ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ Jimny!!!!!!!

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ Jimny!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό konto » Τρί Φεβ 22, 2005 7:08 pm

Επειδή έχω διαβάσεις πολλές φορές μέσα στο Forum διάφορες ανακρίβειες :x για το πότε θα έρθει το ΝΕΟ Jimny και βλέπω πως είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς είτε είναι κάτοχοι είτε θέλουν να το αγοράσουν, θέλω να σας πω με κάθε βεβαιότητα τούτο. ΤΟ ΝΕΟ JIMNY, ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ!!!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
konto
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 14, 2005 10:41 am
Τοποθεσία: Ακράτα Αχαϊας

Δημοσίευσηαπό joseph » Τρί Φεβ 22, 2005 7:40 pm

Ισα-ισα .....καμία ανακρίβεια , απλά το έχουμε μάθει,πολύ νωρίτερα οτι είναι ΕΔΩ (Ελλάδα) (μιλάω για δίμηνο).

Για το πότε θα το "ρίξουν" στην αγορά υπήρχε μία "ομίχλη",αλλα και αυτή έχει ξεπεραστεί !

ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ !!!!
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Φεβ 22, 2005 8:20 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό konto » Τρί Φεβ 22, 2005 8:29 pm

Άβαταρ μέλους
konto
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 14, 2005 10:41 am
Τοποθεσία: Ακράτα Αχαϊας

Δημοσίευσηαπό MASDI » Τετ Μαρ 23, 2005 3:11 pm

Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό!! Ο κινητήρας είναι ροπάτος από αρκετά χαμηλά, το κενό μεταξύ 1ης και 2ας σχεδόν εξαφανίζεται. Είναι πολύ δεμένο και τα σινεμπλόκ λειτουργούν πιο αποτελεσματικά από το παλιό απορροφόντας πολύ καλύτερα τις ανωμαλίες εκτός δρόμου. Το ταμπλό είναι πολύ πιο ποιοτικό και δινει την αίσθηση οτί βρίσκεσαι σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει διάφορα στην λειτουργία της εμπλοκής
της τετρακίνησης και του βοηθητικου κιβωτιου μόνο που αυτό γίνεται ηλεκτρομηχανικά μέσω διακόπτη στο ταμπλώ. Οι τεχνικοί της Suzuki πάντως ισχυρίζονται ότι ο νέος μηχανισμός είναι πιό αξιόπιστος από τον χειροκίνητο και δεν υπάρχει λογος καμίας ανησυχίας. Είναι πάντος αλήθεια ότι το σύστημα λειτουργεί άψογα και δεν προβληματίζει καθόλου. Οι κοντύτερες σχέσεις σε συνδιασμό με τον ροπάτο κινητήρα κάνουν το αυτοκίνητο να έχει παντού δύναμη. Χαρακτηριστικό είναι ότι με 5η και 60χλμ στο ταχύμετρο το αυτοκίνητο επιταχύνει άνετα γεγονός που σε κάνει να την χρησημοποιείς (την 5η) αρκετά συχνά μέσα στην πόλη. Στά 80μλμ/ώρα δεν παρατήρησα κανένα τρέμουλο που σημαίνει ότι μάλλον λύθηκε το όποιο πρόβλημα υπήρχε. Λείπει πάντως το foot rest και δεν δικαιολογείται. Επίσης το τιμόνι δεν ρυθμίζεται καθύψος, είναι σταθερό, όμως δεν μου έλειψε κιόλας (το ύψος μου 1.80). Η τιμή είναι στα 16.000€ με ότι έχει το παλίο συν προβολείς ομίχλης, νέες πιό όμορφες ζάντες, με τηλεχειριστήριο θυρών, immobiliser χωρίς ομως RCD. Εν κατακλείδι νομίζω ότι θα πρέπει κανείς να το προτιμήσει από το παλιό. Όπως πάντα σε κάθε βελτιωμένο μοντέλο οι κατασκευαστές διορθώνουν τις ατέλιες των παλαιότερων. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ.
MASDI
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Παρ Φεβ 18, 2005 2:45 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Μαρ 23, 2005 5:50 pm

Το θέμα κλειδώνεται, συνεχίστε στο άλλο
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU


Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 46 επισκέπτες