστολόγιο και τα μυαλά αυτών που το σχεδιασαν.

Για να επανέλθω στην εικόνα που παρέθεσα, όπως εύκολα μπορεί κάποιος να διαπιστώσει ενα κλασσικό αυτοφερόμενο πλαίσιο επιβατικού αυτοκινήτου αποτελείται στην ουσία απο πολλά μικρά "πλαίσια σκάλας" κατάλληλα διαμορφωμένα και ενωμένα.

Το πλαισιο σκάλας που έχουν πολλά τετρακίνητα ακόμα και σήμερα (απο τα επιβατικά έχει εκλείψει εδώ και δεκαετίες) είναι ενας συμβιβασμός, το πλαίσιο του νέου Grand Vitara εφόσον είναι σχεδιασμένο σωστά (και δεν βρίσκω λόγο για να μην είναι) είναι αρκετά βήματα μπροστά.

ΥΓ. Οι λέξεις που χρησιμοποίησα πιο πάνω είναι πολύ προσεκτικά επιλεγμένες, αν -νομίζετε- πως διαφωνείτε βεβαιωθείτε πως γνωρίζετε την σημασία τους.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες