Μιtsubishi pinin 2.0 ή G.V 2.0 ή 2.5 ???

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

Μιtsubishi pinin 2.0 ή G.V 2.0 ή 2.5 ???

Δημοσίευσηαπό TLG » Σάβ Ιούλ 02, 2005 12:05 pm

Παιδια θα ήθελα την γνωμη σας ...

Μιtsubishi pinin 2.0 ή G.V 2.0 ή 2.5 ??? και γιατι ??? (ανεξαρτητου τιμης των δυο)


Εχει μπλεξει ενας φιλος μεταξυ των δυο και θα ηθελα να τον βοηθησουμε λιγακι αν γινεται ...


υ.γ (σχετικα με το mitsubishi του αρεσει γιατι εχει φαει κολλημα με την μονιμη 4κινηση)
TLG
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 31, 2005 1:50 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Ιούλ 02, 2005 12:57 pm

Το καθε ενα απο αυτά έχει προτερήματα και μειονεκτήματα, είναι καθαρά θέμα προσωπικών προτιμήσεων.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Ιούλ 02, 2005 1:07 pm

Ψάξε να δείς ποιό αντέχει περισσότερο στην καταπόνηση . Ειμαστε σιδεροφάγοι όλοι μας οπότε εκεί θα εστίαζα την προσοχή μου .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Κυρ Ιούλ 03, 2005 12:26 am

Jimnys
 

Δημοσίευσηαπό cliff » Κυρ Ιούλ 03, 2005 9:53 am

cliff
 

Δημοσίευσηαπό TLG » Κυρ Ιούλ 03, 2005 5:18 pm

Οκ απ'οτι καταλαβαινω το super select,με την επιλογη που εχει για μονιμη τετρακινηση(κεντρικο διαφορικο), της Μitsubishi ειναι πολυ καλο συστημα 4κινησης και οτι αυτο κανει την διαφορα σε σχεση με τα part time συστηματα τυπου Jimny , G.V κ.λ.π .
TLG
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 31, 2005 1:50 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Ιούλ 03, 2005 6:10 pm

Το σύστημα του Πινίν έχει τις επιλογές που έχει και αυτό των GV/Jimny (δηλαδή κίνηση μόνο πίσω ή με κλειδωμένους σε ίδια ταχύτητα άξονες εμπρός και πίσω) και επι πρόσθετα μπορεί να κινείται με 4κίνηση χρησιμοποιώντας σαν κεντρικό διαφορικό ενα συνεκτικό συμπλέκτη.

Στην περίπτωση αυτή το σύστημα λειτουργεί περίπου σαν αυτό των Honda με τη διαφορά πως η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω (και όχι στους εμπρός) τροχούς και όταν αυτοί ολισθήσουν ο συμπλέκτης εμπλέκεται και δίνει κάποιο ποσό ισχύος και μπροστά.

Η διαφορά στην πράξη είναι πως το Πινίν μπορεί να χρησιμοποιείται χωρίς πρόβλημα 4κίνητο και στην άσφαλτο βελτιώνοντας την πρόσφηση αλλα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό TLG » Κυρ Ιούλ 03, 2005 9:06 pm

TLG
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 31, 2005 1:50 am

Δημοσίευσηαπό cliff » Κυρ Ιούλ 03, 2005 9:16 pm

cliff
 

Δημοσίευσηαπό joseph » Κυρ Ιούλ 03, 2005 9:21 pm

joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό TLG » Κυρ Ιούλ 03, 2005 9:27 pm

TLG
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 31, 2005 1:50 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Ιούλ 04, 2005 12:22 am

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό TLG » Δευτ Ιούλ 04, 2005 7:37 am

Καπου εχεις δικιο σε αυτο φιλε ΙΚΕ .....για κατσε να ενημερωθουμε για την ημερομηνια αφιξης του καινουργιου απο τον Σφακ.. (αν πει βεβαια :roll: )
Φθινοπωρο περιπου δεν θα ερθει?
TLG
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 31, 2005 1:50 am

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Ιούλ 04, 2005 7:39 am

Λενε για αρχες του 2006...
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Δευτ Ιούλ 04, 2005 8:42 am

Jimnys
 

Επόμενο

Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 56 επισκέπτες